Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korona ei hidasta tyhjäpäiden BILETYSTÄ

Vierailija
31.10.2020 |

"Martina Aitolehti järjesti Sara Siepin kanssa kosteat halloween-juhlat, jotka vilisivät julkkiksia – seuraavana aamuna suoraan lentokoneeseen."

Se on juurikin näin, sanoisi Pimiä.

Tällä porukalla seuraavat bileet varmaan sitten teho-osastolla hengityskoneissa, jos laitteita riittää.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos järkeä olisi kaikilla , se olisi ilmaista.

Vierailija
22/24 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin toi Martina nyt matkusti. Espanjaan? Ei hyvä että tällainen hyvinvointivaikuttaja näyttää muille esimerkkiä. Ensin biletetään muutaman kymmenen bileissä ja siitä sitten Espanjaan lenteleen.

Meidän suomalaisten ongelma ei ole Espanjaan meno vaan sieltä paluu.

Kunpa Martina jäisi sinne pysyvästi. Ei riitä negatiivinen testitulos ennen poislähtöä.

Espanjassa on todella huono tilanne. Yli miljoona tartuntaa ja luku kasvaa kymmenillä tuhansilla päivittäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itkettääkö boomeria? Itke, itke, itkeeeee!!! :D

Ei kiinnosta paskaakaan, ku ei sua koskaan kiinnostanut muu kuin itsesi. No nyt saat maistaa samaa lääkettä.

En aio luopua nuoruudestani moisten matojen takia, ei korona minua vahingoita, koska minulla on toimiva immuunisysteemi ja antioksidantti-vitamiinipitoinen ruokavalio.

Anti oksidantti h......

o....

ro

Vierailija
24/24 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saaks tämmöisiä järjestää? Kuka näistä viruslingoista on vastuussa?

Olen töissä jättikoulussa avoimissa oppimisympäristöissä. Ei tätä ole kielletty, joten tulkitsen, ettei se ole vaarallista kokoontua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi