Jos tupakoitsijat tajuais miten pahalta ne haisee...
Hyi helkkari vieläkin oksettaa ku tänään jouduin pieneen huoneeseen yhdessä tupakoitsijan kanssa :o pidätin hengitystä vedet silmissä.
Osa tupakoitsijoista haisee aivan käsittämättömän pahalta. Siinä ei nätti kampaus tai tyylikkäät vaatteet pelasta yhtään mitään, ainoa asia mikä ihmisestä jää mieleen on haju. Osa haisee vähemmän mutta kaikki jonkin verran.
Mistä se johtuu että jotku täyttää hajullaan koko huoneen missä ovat? Onko ne polttanu sisällä niin että haju on niin pinttynyt joka vaatteeseen? Haiseeko eri merkit voimakkaammin?
Kommentit (29)
Kyllä siihen hajuun riittää yksikin tupakka ulkona poltettuna. Kamalaa, kun yksikin äiti ei kerro että polttaa. Se on tabu. Luulee, ettei kukaan haista mitään! Tulee muka roskia viemästä.
Toisessa perheessä isä polttaa ulkona sikarin, kun lapset ovat menneet nukkumaan. Ihmettelin kerran, että miten haisee sikarille ja hänkin ihmetteli, mutta sanoin polttaneensa edllisenä iltana ja että hyshys lapset eivät tiedä. Ai eivät tiedä. Hah!
Itse en polta, mutta ei minua tupakoitsijat häiritse kunhan ei polta minun kotona/autossa.
En myöskään pidä tupakan/tupakoitsijoiden hajusta yleensä, mutta yksi tilanne on sellainen, missä tupakansavu tuoksahtaa hetken jopa miellyttävältä: Talvipakkasella ajan pyörällä tupakoitsijan ohi ja ilmassa viivähtää hetken se "tuoreen" tupakansavun tuoksu. Vain sen pienen hetken.. :D
Sitä löyhkää ei todellakaan tajua ennen kuin lopettaa. nim. Lopetin tupakoinnin 1v6kk sitten. Suosittelen!
Vitonen jatkaa vielä, että vissiin oon joku omistuisista hajuista tykkääjä, kun mun mielestä mm. bensa ja se perinteinen Text mark-paksu musta tussi tuoksuu hyvältä.. Oon vissiin ollu edellisessä elämässä joku liimanhaistaja.. :D
Alapeukuttaja voi alapeukuttaa myös tätä viestiä. :)
Niin no eniten ärsyttää se, että joutuu altistumaan sille hajulle ja savulle, vaikka ei tupakoi. Kesäisin ei voi pitää ikkunoita auki, kun haju tulee sisälle. Saatan kuulostaa ihan typerältä, mutta pidätän aina hengitystäkin, kun joudun kulkemaan sellaisen tupakansavupilven ohi. Niin pahalle se haisee.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 20:51"]
Sitä löyhkää ei todellakaan tajua ennen kuin lopettaa. nim. Lopetin tupakoinnin 1v6kk sitten. Suosittelen!
[/quote]
Itse olen ollut suunnilleen yhtä kauan polttamatta ja kuvottaa koko haju! Tuntuu, että se haisee vielä pahemmalle kuin ennen polttamisen aloittamista.
Se on kyllä järjettömän kamala haju. Tuskin tupakoitsijat edes tajuavat kuinka pahalta haisevat. Tupakalta haisevasta ei voi koskaan saada hyvää ensivaikutelmaa.
Totta, tupakoitsijat haisevat pahalta! Samoin vanhan viinan haju ja valkosipulin haju ovat ihan hirveitä!
Entäs sitten ihmiset, jotka haisee pahalta, vaikkeivät poltakaan? Mitähän sille löyhkälle voisi tehdä?
t. tupakoitsija
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 20:51"]Sitä löyhkää ei todellakaan tajua ennen kuin lopettaa. nim. Lopetin tupakoinnin 1v6kk sitten. Suosittelen!
[/quote]
Eipä se ole kuitenkaan se maailman hirveimpiin hajuihin kuuluva haju, vaikkei ihanakaan. Ei ongelmaa muiden poltteluista, kun eivät polta mun kotona/autossa, lapsen lähellä.
T: 25v polttanut väh. askin päivässä ja nyt 2v7kk lopettaneena
Varsinkin kamala yhdistelmä on tupakka + hajuvesi tai tupakka + joku kurkkupastilli. Ois sit vaan reilusti pelkkä rööki, mutta se hajujen sinfonia on jotain kauheaa kun yritetään peittää sitä tupakan hajua, ei se millään peity.
Vaikka haju ei haittaisi tupakoitsijaa itseään, ihmetyttää että eikö yhtään häiritse mitä se tupakka aiheuttaa terveydelle. Ei ole kyse mistään pienistä terveysvaikutuksista. Naama harmaana ja tukka kuivana on nekin naiset työpaikalla jotka on polttaneet jonku 20 vuotta. Rypyt on syvät ja iho roikkuu ja ääni on ku miehellä. Entäs sit keuhkot. Yskitään ja köhitään ja mietitään, että varmaan on hometta jossain... juu homehan sen yskän aiheuttaa.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 20:58"]
Niin no eniten ärsyttää se, että joutuu altistumaan sille hajulle ja savulle, vaikka ei tupakoi. Kesäisin ei voi pitää ikkunoita auki, kun haju tulee sisälle. Saatan kuulostaa ihan typerältä, mutta pidätän aina hengitystäkin, kun joudun kulkemaan sellaisen tupakansavupilven ohi. Niin pahalle se haisee.
[/quote]
Joutuu myös usein altistumaan muille jopa pahemmille hajuille, kuten HIKI, halpa hajuvesi, vahvat pyykinpesuaineet jne. Kyllä tupakanhaju kuuluu em. jutuista niihin vähemmän haittaaviin hajuihin.
Mua ärsyttää ihan suunnattomasti ne pysäkeillä tupruttelijat. Miksi pitää kipittää täysiä sinne pysäkille ja pistää tupakaksi kun bussin tuloon on kaksi minuuttia? Haju on oksettava eikä ihan terveellinenkään.
Tänäkin aamuna joku jätkä poltteli tyynesti katoksessa ja kaikki muut seisoivat metrien päässä. Ihan siihen asti piti savustaa kun seisoi jo bussin kynnyksellä Ja sama peli joka aamu. Tiedän että ravaa minkä jaloistaan pääsee joka aamu pysäkille ja pistää tupakaksi. Itsekäs idiootti.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 21:07"]
Entäs sitten ihmiset, jotka haisee pahalta, vaikkeivät poltakaan? Mitähän sille löyhkälle voisi tehdä?
t. tupakoitsija
[/quote]
Oppia huolehtimaan hygieniastaan tai ottaa selville miksi haisee pahalle.
Mulla on työkaveri joka tupakoi ja kun hän puhuu mulle niin se kauhee hengityksen haju on kaamee... Kahvia ja tupakkaa... Hyi hyi oksennus meinaa tulla!
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 21:25"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 20:58"]
[/quote]
Joutuu myös usein altistumaan muille jopa pahemmille hajuille, kuten HIKI, halpa hajuvesi, vahvat pyykinpesuaineet jne. Kyllä tupakanhaju kuuluu em. jutuista niihin vähemmän haittaaviin hajuihin.
[/quote]
Joutuu, joutuu, mutta täällä kaupungissa altistuu tupakanhajulle jatkuvasti!
Samaa mieltä. Toinen ryhmä, joka ei tajua omaa löyhkäänsä on parta- ja hajuvesillä lotraajat. Liika on liika; ko. tökötit tuoksuu hyvältä vain hyvin varovaisesti käytettynä.
Pahin oli se kun kävin työkkärissä ja verkkoneuvoja tuli kyselee miten voi auttaa. Niin jumalauta sen hengitys HAISI pahalta. Piti ihan perääntyä sen hajun takia. Ja sit siinä naama pokkana kerron mitä oli asiaa.
Kyllä, erimerkit ovat hajultaan eriasteisia, lisäksi vaikuttaa, jos tupakoi sisällä, autossa, usein yms.
t. tupakoija