Lue keskustelun säännöt.
Narsistitesti. Moneenko kysymykseen vastasit kyllä?
30.10.2020 |
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000006704406.html
Jos vastaa viiteenkin kyllä niin voi olla narsisti. Minä vastasin yhteen kysymykseen kyllä.
Siis vastaukseni on: 1
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Sain ihan 0 tulokseksi.
Tuntui todella oudolta kun teititeltiin.
Oli kyllä todella rasittavaa luettavaa koko testi, kun jokainen Te-sana päätteineen oli kirjoitettu vieläpä oikein isolla alkukirjaimella.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vain yhdeksän kyllää. Olin odottanut niitä olevan enemmän, vaikka lelutestihän tämä vain on. No toisaalta oikikseen raivasin tieni, ja valta odottaa aivan nurkan takana. Mitkänn diagnoosit eivät kiinnosta minua tippaakaan. Olen itseni paras ystävä.
Sinua satuttaa se, että et saa perjantai-iltana alle tunnissa enemmän vastauksia? Otatkohan tämän nyt jotenkin turhan tosissaan? Anna toki ihmisille aikaa vähän enemmän vastaamiseen ja koita ymmärtää sekin, että perjantai-iltana monella saattaa olla muutakin tekemistä kuin omistautua vauvapalstailuun.
Minä tein testin. Sain kai puolikkaan pisteen. Kohtaan 8 oli minusta vaikea vastata joko kyllä tai ei. En katso tarpeelliseksi noudattaa joitain sääntöjä tai normeja, jos niistä on haittaa itselleni, mutta en myöskään jätä noudattamatta sääntöjä pelkästään itseäni ajatellen. Jos jostain säännöstä olisi minulle suht vähäistä haittaa, mutta sen noudattamatta jättäminen aiheuttaisi suurempaa haittaa jollekulle toiselle, pitäisi miettiä uudestaan että kannattaako sääntöä sitten jättää noudattamatta. En katso olevani oikeutettu poikkeamaan yleisistä säännöistä, jos samalla tulen vahingoittaneeksi muita ihmisiä.