Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen olevani miestä huonompi :(

Vierailija
12.02.2014 |

Onko kenelläkään samaa......? Eli... Miehelläni on vakituinen työpaikka, luottotiedot kunnossa ja muutama kuukausi sitten möi omistusasuntonsa. Nyt asuu vuokralla.

Mikä minä olen... Luottotiedoton, kouluttamaton, sossun tuella elävä pikku kärpäsenpaska maailmankartalla :(

Tiedän saavani vittuiluja täältä. Ok, ehkäpä sitten olen ansainnut ne. Mulla vaan on paha olla melkein koko ajan ja tunnen kauheeta alemmuudentunnetta miehen kanssa.

Haluan kuitenkin sanoa, että olen hakenut aikuiskoulutuksiin eri aloille, jotta saisin ammatin ja pääsisin työelämään ja maksamaan velkojani.

Olen tehnyt nuoruudessani tyhmyyksiä kun olen vippeihin sortunut. Silloin sitä oli niin perhanan tyhmä ja ajattelematon.

Monesti miehellenikin puhun näistä ja kerron suoraan kuinka välillä toivon että hän löytäisi paremman naisen itselleen. Mies sanoo ettei halua ketään muuta että lopeta tuollaset paskapuheet jo. Että jokainen kuulemma tekee virheitä, enkä ole sen surkeempi ihminen kuin muukaan.

Siltikin ahdistaa, ärsyttää ja suututtaa niin hemmetisti tää tilanne ja elämä. Tuntuu että joku töissä käyvä, luottotiedollinen nainen sopisi miehelleni niin paljon paremmin.

Onko kukaan muu vastaavassa tilanteessa? :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuu kestämään teidän juttu. Pilaat sen heikolla itsetunnollasi.

Vierailija
2/7 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN tunne, vaikka sinun kriteereilläsi olisinkin. MInusta ihmiset yleensäkään eivät ole toistaan parempia ja huonompia, ja jokaisella on arvonsa juuri sellaisenaan kuin ovat. Niinpä minäkin olen iloisesti ja murehtimatta oma itseni, vaikka monien silmissä en olekaan juuri mitään, tai jopa halveksittava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 14:08"]

EN tunne, vaikka sinun kriteereilläsi olisinkin. MInusta ihmiset yleensäkään eivät ole toistaan parempia ja huonompia, ja jokaisella on arvonsa juuri sellaisenaan kuin ovat. Niinpä minäkin olen iloisesti ja murehtimatta oma itseni, vaikka monien silmissä en olekaan juuri mitään, tai jopa halveksittava.

[/quote]

Paitsi että suomalainen mies on huonompi kuin kaikki muut ihmiset maailmassa.

t: AV-mammat

Vierailija
4/7 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin tunnen välillä itseni huonommaksi, miehellä vakituinen tärkeä työ ja arvostaa työntekoa todella paljon. Itse olen ammatin kyllä suorittanut mutta enpä ole saanut töitä ja vuokralla asun minä sekä sukuni. Kun taas miehellä on todella suuri suku paljon sisaruksia ja muita. kaikilla oletuksena omistusasunto. Mieskin sai hankittua omistus asunnon jo todella nuorena.

Vierailija
5/7 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Luottotiedot eivät ole kyllä menneet, mutta muuten olen kyllä

sotkenut raha-asioita. Minulla ei ole koulutusta ja alan epäilemään, että erinäisistä

syistä johtuen ei sellaista tule koskaan olemaankaan. Koska olen niin luuseri, että

pelkään autoja niin paljon etten voi ajaa ajokorttia. Ilman ajokorttia täällä maalla on 

mahdoton opiskella ja työllistyminenkin on kiven alla. Ahdistaa kun hoitovapaa

loppuu ja en tiedä mistä saan töitä kun pyörällä ei kymmenien kilometrien päähän

ehkä päivittäin polje eikä pätevyyttäkään ole kuin siivoukseen ja kokoonpanotöihin

joita ei edes ole tarjolla.

Minusta tuntuu, että mies olisi onnellisempi jonkun keskituloisen itsevarman

naisen kanssa. Tuntuu kurjalta olla se huonompi osapuoli kaikessa. Mies ei asiaa

näin näe, mutta itse tunnen epäonnistuneeni täysin.

Vierailija
6/7 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom..

teillä sentään on miehet :D

Itse olen "hyvässä" ammatissa, luottotiedot ok ja ihan kivasti rahaa pankissa. Olen vielä hoikka, suht nätti ja omasta mielestäni ihan tolkulla päälläkin varustettu. Mutta ei miestä. Ikää yli 30.

Luulen että edellisellä miesystävälläni oli sama ongelma kuin teillä: ei luottotietoja, ei töitä, jne. Eli hänellä sama alemmuuskompleksi. Monesti tuntuu että munkin elämä vois olla helpompaa jos en (luontaisesti ja tottumuksesta johtuen) vaatisi itseltäni paljon ja piiskaisi eteenpäin. Koska kyllä miehet kuitenkin loppujenlopuksi haluavat tuntea itsensä etevämmiksi ;)

Vierailija
7/7 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostava keskustelu. lisää viestejä?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi