Jutan diettaaja Tiinalla ja pt:llä sutinaa?
Kommentit (25)
Katoin ihan samaa. Sanoin ukollekkin että noilla kyllä on sutinaa! :)
Katoin kans ja vitsit mikä kaunotar sieltä kuoriutuukin! Olis hyvä pari :)
Treenari näytti ihan liikuttuneelta siinä punnituksessa :)
Mut joo, kiinnostusta ainakin vaikutti olevan ilmassa..
Fb-vilkaisu paljasti Pt:n olevan parisuhteessa toisen kanssa.
näytti, että kemiat tosiaan kohtasi... oli tosi hieno jakso. Tiina osasi kertoa ajatuksistaan sillä tavalla, että tällainenkin katsoja, joka ei itse ole ollut ikinä ylipainoinen, ymmärsi mitä se on kun ruoka ja syöminen hallitsevat elämää. Lopputulos oli upea. Olet Tiina oikeasti todella kaunis nuori nainen. Ja päässäkin tuntuu olevan muutakin kuin tukkaa :) Go girl!
Eipä ne puolisot ole ennenkään sutinoita estäneet..
En siis ollut ainot, joka kiinnitti asiaan huomion :) Jotenkin vaikuttivat siltä, että olisivat hyvä pari!
En usko. Mutta pt oli kyllä hyvännäköinen ;)
Minusta ei näyttänyt yhtään siltä, pikemminkin sisarellista lämpöä ja huolehtivaisuutta.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 23:11"]Kuka on PT
[/quote]
pt=personal trainer
Minäkin kiinnitin huomiota. Voi kun olis, ne olis ihq pari = )
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 22:19"]
Fb-vilkaisu paljasti Pt:n olevan parisuhteessa toisen kanssa.
[/quote]
Eikä! :( arvasin myös tuon pt:n olemuksesta :(
Jotenkin oli niin liikkistä kun se Tiina sanoi että tulee haikea olo kun loppuu, niin pt:n pää nykäisi aika eeppisesti sillee *sisäinen nnnnyyyh* :D
Mikä sisäinen nyyh? Kummankin naamasta näki, ettei asia ollut yllätys. Tietysti tuollaiset työasiat ja sitoutumiset ohjelman jatkoon on puhuttu valmiiksi ennen loppukohtausta.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 23:40"]
Jotenkin oli niin liikkistä kun se Tiina sanoi että tulee haikea olo kun loppuu, niin pt:n pää nykäisi aika eeppisesti sillee *sisäinen nnnnyyyh* :D
[/quote]
opitko tänään uuden sanan iltasanomista, eeppinen?
you are doing it wrong..
Mä katsoin myös aluksi samaa, mutta vaikka loppupunnituksessa pt:kin herkistyi, niin se halaus näytti ihan kaverilliselta. Ja tosiaan Facebookin perusteella pt näyttää olevan ilmeisen onnellisessa suhteessa toisen kanssa.
Olen muuten nähnyt tuon pt:n toisessa duunissaan joitakin vuosia sitten, eikä silloin ollut lainkaan noin puntti, aika paljon on muuttunut siitä.
Miten niin sopisi yhteen? Mun mielestä eivät paini samassa sarjassa. Mies komea ja nainen perus pullukka ei ees mitenkään kovin kaunis.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 01:21"]
Mä katsoin myös aluksi samaa, mutta vaikka loppupunnituksessa pt:kin herkistyi, niin se halaus näytti ihan kaverilliselta. Ja tosiaan Facebookin perusteella pt näyttää olevan ilmeisen onnellisessa suhteessa toisen kanssa.
Olen muuten nähnyt tuon pt:n toisessa duunissaan joitakin vuosia sitten, eikä silloin ollut lainkaan noin puntti, aika paljon on muuttunut siitä.
[/quote]
äänestä ja lihaksista näkee että steroidit maistuu
Katoin ihan samaa. Sanoin ukollekkin että noilla kyllä on sutinaa! :)