Katseletteko Lotta ja Pappa videoita?
Kommentit (1418)
Alistaa, vähättelee ja naureskelee papan muistisairauden aiheuttamille asioille puheissaan. Alentavaa ja noloa muka lukeneelta ihmiseltä.
Puhuu videoilla vaan itteään kiinnostavista asioista ja semmoisista jotka nostavat lottaa ylemmäs. Naureskelee papan kiinnostuksen aiheille jotka ohitetaan omien kiinnostuksen kohteiden tieltä. Kiusallista katottavaa, pappa raukka.
Lotta ja Jorma oli huikeita Unohunamattomat kuorossa! T. T
Kaikenlaista julkisuuden tavoittelua.
Hei Lotta ja Jorma Saahko tuliko minun lahja perille se on pilaantuvat t. Keijo L suukkoja lotalle
Ihana video Papan 90-vuotis juhlista Youtubessa!
Miksi katsoisin joitain tuntemattomien ihmisten tekemiä läpätyksiä. Ei kiinnosta pätkääkään.
Uusi video joutubessa. Lotta ja pappa keskustelee ja vastaa fanien kysymyksiin alzaimerista
Vierailija kirjoitti:
Tosi herttaisia molemmat. Kyllä katson ja tykkään.
Vanhuksille uppoaa kyllä minkälainen soopa tahansa.
Lotan mummullakin on nyt alzaimer
Vierailija kirjoitti:
Torilla Lottaa ärsytti sez että ei ollut hän itse keskiössä vaan papan tutut juttelemassa vain papalle. Narskut ei siedä jakaa huomiota.
Nimenomaan. Taas yksi joka huomannut että narsistisia piirteitä L:ssa. Niin olen minäkin.
Lotta ei ole narsisti. Hän ei ole asunut lapsuutta Suomessa ja oppinut sellaista suomalaista vaatimattomutta
Vierailija kirjoitti:
Lotta ei ole narsisti. Hän ei ole asunut lapsuutta Suomessa ja oppinut sellaista suomalaista vaatimattomutta
Jep. Lotta osaa tuoda itseään esille rohkeasti
Jotain outoa tuossa L:ssä on. Nuori ihminen muuttaa isovanhemman luokse ja paukuttelee henkseleitä, että täällä vaan omaishoidetaan ja huolletaan kaikki. Hmmm..odotetaas vähän aikaa, kun muistisairaus ihan oikeasti etenee. Sitten se ei enää ole helppoa ja siistiä puuhailua.
Lotta, Heikki vainaa, Ritva Vainaa, Taina, Timo, Hannu, Tanja, Liina, Santtu Jorma, <3 Aku