Mitä kaikkea hyvää voisi tehdä jauhen lihasta?
Liha pullat, mureke, keitto ja bologniese kastike on tuttuja. Mitä muuta ruokaa jauhen lihasta voi tehdä?
Kommentit (32)
Makaroni jauhen liha laatikko juusto kuorrutuksella on hyvää.
Raen juusto laatikko:
400g jauhen lihaa
1 pkt begonia
200g raen juustoa
1 sipuli
1 kanan muna
2dl kermaa
aura juustoa
juusto raastetta
ruskista jauhen liha, begoni ja sipuli. lisää raen juusto, sekoita ja laita uuni vuokaan. sekoita kanan muna ja kerma, lisää uuni vuokaan liha seoksen päälle. Kuorruta juusto raasteella. paista uunissa noin puoli tuntia.
Mausta ja kuorruta jauhi. Nosta uuni pellille ja lisää korppu jauhoja. Paista 100 asteessa. Tarjoa poika ystävällesi.
Jauhen lihaa voi myös yhdistää hyvin vaikka pokkanan kanssa jos tekee kastikketta. Sori jos tuli kirotusvihreitä mut oon heikkolahjainen ja mieskin on työtön.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 11:50"]
Jauhen lihaa voi myös yhdistää hyvin vaikka pokkanan kanssa jos tekee kastikketta. Sori jos tuli kirotusvihreitä mut oon heikkolahjainen ja mieskin on työtön.
[/quote]
Heikko lahjainen
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 11:52"]
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 11:50"]
[/quote]
Heikko lahjainen
[/quote]
Häh? Hiekkolahiainenkin voi joskus kirjoittaa vahingossa oikein.
Graavattu jauhen liha on vasta maukasta.
Ei muuta kuin jauhe suolaan pariksi päiväksi ja sitten fileoidaan.
Valkoinen liha on terveellisempää. Olen siksi aina esi käsitellyt jauhen lihan cloriitilla.
Jauhen lihapullia täytettynä auran juustolla.
Naurahdin. :D