Miesystävä puhuu kokoajan siitå kuinka paljon
Hän musta tykkää. Tykkää ei rakasta tai ei osaa sanoa sitä ääneen. Pari vuotta on oltu yhdessä ja eilen se meinas sanoo heh heh hee.
Meillä on suht tasapainoinen suhde, harvemmin riidellään. On hyvä olla toisen seurassa jne. Tiedostan kyllä, että hän rakastaa tai ainakin tykkää tosi paljon, mutta ei saa sanottua sitä ääneen, paitsi humalassa.
Pitäisikö mun pistää hänet puhutteluun tästä asiasta ja vaatia sanomaan tuo lause vai luotanko siihen, että hän kyllä rakastaa mutta ei oaaa sanoa sitä?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen iloa sinulle olisi lauseesta, jonka olet vaatinut sanomaan? Meillä on yli kuusi yhteistä vuotta takana eikä mies ole kertaakaan sanonut rakastavansa eikä luultavasti tule koskaan sanomaan. Kertoi jo varhaisessa vaiheessa seurusteluamme, ettei koe luontevaksi mitään "harlekiiniromantiikkaa" vaan hänelle rakkaus on tekoja. Ja niistä teoista todella näen rakastamisen.
Eikö olis joskus kiva herätä siihen, kun toinen sanoo "Huomenta rakas")?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen iloa sinulle olisi lauseesta, jonka olet vaatinut sanomaan? Meillä on yli kuusi yhteistä vuotta takana eikä mies ole kertaakaan sanonut rakastavansa eikä luultavasti tule koskaan sanomaan. Kertoi jo varhaisessa vaiheessa seurusteluamme, ettei koe luontevaksi mitään "harlekiiniromantiikkaa" vaan hänelle rakkaus on tekoja. Ja niistä teoista todella näen rakastamisen.
Eikö olis joskus kiva herätä siihen, kun toinen sanoo "Huomenta rakas")?
En usko, että se yksi sana toisi siihen mitään lisäarvoa, kun herään siihen että toinen vetää lähelleen, silittelee, kiusoittelee ettei päästä (viikonloppuna) nousemaan sängystä, hymyilee ja katsoo hellästi.
Jos sinulle on kuitenkin tärkeää löytää mies, joka puhuu noin, sinun kannattaa lähteä etsimään sellaista. Ei yrittää muuttaa nykyistä miesystävääsi, koska se olisi henkistä väkivaltaa.
Olen ollut 35 vuotta onnellisesti naimisissa enkä muista, että rakkaudesta olisi höpisty edes alkuvaiheessa yhtään mitään. Alusta lähtien yhdessä viihty.minen on ollut itsestään selvää. Kumpikin osoittaa käytännön toimin rakkautensa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut 35 vuotta onnellisesti naimisissa enkä muista, että rakkaudesta olisi höpisty edes alkuvaiheessa yhtään mitään. Alusta lähtien yhdessä viihty.minen on ollut itsestään selvää. Kumpikin osoittaa käytännön toimin rakkautensa.
Saanko udella, että miten kosiminen tapahtui, jos siinä ei puhuttu rakkaudesta? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko udella, että miten kosiminen tapahtui, jos siinä ei puhuttu rakkaudesta? Ap
En ole tuo, jolta kysyit, mutta kun aikoinaan sovimme naimisiinmenosta, niin ensin päätimme hankkia yhteisen omistusasunnon, sitten kun siihen oli ASP-osuus säästetty niin päätimme, että nyt saa myös vauva tulla, ja siinä samalla mietittiin, että miksei samantien mentäisi myös naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
No sano sä sille että rakastat.
Olen sanonut. Sit sille iskee alennuuskompleksi "kuin sä mua voit rakastaa":D