Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää työkaverin selkärangattomuus

Vierailija
11.02.2014 |

Nainen painaa jotain 130kg. Ainakin 2 vuotta on "laihduttanut". Saldona 1kg laihtuminen. On ollut työterveyshuollon vuoden kestäneessä laihdutusryhmässä, eikä mitään tulosta. Oli varmaan aika kallis juttu työnantajallekin.

Ei kuulemma pääse liikkumaan kun pienet lapset, hiukan mielikuvitusta niin onnistuu kuntoilu lasten kanssakin.

Valittaa väsymystä, no varmasti väsyttää jos sokerit heittelee, töissä jyrsii salaatin lehteä ja kotona sitten syö kaiken mitä käsiinsä saa.

Mieskin pihtaa seksiä, no ei kai se seiso kun vaimo on valas.

Pienellä vaivalla tippuisi jo parissa kuukaudessa 10kg eikä tarvitsisi nälkää edes nähdä.Miehenkin halut varmasti palaisivat laihtumisen myötä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 22:04"]

Päivät työskentelen tuon ihmisen kanssa, on  hirveän raskasta kuunnella päivät sitä valitusta kuinka  blaablaablaa.

[/quote]

tiedän tunteen :( itselläni on myös huomattavan ylipainoinen kaveri. Anteeksi, isoluinen kaveri, piti sanoa.

Vierailija
2/6 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten tää nyt sua noin ärsyttää? Kamalan henkilökohtaisesti otat... miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 21:55"]

[/quote]

Ap puhuu ilmesesti itsestään. Jotkut eivät kehtaa suoraan sanoa.

Vierailija
4/6 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivät työskentelen tuon ihmisen kanssa, on  hirveän raskasta kuunnella päivät sitä valitusta kuinka on lihava, eikä saa munaa, joka paikkaa kolottaa, blaablaablaa.

Olen itse normaalipainoinen ja olen pudottanut lähes 5kg painoa tänä vuonna. Ajattelin että ehkä esimerkkini kannustaisi mutta ketut.

Olin ihan tyrmistynyt kun sanoi että on tyytyväinen siihen kilon pudotukseenkin, kun onhan suunta alaspäin.

ap

Vierailija
5/6 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 21:55"]

[/quote]

En ole ap, mutta ymmärrän tilanteen. Työkavereiden kanssa vietetään paljon aikaa, halusi tai ei, ja just tommoset jutut ärsyttää itseänikin. Valitetaan jatkuvasti asioista joille voisi joko tehdä jotain, tai sitten olla tekemättä ja lopettaa sen valituksen. Alkaa se ärsyttämään jos päivästä toiseen joutuu kuuntelemaan.

Vierailija
6/6 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ärsyttäis muakin. Itsehän se työkaveri tästä avautuu. Mitä ap:n pitäisi ajatella?