Ihmetyttää surmatun Jennan isä
http://m.iltalehti.fi/uutiset/2014021218031453_uu.shtml
En nyt ihan ymmärrä. Tietääkö isä mitä Jarin ja Lilon haastattelu pitää sisällään, puhuvatko he edes Jennasta?
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 14:11"]vitsi sitä bantskua ärsyttää kun ei näy tänään telkkarissa :) tuntuu muuten mukavalta :)
[/quote]
Torstaina se ois vasta näkynyt
Mua ällöttää, että Liloa pidetään julkisuudessa. Ei todellakaan mitään haastatteluja hänestä. Jos minä, sivusta seuraaja, en haluaisi nähdä pätkääkään tuosta miehestä, niin voin kuvitella mitä Jennan isä ajattelee. Käsittämätöntä ja oksettavaa koko touhu.
Minä en ihmettele isän kantaa yhtään. Julkisuudesta selvästi nauttiva murhaaja saa vain lisää nautintoa näistä haastatteluista ja saa elää tekonsa uudelleen. Median pitäisi unohtaa koko miehen "palvonta". Rajansa katsojalukujen tai lukijämäärienkin kalastellussa.
Mitä väliä mistä ne puhuu, ymmärrän isää täysin.
Se seko banaanihan halus ton haastattelun jotta saa Sarasvuolta anteeksipyynnön. Sarasvuo oli sanonut banaania murhaajaksi ja sehän ei banaanille sovi. Hyvä ettei jätkä pääse telkkariin.
Siis tuo Lillukka on pahoittanut mielensä, kun Sarasvuo puhui hänestä pahaa!!?? Nyyhkytinyyh. Ei sitten yhtään mieti, miten hän on pahoittanut ihmisten mieliä sekoiluillaan.
Toi hirviö pitäis eristää yhteiskunnasta
Tuomio olis pitänyt tulla murhasta koska sehän se oli! On sen verran seko, että kyllä se vielä linnaan joutuu!
Minua taas ihmetyttää Sarasvuon toiminta ja itsekritiikittömyys.
Kaikkea ei tarvitse vatvoa tv:ssä vaikka kuinka olisi/luulisi olevan guru.
Jotain kunnioitusta väkivaltaisen kuoleman kohdannutta vainajaa ja omaisia kohtaan, Kiitos.
Kyllä on joillakin ihmisillä moraali ihan pepussa!!Ketä oikeasti kiinnostaa mikään mitä joku murhaaja sanoo...murhaaja se on tekotavasta huolimatta!Mitenhän Sarasvuo toimisi jos ois oma tytär kyseessä?!?
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 10:00"]
Jotain kunnioitusta väkivaltaisen kuoleman kohdannutta vainajaa ja omaisia kohtaan, Kiitos.
[/quote]
Perehtyisit asiaan! Toi paholainen teki ilmotuksen kunnianloukkauksesta ja perui sen ainoastaan anteeksi pyynnöllä.
Mä en olisi ikinä mennyt nöyristelemään tuollaisen saastan edessä. Sit olis nostanut kunnianloukkaussyytteen mokoma läski vauva.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 10:07"]
Kyllä on joillakin ihmisillä moraali ihan pepussa!!Ketä oikeasti kiinnostaa mikään mitä joku murhaaja sanoo...murhaaja se on tekotavasta huolimatta!Mitenhän Sarasvuo toimisi jos ois oma tytär kyseessä?!?
[/quote]
Juuri näin, toivottavasti elämä opettaa Sarasvuolle, että se mitä suustaan päästää, tupaa vastaan kävelemään! Ajatella, että Sarasuon olisi pitänyt päästä anteeksi pyytämään telkkarissa. Sarasvuo yritti välttää oikeudenkäynnin, koska tietää, että korvauksia joutuu Lilolle maksamaan! Ja hyvä opetus onkin Sarasvuolle, mutta raukkamaisella tavalla yritti korvaukset välttää!
Minustakin murhaaja on oikea kuvaus tosta Lilosta.
Mistä tiedät, että olisi joutunut maksamaan korvauksia? Epäilen.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 10:10"]
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 10:00"]
[/quote]
Perehtyisit asiaan! Toi paholainen teki ilmotuksen kunnianloukkauksesta ja perui sen ainoastaan anteeksi pyynnöllä.
[/quote]
Ja Jari joutuu maksamaan korvaukset ja sitä hän yritti tällä "haastattelulla" välttää.
Törkeyden huippu että toi tyyppi olisi saanut rahaa siitä kun sanotaan murhaajaksi.
vitsi sitä bantskua ärsyttää kun ei näy tänään telkkarissa :) tuntuu muuten mukavalta :)