Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys tosta tatuointien vihaamisesta

Vierailija
30.10.2020 |

Onko tuo tatuointien vihaamine joku tän sivun oma juttu, vai ajatteleeko ihmiset muka noi? :o Aina välillä saa lukee, kuinka tatuoinnit on rumii ja etenki naisilla. Ja ny sai lukee, et naine o tyhmä, jos hänellä on tatuointi… M25

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vihaa, mutta jos satut saamaan melanooman, niin imusolmukkeisiin kertynyt väri vaikeuttaa levinneisyystutkimuksia ja saatat joutua turhan radikaaleihin ,leikkauksiin.

Tästä on ollut joskus ihan onkologien taholta juttuja.

Vierailija
2/18 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei M25, mä en ainakaan vihaa tatuointeja miehellä enkä naisella. Ne on mun mielestä jokaisen oma asia. Monet tatuoinnit ovat kauniita ja kertovat kantajansa elämästä. Näin on yhdellä perheenjäsenistänikin. En osaisi kuvitella häntä ilman tatuointejaan.

N47

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en ole tätä ymmärtänyt. Koko ajan noita aloituksia. Miten joku jaksaa ajatella tuntemattomia niin paljon että ihan vihaa näiden ulkomuotoa?

Vierailija
4/18 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama porukka lukee varmaan ilta-sanomia, koska siellä kaikki kommentoijat, ainakin miehet, vihaavat tatuointeja.

Vierailija
5/18 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoohan se kantajansa älyllisestä rajoittuneisuudesta ja kyvyttömyydestä jos tikkaa nahkansa täyteen "muistoja". Mennään muodin ja massan mukana, kehdataan huutaa olevansa yksilöllisiä, ei sinne päinkään.

Vierailija
6/18 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteeni on se että ne ovat turhia ja rumia, en tarvitse itse sellaisia, mutta jos joku niitä haluaa ja onnelliseksi tulee niin en tietenkään tuomitse. Monet ovat kokeilleet ja ottaneet jonkun pienen tatuoinnin johonkin ja huomannut ettei se ole mun juttu ja se on jäänyt siihen. Jotkut jäävät siihenkin koukkuun ja sitten se menee överiksi. Kun ne haalistuvat ja nahka rypistyy, veltostuu, ihminen näyttää likaiselta. 

Vierailija
7/18 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa niitä mutta pidän isoja tatuointeja kammottavan näköisinä. Täällä ja ystävien kesken sen voin sanoa, muuten pidän turpani kiinni.

Vierailija
8/18 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoohan se kantajansa älyllisestä rajoittuneisuudesta ja kyvyttömyydestä jos tikkaa nahkansa täyteen "muistoja". Mennään muodin ja massan mukana, kehdataan huutaa olevansa yksilöllisiä, ei sinne päinkään.

No ei se nyt älystä kerro mitään. Muoti on myös vapauttanut tatuoinneista haaveilleet toteuttamaan haaveensa, koska keskiluokkaiset ”tavikset” harvemmin haluavat herättää huomiota.

Vierailija
9/18 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole asiasta koskaan tehnyt aloitusta enkä ikinä avautunut kennelekään jollanon tatska. Mutta kun nyt eriksee kysytään:

Joo, minulle naisen tatska on paha turnoff.

Ja yleensäkin pidän tatskaa, taitavaakin, huonon maun ja harkkntakyvyn osoituksena.

Tämä on minun oma ja yksityinen mielipiteeni ja jokaisella on toki oikeis kehoaan runnella sopivaksi katsomallaan tavalla.

Vierailija
10/18 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kenenkään aika menee vihaamiseen, turhan voimakas sana. Mielestäni tatuoinnit sekä lävistykset ovat rumia. En tietenkään mene kenellekään päin naamaa sellaista sanomaan vaan pidän mielipiteeni ihan omana tietonani. Jokainen saa rumentaa itseään niin paljon kuin itse haluaa, ei se ole minulta pois. Nuorten puolesta kyllä harmittaa kun sitten myöhemmin joutuu katumaan ja kallista on sitä poistattaa. Iän myötä tatuointi muuttuu suttuiseksi tahraksi.

Vierailija
11/18 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaulatatuoinnit on musta älyttömän rumia, niin miehillä kuin naisilla. Mun on vaikea jopa katsoa kohti ihmistä, jolla on kaula tatuoitu.

Mutta olen sitä mieltä, että jokaisella on oikeus päättää, mitä omalla kehollaan tekee enkä koskaan sanoisi päin naamaa kenellekään, jos pidän hänen tatuointejaan rumina.

Palstalla naisten tatuointeja haukkuvat on niitä, joilla nyt ei muutenkaan riitä äly tajuta, että naisella on oikeus elää haluamanlaistaan elämää... Sisältäen oikeuden ottaa tatuointeja ja olla harrastamatta seksiä näiden mies asiamiesten kanssa.

Vierailija
12/18 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kaunista kun käsivarret on tumman mönjän peitossa?

Vierailija
13/18 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla sanoa tätä ääneen koska monella kaverilla on tatskoja, mutta kyllä vihaan niitä. Miehellä ne on totaalinen turn off, naisella halvan näköistä. Menee nopeasti suttuisiksi ja sen jälkeen näyttää pelkästään likaiselta.

Vierailija
14/18 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlaista panettelua ja vihaamista on ollut naisia kohtaan aina, syy on vain vaihtunut.

Eihän naiset aikoinaan saaneet käyttää esimerkiksi housuja. Nyt ne ovat jo pitkään olleet arkipäiväisiä asioita mutta aikoinaan niitä paheksuttiin ja ensimmäisiä housuihin pukeutujia vihattiin, nimiteltiin, syrjittiin jne. hyvin vahvasti.

Sama lienee ollut meikkienkin kanssa. Ensin vihattiin niitä, jotka meikkaavat (vain porttolannaiset tekevät niin) ja jokunen vuosi sitten halveksuttiin meikkaamattomia naisia (ja yhä edelleenkin).

Aikoinaan oli ihan kamalaa, jos nainen joutui töihin. Ettei hänen miehellään tai isällään ollut varaa elättää. Nyt puolestaan on suuri synti ja pahe elellä toisten rahoilla ja olla luomatta omaa työuraa.

Esimerkkejä on historiassa vaikka kuinka paljon.

Vierailija
15/18 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on koko kroppa peitetty tatuoinneilla niin totta vtussa on karseaa. Joku perhonen tai käärme ranteessa on ehkä ok

Vierailija
16/18 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne on ihan rumia molemmilla sukupuolilla ja niin on täälläkin aina sanottu. Jonkun naisen tekemä provo taas tämä.

Vierailija
17/18 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, pidän tatuointeja yleensä rumana, mutta se ei tarkoita että suoranaisesti vihaisin niitä. Mulle on aivan sama jos joku haluaa tatuointeja ottaa, se ei ole multa millään tavalla pois, mutta itse en ottaisi. Oikeasti todella harvalle tatuointi mielestäni sopii ja tatuoimaton ihminen on poikkeuksetta omaan silmääni tyylikkäämpi kuin tatuoitu, mutta edelleen, jokaisen oma valinta ja makuja on monia. Tatuoinnit vaikuttavat siihen kuinka puoleensavetäväksi koen ihmisen pariutumismielessä, mutta se ei tarkoita että pitäisin tatuoituja ihmisiä yleisesti muita huomopana.

Vierailija
18/18 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, pidän tatuointeja yleensä rumana, mutta se ei tarkoita että suoranaisesti vihaisin niitä. Mulle on aivan sama jos joku haluaa tatuointeja ottaa, se ei ole multa millään tavalla pois, mutta itse en ottaisi. Oikeasti todella harvalle tatuointi mielestäni sopii ja tatuoimaton ihminen on poikkeuksetta omaan silmääni tyylikkäämpi kuin tatuoitu, mutta edelleen, jokaisen oma valinta ja makuja on monia. Tatuoinnit vaikuttavat siihen kuinka puoleensavetäväksi koen ihmisen pariutumismielessä, mutta se ei tarkoita että pitäisin tatuoituja ihmisiä yleisesti muita huomopana.

*huonompana