Korona ei hidasta tyhjäpäiden BILETYSTÄ
"Martina Aitolehti järjesti Sara Siepin kanssa kosteat halloween-juhlat, jotka vilisivät julkkiksia – seuraavana aamuna suoraan lentokoneeseen."
Se on juurikin näin, sanoisi Pimiä.
Tällä porukalla seuraavat bileet varmaan sitten teho-osastolla hengityskoneissa, jos laitteita riittää.
Kommentit (24)
Tunnolliset ja suosituksia noudattavat ihmiset saavat kärsiä näiden välinpitämättömien tyhjäpäiden vuoksi.
Itseäni ihmetyttää, että ne kehtaa postata instaan sieltä bileistä. Ikään kuin olis jotenkin ihan "ok" käydä nyt jossain muutamien kymmenien ihmisten bileissä ilman maskia tai ylipäätään.
Saaks tämmöisiä järjestää? Kuka näistä viruslingoista on vastuussa?
Ei ihan kierrä veri näköjään yläkertaan asti.
Mihin toi Martina nyt matkusti. Espanjaan? Ei hyvä että tällainen hyvinvointivaikuttaja näyttää muille esimerkkiä. Ensin biletetään muutaman kymmenen bileissä ja siitä sitten Espanjaan lenteleen.
Ihan perus Suominaiset. On vain oikeuksia. Ei velvollisuuksia.
Yleensä halveksin haukkumista, mutta nyt tyhjäpää tuntuu ihan oikealta nimitykseltä näille.
Nauratti kun kehui instassaan suojelevansa isbeä kaikelta pahalta. Pitäisi laskea pahaksi myös itsensä, rattijuoppo, väkivaltarikollinen joka bailaa kuin viinmeistä päivää. Tuolta pitäisi ottaa lapset pois. Lastensuojelu hoi!
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ihmetyttää, että ne kehtaa postata instaan sieltä bileistä. Ikään kuin olis jotenkin ihan "ok" käydä nyt jossain muutamien kymmenien ihmisten bileissä ilman maskia tai ylipäätään.
Martina sanoi instassa että elämän on jatkuttava koronasta huolimatta.
Onhan hän omien sanojensa mukaan esikuva monille😇🙈
Yli-ikäiset pissikset bilettää kuin pahaiset kakarat, suht noloa.
Vierailija kirjoitti:
Itkettääkö boomeria? Itke, itke, itkeeeee!!! :D
Ei kiinnosta paskaakaan, ku ei sua koskaan kiinnostanut muu kuin itsesi. No nyt saat maistaa samaa lääkettä.En aio luopua nuoruudestani moisten matojen takia, ei korona minua vahingoita, koska minulla on toimiva immuunisysteemi ja antioksidantti-vitamiinipitoinen ruokavalio.
Mitä se kakkavaippa siellä huutelee, otapa tutti suuhun ja ole hiljaa, nooooooooin! 😀
Juuri tuollainen käytös ajaa siihen, että valtion on PAKKO laittaa koko maa "kiinni".
Ja tuosta sitten kärsivät KAIKKI, kun monet firmat ja yrittäjät ovat konkurssin partaalla kun osa piti päästä bilettään ja tartuntaluvut nousevat.
Miksei noitakin juhlia voinut pitää pienellä porukalla hemmottelua ja hyväää ruokaa ja viiniä esim. 5hlö:n kanssa tmv. iosjen bileiden sijasta.
Mutta jotkut eivät ymmärrä ennen kun makaavat tehohoidossa tai joku kaveri vierestä kuolee. Toivottavasti HUS:n henkilökunta seuraa sen verran "seiskaa" että asettavat hoitojonossa viimeiseksi turhat julkkikset jotka ovat tieten tahtoen juhlineet isosti ja pelanneet venäläistä rulettia jossa panoksena korona.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta paskaakaan, ku ei sua koskaan kiinnostanut muu kuin itsesi. No nyt saat maistaa samaa lääkettä.En aio luopua nuoruudestani moisten matojen takia, ei korona minua vahingoita, koska minulla on toimiva immuunisysteemi ja antioksidantti-vitamiinipitoinen ruokavalio.
Mikä on boomeri? Minuako tarkoitat? Onko yli kolmekymppiset boomereita? Oletko 15- vuotias, kuulostat idiootilta jopa sen ikäiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on boomeri? Minuako tarkoitat? Onko yli kolmekymppiset boomereita? Oletko 15- vuotias, kuulostat idiootilta jopa sen ikäiseksi.
Yes.
Kovaan ääneen kun kaikki laulaa (huutaa), niin ei tarvi kuin yksi koronapositiivinen ja virus on kaikkien huulilla. Teflonitkin vielä hommannut sinne. Jos jotain positiivista, niin Saran kannattaisi miettiä juhlasuunnittelijan uraa. Osaa kyllä bileet järkätä.
Vierailija kirjoitti:
Mihin toi Martina nyt matkusti. Espanjaan? Ei hyvä että tällainen hyvinvointivaikuttaja näyttää muille esimerkkiä. Ensin biletetään muutaman kymmenen bileissä ja siitä sitten Espanjaan lenteleen.
Meidän suomalaisten ongelma ei ole Espanjaan meno vaan sieltä paluu.
Kunpa Martina jäisi sinne pysyvästi. Ei riitä negatiivinen testitulos ennen poislähtöä.
No, ainakin hänellä on kaikkien osallistujien nimet tiedossa jos bileissä tapahtui altistumista. Siinäpä sitten ovat karanteenissa koko porukka.
Kuinkahan paljon tuolla oli vieraita? Nythän HUS-alueella on voimassa sairaanhoitopiirin suositus että yli 20 ihmisen yksityistilaisuuksia ei pidettäisi.
Vierailija kirjoitti:
Ollaankohan saatu aito hyvinvointivalmentaja linjoille? Vai että oikein antioksidantti-vitamiinipitoinen ruokavalio.🤭
Ei ihme että leviää vauhdilla Suomessakin.