Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmeessä kitkutan huonossa suhteessa vuodesta toiseen

Vierailija
12.02.2014 |

voin huonosti ja ahdistun. Kyllä sitä ihminen on TYHMÄ!

Taidan olla läheisriippuvainen, kun mietin miten MIES jaksaisi eron jälkeen. Voi hyvää päivää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota itseäsi niskasta kiinni ja lähde. Niin mäkin tein ja siitä alkoi elämä :)

Vierailija
2/7 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama. En mieti miestä vaan lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Yritän keräillä järkeä ja rohkeutta ja viisautta tehdä päätöksiä...

Vierailija
4/7 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä teitä. Eikö hirvitä ajatella, että oma ainutkertainen elämä menee ihan haaskiin? Koskaan ette saa enää näitä kärsittyjä päiviä ja vuosia takaisin? Nämäkin hetket voisitte viettää onnellisina, mutta päätätte jatkaa onnettomina? Minä tulisin hulluksi. Olen sen verran itsekäs, että pidän oikeutenani olla niin onnellinen kuin mahdollista.

Vierailija
5/7 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvittää, todella. Siksi haluaisin tämän loppuvan. Mutta hirvittää myös rikkoa lasten perhe ja luopua kodista. Hirvittää tulevaisuus, kun ei tiedä onko se yhtään parempi.

Vierailija
6/7 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä seuraavassa elämässä olen sitten onnellinen.. ap

Vierailija
7/7 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä erosin, kun 2 vuotta alkoi olla jo todella ahdistavaa mennä kotiakin. Toki eron jälkeen on ollut todella raskaita hetkiä, itsenisyyttelyä yms. Mutta enimmäkseen olen nyt helpottunut ja onnellinen että tein ratkaisuni. Jotenkin koen myös että lapset saavat nyt enenmmän kun vanhemmilla on voimia olla heidän kanssaan. Kun on siihen valmis palaset alkaa loksahtelemaan ja pystyy tekemään lopullisen päätöksen. Näin kävi ainakin minulla.