Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koti, jonka sohvalle ei saa istua tummissa farkuissa. Normaalia?

Vierailija
22.02.2014 |

Miltä teidän korvaan kuulostaa?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini kodissa ei saanut soittaa pianoa, ettei jää sormenjälkiä koskettimiin.

Vierailija
2/46 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot sä Ap käyny kyläilemässä mun äidillä? ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa täydellisen idioottimaiselta.

Vierailija
4/46 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun ostin uuden sohvan niin kylään tullut kaveri otti itse tyynyn pyllyn alle, ettei jää värit sohvaan. Itse en tullut edes ajatelleeksi eli välillä näin päin :D

Vierailija
5/46 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 22:24"]

Itse kun ostin uuden sohvan niin kylään tullut kaveri otti itse tyynyn pyllyn alle, ettei jää värit sohvaan. Itse en tullut edes ajatelleeksi eli välillä näin päin :D

[/quote]tyynyä ei laiteta pyllyn alle kun tietyssä tilanteessa hmmm makkarissa.

Vierailija
6/46 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kotona ei saanut syödä muualla kun keittiössä ja itse opetin ainokaiselle että keittiön pöydän äärellä syödään, ei lähetä vaeltamaan samoin kylässä että ei lähdetä vaeltamaan jos talon lapset vaeltaakin leipä käsissä jne.

Vierailija
7/46 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 20:58"]

Olisit heittänyt ne tummat farkut pois ja istunut alas alkkareissa...toivottavasti vaaleat!!!

[/quote]alkkareissa nyt ei ainakaan, vessassa kun joku muu käy kun perheenjäsen niin desinfioin neoamiseptillä.

Vierailija
8/46 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa akateemiselta wt:lta tai "korkeakoulutetulta" amk-elämältä

Vierailija
9/46 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/46 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyytänyt kyläpaikassa jotain alustaksi, kun oli uudet tummansiniset raakafarkut jalassa ja heillä valkoinen kangassohva. Emäntä naurahti ja sanoi "pyh", mutta haki kuitenkin pyyhkeen kun pelottelin värjäytymillä.

Vierailija
11/46 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri osti valkoisen nahkasohvan ja kaverin mies istui kesähelteellä punaisissa uusissa housuissaan sohvalle. Sohvassa on vielä tänäkin päivänä vaaleanpunainen pepun jälki. Tämä muisto tuli juuri mieleeni, kun itse ostimme vaaleahkon sohvan ja seuraavalla viikolla ostin farkut, joissa luki lappusessa, että varo vaaleita vaatteita ja pintoja, farkut päästävät aluksi väriä ja saattavat värjätä.

Vierailija
12/46 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö ihmiset pese uusia farkkujaan ennen käyttöön ottoa? Niissähän on niin paljon irtoväriä että minulla on joskus jalat aivan sinisenä ennen kuin olen oppinut pesemään ennen käyttöä (kuten käyttöohjeissakin taidetaan muuten käskeä). Mahtaako sellainen värialtistus olla ihan turvallistakaan.

Vierailija
13/46 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/46 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa, että kodissa on uusi valkoinen kangassohva.

Vierailija
15/46 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kajahtaneelta.

Vierailija
16/46 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tiukkapipoiselta.

Vierailija
17/46 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävän perheessä neljä 0-8v lasta ja hieno kallis nahkasohva jolle ei saa istua tummissa housuissa :)

Vierailija
18/46 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia.

Vierailija
19/46 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon paremmalta kuin koti, jonka sohvalle on saanut mennä kurakengillä, tiputella ruokaa, kaataa juomia, puuhkiä räkäiset sormet, hingata haisevia sienijalkojaan ja jonka sohvalla on näkyvää likaa. Tätä epäsiisateyttä ja törkyisyyttä nimitetään sitten "elämisen jäljiksi" (ja sohva hankitaan tietenkin tummana kun kuvitellaan että kaikke se p-ka ei muka silloin näy - siis epähygieenistäkin vielä kun p-kainen saa olla kunhan se ei vaan näy).

Vierailija
20/46 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen ostanut kalliin sohvan (toisaalta kyllä minä sitä Ikeankin halvinta vaaleaa sohvaa aluksi varjelisin), niin kyllä sen haluaa myös siistinä pysyvän:) Lapsiperheessä tuollainen kyllä kuulostaa vähän epäkäytännölliseltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme