Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos lapset leikkivät keskenään, pitääkö aikuisen mennä väkisin mukaan?

Vierailija
12.02.2014 |

Meillä kahdet kaksoset: 3,5v ja 1,5v kaksoset ja leikkivät koko ajan yhdessä. Kaikki neljä siis. Tai no nuoremmat lähinnä seuraavat isompia ja tuovat niitä Duplojaj/junaradan osia lelulaatikosta, joita isommat haluavat. 

Kaikilla näyttää olevan ihan hauskaa ja leikit sujuvat.

Voinko olla hyvillä mielin palstalla vai pitäisikö mennä rakentelemaan niiden kanssa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 10:27"]

En muista vanhempieni ikinä leikkineen minun kanssani, ei myöskään nuoremman siskoni. Se olisi ollut minusta tavattoman noloakin. Kyllä pienikin lapsi oppii, että aikuiset eivät leiki.

[/quote]

Minulla taas parhaita muistoja lapsuudesta ovat juuri ne, kun joku aikuinen on ollut mukana leikissä.

Vierailija
2/6 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene! Jos leikkivät itsekseen tai yhdessä nätisti, älä hitokseen mene keskeyttämään. Jos sinne tunget, niin johan alkaa tappelu, kun rauha rikkoontuu. Usko mua! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, tiedät varmasti itsekin. Ei tarvitse.

Vierailija
4/6 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 10:23"]

Öh, tiedät varmasti itsekin. Ei tarvitse.

[/quote]

Luulin tietäväni, mutta yksi kaveri vaan alkoi pari päivää sitten touhottaa, miten tärkeää on koko ajan osallistua lasten leikkeihin. Meni ihan sanattomaksi, kun sanoin, etten todellakaan mene rakentelemaan linnoja, ellei erikseen tulla pyytämään.

ap

Vierailija
5/6 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista vanhempieni ikinä leikkineen minun kanssani, ei myöskään nuoremman siskoni. Se olisi ollut minusta tavattoman noloakin. Kyllä pienikin lapsi oppii, että aikuiset eivät leiki.

Vierailija
6/6 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en mene "sotkemaan" lasten leikkejä, vaan hyvillä mielin palstailen, luen lehteä, teen ruokaa ym. MUTTA olen kuitenkin koko ajan kuulolla, saatan kommentoida jotakin ja ratkon riitätilanteita. Joskus lapset kyllä tykkäävät siitä, kun menen mukaan rakentamaan Duploista linnaa tai autan pukemaan nukkeja, mutta ajattelen sen niin että jokaisella meillä on myös ne omat puuhat joita saa tehdä rauhassa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan