Jos tupakoitsijat tajuais miten pahalta ne haisee...
Hyi helkkari vieläkin oksettaa ku tänään jouduin pieneen huoneeseen yhdessä tupakoitsijan kanssa :o pidätin hengitystä vedet silmissä.
Osa tupakoitsijoista haisee aivan käsittämättömän pahalta. Siinä ei nätti kampaus tai tyylikkäät vaatteet pelasta yhtään mitään, ainoa asia mikä ihmisestä jää mieleen on haju. Osa haisee vähemmän mutta kaikki jonkin verran.
Mistä se johtuu että jotku täyttää hajullaan koko huoneen missä ovat? Onko ne polttanu sisällä niin että haju on niin pinttynyt joka vaatteeseen? Haiseeko eri merkit voimakkaammin?
Kommentit (29)
koskaan ei työpaikalla haise sisällä haapuritalon asukkaiden hiki, mutta tupakka haisee monta kertaa päivässä. Yhteen aikaan niillä oli tapana tulla meidän takaovelle tupakalle, kunnes ärähdettiin vähän isommin että pysykää omalla tontillanne.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 20:46"]
Kyllä siihen hajuun riittää yksikin tupakka ulkona poltettuna. Kamalaa, kun yksikin äiti ei kerro että polttaa. Se on tabu. Luulee, ettei kukaan haista mitään! Tulee muka roskia viemästä.
Toisessa perheessä isä polttaa ulkona sikarin, kun lapset ovat menneet nukkumaan. Ihmettelin kerran, että miten haisee sikarille ja hänkin ihmetteli, mutta sanoin polttaneensa edllisenä iltana ja että hyshys lapset eivät tiedä. Ai eivät tiedä. Hah!
[/quote]Nämä "salaa" polttavat ovat kyllä huvittavuuden huippu :)
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 20:49"]
En myöskään pidä tupakan/tupakoitsijoiden hajusta yleensä, mutta yksi tilanne on sellainen, missä tupakansavu tuoksahtaa hetken jopa miellyttävältä: Talvipakkasella ajan pyörällä tupakoitsijan ohi ja ilmassa viivähtää hetken se "tuoreen" tupakansavun tuoksu. Vain sen pienen hetken.. :D
[/quote]Joo, samaa mieltä, ulkona tupakan savu voi haista jopa hyvälle, mutta tupakoitisijat haisee aina kamalalle.
Jooh, tiedän tunteen ap. Pahin combo on ehkä se, että henkilö polttaa sisätiloissa, vaikka kotonaan niin että kaikki vaatteista ihoon haisee tervalle ja pistävälle p*kalle, ja sitten uloslähtiessään rötvännyt hajuvettä. Tuoreen tupahan tuoksu ei mielestäni ole paha, mutta se kälkikatku..
Nimim ex-tupakoija itsekin ja vasta savuttomana tajunnut mille olen haissut :(
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 21:40"]
En milloinkaan voisi tapailla tupakoivaa naista.
t. mies
[/quote]
Minustakin tuntuu että markkina-arvoni on nykyään parempi, kun en enää polta.
t. nainen
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 21:33"]
Mulla on työkaveri joka tupakoi ja kun hän puhuu mulle niin se kauhee hengityksen haju on kaamee... Kahvia ja tupakkaa... Hyi hyi oksennus meinaa tulla!
[/quote]Hyi helvetti, se on kamalaa kun joku tupakoitsija tulee lähelle, esimerkiksi katsomaan jotain samalta läppärin näytöltä. Hyi helvetti.
Vaimolla oli joskus tapana poltella silloin tällöin kun olin työmatkoilla tai kun hän oli itse yövuorossa. Kuvitteli varmaan että haju peittyy mynthol-pastilleilla joita söi. Kerran sitten tylytin häntä kunnolla, eli kysyin että peittääkö hän tupakanpoltolla hajua mikä on tarttunut toisesta miehestä. Sen jälkeen ei ole haissut tupakilta, toivottavasti en osunut oikeaan, no pääasia että se lemuaminen loppui.
Mä poltan ite enkä tykkää siitä hajusta yhtään. Käsiä tulee pestä usein ja yleensä tupakan jälkeen kaipailee jotakin pastillia tai purkkaa.
Tupakan haju tarttuu ainakin näin naisena helpoimmin hiuksiin! Pahimpia on röökikopit, joita en kyllä baareissa käydä sinänsä välttele, ellei ryysis ole pahemman laatuinen.
Hajuhaittoja enemmän ihmetyttää tiettyjen tupakoitsijoiden käytöstavat, ite yleensä kysyn (tupakoimattomalta) kaverilta yms. vähän niinkun lupaa "sopiiko, jos poltan", eikä tulis mieleenkään polttaa lasten nähden. Ja siis omia lapsia ei ole.
En milloinkaan voisi tapailla tupakoivaa naista.
t. mies