Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä ruokaa et tekisi/ostaisi perheellesi muutakuin hätätilanteessa?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 18:58"]
Nötköttiä
[/quote]
Tämähän on herkkua! Meillä on tätä aina kaapissa varalta ja eri sekoituksina. On pelkkää nautaa, sika-nautaa sekä hirvi-sika. Melkein joka viikko laitan nötkötistä ruokaa tai sitten syödään viipaleina leivän päällä. Plussaa pitkä säilyvyys (vaikka ei meidän perheessä säily kovin kauaa kun on jo syöty).