Työpaikalla miehet ihastuu minuun, mutta muuttuvat sitten vihamielisiksi
kun huomaavat, että olenkin ollut vain ystävällinen ja hymyilevä oma itseni. Olen samanlainen kaikille. Olen ihmetellyt, kun miehet ovat niin usein tosi ihania aluksi mua kohtaan, mutta muuttuvat jossain vaiheessa tylyiksi ja vihamielisiksi.
Kommentit (24)
Muuttuvat tuollaisiksi kun saavat tietää että seurustelet. Miksi investoida aikaa naiseen jonka kanssa ei voi tulla mitään?
Sama täällä. Jotkut miehet ei vaan käsitä, että olen ystävällinen kaikille ja ilman taka-ajatuksia. Onkohan nuo samat miehet sitten kivoja vain niille naisille, joilta haluaa seksiä?
Kuuluuko naisten ystävälisyyteen myös fyysinen käpälöinti ja kyljenhinkuttaminen?
Ymmärrän hyvin sinua. Ne miehet elää huomiosta. Ja kuvittelee olevansa ainutlaatuisia.
Entäs sitten se, että epämiellyttäville on erityisen ystävällinen, jotta pääsisi äkkiä tilanteesta pois.
Noin helposti käy. Tulee mieleen työkaveriin ihastumisketju, jossa joku kertoi työpaikan kaikkien sinkkujen flirttailleen hänelle tms, muttei ollut kehdannut ryhtyä suhteeseen kenenkään kanssa, ettei joku muu loukkaannu. Voisi sellaisenkin työpaikan ilmapiiri muuttua kireäksi melko helposti...
Onko ne tylyjä ja vihamielisiä, sitten ihastuneita, sen jälkeen taas tylyjä ja vihamielisiä.
Eli palaavat lähtöpisteeseen?
Sama se on naisten kanssa. Ensin ollaan mielin kielin ja täyttä hymyä, mutta jos et vastaa flirttiin, niin kohta ollaan naama nyrpeänä.
"Ihan kaikki miehet rakastuu muhun aina ja kaikkialla". Juujuu.
Haha, just sama meidän duunissa yhden kaikille iloisen naisen kanssa. Miehet vihaa sitä ja puhuu paskaa selän takana minkä ehtivät. Naamatusten kyllä ollaan ihan kavereita. Muutamalla ihan selkeästi näkee että yrittävät sillä inhollaan peitellä vaan sitä kiinnostusta, mutkun ärsyttää kun se muija "flirttailee" kaikkien kanssa eli on iloinen kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Muuttuvat tuollaisiksi kun saavat tietää että seurustelet. Miksi investoida aikaa naiseen jonka kanssa ei voi tulla mitään?
"Miksi olla ystävällinen naiselle, jos en saa seksiä? :("
Vierailija kirjoitti:
Investoida? Miten olisi ihan normi käytös?
Naisten ongelma: liikaa miehiä ihastuu.
Miehet on yksinkertaisia. Jos sä hymyilet, niin sä flirttailet. Tarkoittaa: olet kiinnostunut. On ihmisiä, jotka hymyilee kaikille. Eikä ne oo kaikista kiinnostuneita.
Päivän humble brag -voittaja on tämän ketjun ap
Vierailija kirjoitti:
Miehet on yksinkertaisia. Jos sä hymyilet, niin sä flirttailet. Tarkoittaa: olet kiinnostunut. On ihmisiä, jotka hymyilee kaikille. Eikä ne oo kaikista kiinnostuneita.
Montakos päivää olet elänyt ja työskennellyt kohtuukomeana miehenä naisvaltaisessa työyhteisössä?
Niinpä. Ei ole sukupuolesta kiinni
Se tavallinen tarina.