Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri ei välittänyt, laitoin välit poikki, nyt itkee takaisin

Vierailija
12.02.2014 |

Tilanne on se, että kun aikanaan tulin raskaaksi, se oli yhdelle kaverilleni iso ongelma. En oikein ymmärtänyt miksi, olin aivan tavallinen odottaja, joka kävi töissä ja sitten kun oli äitiyslomalla, nautti siitä ja kun vauva syntyi, hoiti vauvaa...

En päivittänyt joka päivä raskaus- tai vauvajuttuja, en puhunut koko ajan vain tästä aiheesta mutta kun asia oli minulle uutta niin totta kai olin siitä kiinnostunut. Muiden ystävien kanssa ei ongelmia tullut, ei lapsettomien eikä lapsellisten kanssa. Mutta tämä yksi kaveri ensin vähän ivallisesti kommentoi paria päivitystä, sitten sanoi illanistujaisissa (joissa olin aika viimeisillään raskaana) että "sun juttuja ei sitten kuunnella jos ne koskee vauvoja" jne. Annoin asian olla, mutta sitten kun vauva syntyi ja elämäni meni sitten hänen kanssaan ensimmäiset kuusi kuukautta (sen jälkeen helpotti ja pääsin taas harrastamaan yms) niin hänestä ei kuulunut yhtään mitään.

Poistin hänet Fb-kavereista, en soitellut enkä sattumalta osunut mihinkään samaan tilaan kanssaan vaikka meillä on paljon yhteisiä tuttuja. Nyt sitten muutaman vuoden jälkeen (!!) hänellä olisi taas vaikka mitä asiaa ja tekemistä kanssani, mutta minua ei huvita. En voi käsittää, miksi MINUA piti kohdella niin ihan vain siksi, että tulin raskaaksi ja sain lapsen, hän ei halunnut ollenkaan ymmärtää että se on iso asia kelle vain. Sanoin sitten yhdessä viestissä, etten oikein koe meillä olevan enää paljoa yhteistä ja että en lähde hänen kanssaan lounaalle. 

Miksi te muut käyttäydytte näin? Miksi täälläkin on sata ja yksi viestiä per päivä, jossa naureskellaan mahakuville ja tuoreille äideille ja viesteistä paistaa suorastaan inho heitä kohtaan? MIKÄ TEITÄ VAIVAA? Oletteko tekin sitten mielin kielin kun nainen on päässyt pikkulapsiajasta yli ja on ns. normalisoitunut? Sitten pitäisi onnellinen että seura kelpaa taas?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla