Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsistitesti. Moneenko kysymykseen vastasit kyllä?

Vierailija
30.10.2020 |

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000006704406.html

Jos vastaa viiteenkin kyllä niin voi olla narsisti. Minä vastasin yhteen kysymykseen kyllä.

Siis vastaukseni on: 1

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valistunut arvaukseni on, että monikin teki testin, mutta ei pysty kertomaan, että meni punaiselle pahasti ja valehdella eivät kuitenkaan halua.

ap

Tein testin eikä mennyt punaiselle. Sua satutti Ap joku, eiks vaan? Et ole ainoa.

Se satutti, kun testin tekijöitä on niin vähän. Täällähän puhutaan aina narsismista, ja nyt olisi tilaisuus testata itseään.

Olen itseäni testannut pitkään jo. Minua harmittaa samat asiat,

ap

Vierailija
22/43 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5-6 oikein. Btw. Psyko exäni sai kyseisestä testistä täydet nolla pistettä eli parhaat kuten muistakin vastaavista testeistä.

Te ette vain tulleet toimeen. Ei se vaadi disgnoosia.

Tiedän erään jolla oli oikeasti ko diagnoosi ja joka sai aina näistä testeistä täydet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain 3. (3, 8 ja 11)

Ennen keittiöpsykologiointia kannattaa muistaa, että oikea ammattilainen tutkisi myös muita mahdollisia diagnooseja ja muita mahdollisia selityksiä sille, miksi joku saattaa olla samaa mieltä jonkun lausahduksen kanssa. Esim. Jos jonkun työpanos töissä jää oikeasti huomiotta esimerkiksi ujon luonteen takia, hän voisi vastata kohdan 1 sopivan.

Työpaikalla ei edes kannata paljastaa sitä todellista osaamistaan, koska sen jälkeen usein ne raskaimmat ja hankalimmat tehtävät jotenkin kummasti ohjautuvat itselle.

Vierailija
24/43 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5-6 oikein. Btw. Psyko exäni sai kyseisestä testistä täydet nolla pistettä eli parhaat kuten muistakin vastaavista testeistä.

Tiedän erään jolla oli oikeasti ko diagnoosi ja joka sai aina näistä testeistä täydet.

Ei tultu. Sen takia tämä normaali, olosuhteiden uhri exäni mm. valvotti minua muutaman vuoden putkeen, kylmetti, rääkkäsi, loisi, varasti ja valehteli patologisesti.

Nämä ominaisuudet katosivat kun löysi uuden ja kasvoi ihmisenä. Ja miksipä en exää uskoisi?

Vierailija
25/43 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ihan 0 tulokseksi.

Tuntui todella oudolta kun teititeltiin.

Vierailija
26/43 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 1 pisteen (kohta 8). Todellakin jätän noudattamatta typeriä sääntöjä jos niistä on vain haittaa.

Vierailija
27/43 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tultu. Sen takia tämä normaali, olosuhteiden uhri exäni mm. valvotti minua muutaman vuoden putkeen, kylmetti, rääkkäsi, loisi, varasti ja valehteli patologisesti.

Nämä ominaisuudet katosivat kun löysi uuden ja kasvoi ihmisenä. Ja miksipä en exää uskoisi?

Testistäkin sai kerta nollan :,D

Vierailija
28/43 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä on.

Narsisteja ei sitten ole palstoilla. Tämä selvä.

ap

Vierailija
29/43 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina näissä testeissä miettinyt juuri tuota rakkauskysymystä. Eikö saisi edes haaveilla ihanasta ihmissuhteesta ilman narsistisia fiboja?

Vierailija
30/43 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisti ei ole sama kuin psykopaatti tai antisosiaalinen. Ihmiset niputtaa nykyään kaikki veemäiset tai tunteettomat ihmiset narsisteiksi, mutta narsismi on oma vaivansa jolle on välttämätöntä ylimitoitettu grandiositeetti, mitä tuo tekstikin hyvin kuvaa.

Vierailija
31/43 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS narsku tekee tuon testin niin sehän ylpeänä esittää "sain täydet pojot". Ei ne tajua höykäsen pölähtävää mistä on kyse. (kymmeniä vuosia seurannut läheltä diagnosoitua narskua).

Vierailija
32/43 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain neljä pinnaa, jes! En siis ole narsku, vaan ihana ihminen, jolla on pari jännää luonteenpiirrettä!

Ja jos ette sitä tajua, niin olette kaikki tyhmiä kakkapäitä! Vaikka kyllähän minä sen jo tiesin.

Vierailija
33/43 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsisti ei ole sama kuin psykopaatti tai antisosiaalinen. Ihmiset niputtaa nykyään kaikki veemäiset tai tunteettomat ihmiset narsisteiksi, mutta narsismi on oma vaivansa jolle on välttämätöntä ylimitoitettu grandiositeetti, mitä tuo tekstikin hyvin kuvaa.

Huoh. Noilla jaoilla ei ole mitään käytännön väliä, psykopaatit on linnassa ja narskut ulkopuolella. Antisosiaalista/sekamuotoista käytettään kiertoilmaisuna psykolle/narsistille usein sillon kun dg tehdään vankilan ulkopuolella. Käytännön ja ihan minkä tahansa muun kannalta, niin ei mitään väliä. Vai loukkaantuuko psykopaatti, jos se diagnosoidaan narskuks ja toisinpäin? Hoitoa kun ei ole, niin tältäkään kannalta mitään väliä.

Jos ihminen saa itse ihan jokaisesta narsku/psyko/autisti/k*sipää-testistä nollat ja kaikista täydellinen ihminen-testeistä täydet, niin se ei ole sama kuin täydellinen ei-psykoppattinen tai narsistinen henkilö.

Narsisti tai psykopaatti ei myöskään tarkoita sitä, että olisi täysin imbe silli.

Vierailija
34/43 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JOS narsku tekee tuon testin niin sehän ylpeänä esittää "sain täydet pojot". Ei ne tajua höykäsen pölähtävää mistä on kyse. (kymmeniä vuosia seurannut läheltä diagnosoitua narskua).

Siinä tämän testin juju onkin, mutta kuten todettua, niin narsisteja ei todennettu.

Puolisoni vielä laitan tekemään tämän testin.

ap.

Vierailija
35/43 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti? Ai kauheeta. Pahempaa kuin mulle tehtiin. Olet vahva kun kerrot tänne.

Vierailija
36/43 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko miehinen mies olla narsistin uhri?

Tai kuvittelenko vain

Vierailija
37/43 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin kyllä kohtiin 8 ja 15. Olen elänyt 20 vuotta narsistiperheessä, mutta terapeuttini mukaan en ole narsisti.

Vierailija
38/43 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain kaks. ärsytti tollanen ihme teitittely :DDD

Vierailija
39/43 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei tullu yhtää. O. Mikään noista ei osunut minuu mitenkään.

Vierailija
40/43 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein testin ja joka kohtaan tuli ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi