Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpa kamalaa erota vanhana 29-vuotiaana

Vierailija
30.10.2020 |

Toista se oli parikymppisenä, silloin tuntui olevan kaikki vielä mahdollista. Nyt kaikki lähipiirissä menevät kihloihin, naimisiin, saavat lapsia, hankkivat omakotitalon. Ja itse muutat jonnekin kerrostaloyksiöön koirasi kanssa.

Kai sitä pitää Tinderiin liittyä jossain vaiheessa, kun muuten ei kyllä vapaa-ajalla taatusti törmää miehiin. Onkohan ne kaikki hyvät jo joko varattuja tai tehneet lapsia?

Tää masentaa vielä enemmän, kun huomasin nuoruuden ensirakkauden tulleen isäksi. Siinä äidin paikalla olisin voinut olla minä jos elämä olisi mennyt toisin. Ei mennyt.

Kertokaa nyt, että vielä voi tavata sen elämänsä rakkauden!

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota muutama kuukausi, niin ne ikäistesi väsyneiden äitien miehet lirkuttelevat kilpaa sulle kapakassa.

Vierailija
2/37 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaistun siihen et ympärillä elämä alkaa jo vakiintua paaaaljon enemmän ku itellä. Ja joo eksä naimisissa, kavereilla vauvoja jne..ja täällä ollaan sinkkuna..

Mut sanoisin et kyllä elämässä vielä ehtii, myös surra ja harmitella sitä miten asiat on menny. 

Vähän random juttu mut muistan istuneeni kerran kahvilassa yksin juurikin tästä aiheesta masentuneena,  kun pari 70-80 vuotiasta kiinnitti mun huomion ja ai että, he oli sopinut treffit maailman söpöimpään paikkaan ja vaikuttivat olevan jotenkin niin täynnä elämää ja onnea. Se sai mut ajattelemaan et jos joku voi löytää rakkauden vanhempana niin kai mäkin voin.. kolmikymppisenä! Ei kannata luovuttaa vielä vaikka tuntuis siltä. Sitten kun tuntuu (ja maailman tila ehkä helpottuu) nii uutta yritystä vaan :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi surkutella sinkkuutta kun siitä voi myös nauttia! Mieti että eipähän tarvitse menettää yöunia kuorsaavan ukon ja/tai kiljuvan vauvan takia, ei tarvitse vaihtaa p+askkavaippoja, ei tarvitse siivota useamman edestä, ei tarvitse kysellä lupia eikä tehdä kompromisseja. 29 vee ei ole mikään ikäloppu vaan parhaassa iässä.

Vierailija
4/37 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita nörttiharrastus

Vierailija
5/37 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot tosi nuori! En tarkoita vähätellä sun ahdistusta, ymmärrän että pelottaa mutta sanoisin että ei huolta :)

Vierailija
6/37 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää masentaa vielä enemmän, kun huomasin nuoruuden ensirakkauden tulleen isäksi. Siinä äidin paikalla olisin voinut olla minä jos elämä olisi mennyt toisin. Ei mennyt. 

Nyt sitten totuutta kehiin: Mikä meni pieleen?  Ethän vain alkanut nirppanokkailemaan väärässä paikassa?

Mikä muuten on vanha 29-vuotias?

Vierailija
7/37 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi, mutta voit hankkia talon ja kakarat jonkun semi ok:n kanssa mistä eroat 7 vuoden jälkeen.

Vierailija
8/37 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhana!?! Muutat ehkä mielesi tuosta "vanhasta" iästäsi kun eroat 55 vuotiaana. Mutta, yritä jaksaa kumminkin.

Vierailija
9/37 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa surkea. "Vanhana 29-vuotiaana", hohhoijaa.

Vierailija
10/37 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun mahikset aitoon rakkauteen on aika lailla menneet tuossa vaiheessa. Sun on parempi vain alistua kohtaloosi ja tulla mulle vuoteenlämmittäjäksi ja kotipiiaksi, mulle kelpaat vielä vaikka sulla tuotaa ikää onkin.

M45

Vierailija
11/37 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda kolmekybäset rupsahtavat setämiehet ja ala metsästämään Tinderistä 20v kuumia kolleja :)  Hauskempaa ja ne vakiintuvat kaverit on varmasti kateellisia.

Vierailija
12/37 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin kolmevitosena elämäni rakkauden. Yhtäkkiä tuli myös tosi nuori olo ja sellainen, että elämällä on vielä vaikka mitä annettavaa.

Mut kieltämättä itse koen eduksi, että oli jo lapset, sillä jos vaikka olisi mennytkin vielä vuosia, siinähän se olisi deittaillessa mennyt. Helpompaa, kun kello ei enää tikitä.

Vierailija
13/37 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat fiilikset nyt 26-vuotiaana! Muutin itse tosi nuorena avoliittoon ja tietysti erottiin kun molemmat aikuistui ja kasvettiin erilleen. Kaverit toisin on nyt vakiintunut ja rakentavat pesää, ostavat asuntoja, menevät kihloihin jne. Itse asuin jo 7 vuotta avovaimona. Jotenkin tuntuu että olen elänyt elämäni ihan väärässä tahdissa ja nyt tuon takia en itse ikina saa punainentupaperunamaakultainennoutaja-idylliä. Asun itse kissan kanssa kaksin ja ostin meille asunnon (pieni kolmio joen varrella). Kai hyvä näinkin.

On oikeasti kamala erota kun kaikki ystävät muuttaa yhteen, puskee vauvoja ja rengastaa toisiaan. Jotenkin jää helposti toisarvoiseksi ja saa sääliviä katseita kun aa...ootkin sinkku...kyllä kai säkin jonkun löydät? Itsellä eron jälkeen eniten v-tutti kaiken maailman parimatkan, kahden hengen ravintola-annokset, vaih kahden tuloilla ostettavat asunnot, parisitä paritätä. Ärsyttävää miten parisuhdenormi tunkee ihan kaikkialle.

Vierailija
14/37 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko jossain Pihtiputaalla? Täällä pk-seudun kuplassa tuo on ihan normi elämäntilanne tuon ikäiselle. 

Vierailija
15/37 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota pari vuotta, niin ystävät eroaa, myydään asunto ja taistellaan huoltajuudesta...

Vierailija
16/37 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen perustamiselle on jo hurry up mutta muuten ei mitään kiirettä. Jos lapsia meinaa hankkia niin töppöstä toisen eteen miehen löytämiseksi. Järkevää lapsentekoaikaa on max 10 vuotta joista viisi ensimmäistä ne tuossa kohtaa parhaimmat.

Vierailija
17/37 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odota muutama kuukausi, niin ne ikäistesi väsyneiden äitien miehet lirkuttelevat kilpaa sulle kapakassa.

Ap vissiin etsi hyvää miestä edelleen eikä kapakassa huo raavaa viruslinkoa 🤔

Vierailija
18/37 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti niitä, jotka eroaa 39-vuotiaina ja on samassa tilanteessa. You are lucky.

Vierailija
19/37 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa tilanteessa, mutta ei huoleta. Hyväksyn sen, jos uutta miestä ei löydy ja lapsetkin jää tekemättä. Oikeastaan luulen, että ei löydy, kun on miehille ilmaa ja muut naiset on niin kauniita. Mitä kauemmin sinkkuus on jatkunut sitä vähemmän koko asiaa enää edes ajattelee.

Vierailija
20/37 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan itse olen ihan viime aikoina tajunnut, että vitsit haluan lapsia. Ja naisena nyt ei ole loputtomiin aikaa. Kaikista eniten haluan kuitenkin rakastavan miehen, elämänkumppanin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi