Sain juuri tiedon tulleeni valituksi hakemaani työhön, kuukausipalkka 4100 e!
Olen niin onnellinen!! Tämä vuosi on muutoin ollut aivan kamala ja stressaava, viimeinkin valoa tunnelin päässä!! En voi uskoa tätä! Työ alkaa kuukauden päästä :)
Kommentit (89)
Jes, hienoa kuulla. Ei muuta kuin onnea matkaan.
Minäkin sain uuden työn ja palkankorotuksen. Ihan mahtava tunne ja todellakin osaan arvostaa tätä kaikkien niiden vuosien jälkeen, kun taistelin paikasta työelämässä ja sinnittelin epätoivoisena työttömänä. Nautitaan nyt, ei elämässä liikaa juhlan aiheita ole!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että sait työpaikan, mutta jääköhän tuosta kun 2600e käteen, kiitos verotuksen.
Oikea ilonpilaaja :D
Tahallaanhan hän sen yritti tehdä. Ja ap on saattanut miinustaa jo verot.
Mistälähtien porukka on ilmoittanut palkkansa nettona, ellei sitä erikseen kysytä? Eikö olisi "vaikuttavampaa" silloin kertoa, että kuukausipalkka on n.6400e.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että sait työpaikan, mutta jääköhän tuosta kun 2600e käteen, kiitos verotuksen.
No, jos sairastut vakavasti niin ei tarvii muuttaa kadulle jotta olisi varaa hoitoon.
No kyllä mä keksin aika nopeastikin muutamia kohteita missä voisi säästää, kun rokottaa keskituloisia.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin sain uuden työn ja palkankorotuksen. Ihan mahtava tunne ja todellakin osaan arvostaa tätä kaikkien niiden vuosien jälkeen, kun taistelin paikasta työelämässä ja sinnittelin epätoivoisena työttömänä. Nautitaan nyt, ei elämässä liikaa juhlan aiheita ole!
Sama itselläkin, eipä tässä tosiaan kovin ole juhlimisen aihetta ollut. Kiitos ja isot onnittelut sinullekin!
Ja vielä kiitos kaikille muillekin kommentoijille <3
AP
Vierailija kirjoitti:
Ap, onneksi olkoon! Tuntuu hyvältä sun puolesta vaikka en edes tiedä, kuka olet :)
Kiitos <3 Ihanaa syksyn jatkoa sinulle ja valoa tulevan talven pimeyteen <3
AP
Vierailija kirjoitti:
Liityn juhlivien joukkoon. Ensimmäinen oikea työpaikka hyvällä palkalla näin 35v kypsässä iässä. Sitä ennen pelkkää pätkää ja nollasopparia. Vanhemmillani oli tässä iässä jo suunnilleen maksetut asunnot, mutta mitäs siitä.. ajat muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, jos sairastut vakavasti niin ei tarvii muuttaa kadulle jotta olisi varaa hoitoon.
No kyllä mä keksin aika nopeastikin muutamia kohteita missä voisi säästää, kun rokottaa keskituloisia.
Kerro ihmeessä mistä keräisit rahat kaikkien hoitokustannuksiin.
Ei mielisairaalan potilaalle makseta palkkaa.
Lääkityksesi pitää tarkastaa.
Hyvät sulle. Mun palkka on 2600 josta jää käteen 1980. Paljonko sulle muuten jää tuosta käteen?
Paljon sulla menee veroa? Miten olet ennen tienannut?
Vierailija kirjoitti:
Hyvät sulle. Mun palkka on 2600 josta jää käteen 1980. Paljonko sulle muuten jää tuosta käteen?
Se ylhäällä mainittu 2600netto on aika lähellä. Että mietis siitä... hän saa 1400e enemmän bruttona kuin sinä mutta vain 600-700e enemmän nettona. Suomi on sairas maa jossa progressio tappaa ahkeruuden.
Onnea, Onnea! Ja kovasti tsemppiä uusiin haasteisiin.
Olen menestynyt työelämässä, rekrytoinut paljon, hienoa, että onnistumisista osataan iloita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ylhäällä mainittu 2600netto on aika lähellä. Että mietis siitä... hän saa 1400e enemmän bruttona kuin sinä mutta vain 600-700e enemmän nettona. Suomi on sairas maa jossa progressio tappaa ahkeruuden.
Niinpä. Mutta kyllä tuosta nyt enemmän taitaa jäädä käteen kuin 2600? Ehkä 2800-2900 e. Siitä sitten säästöön 1600 kuukaudessa niin sen on melkein 20000 vuodessa sitä kuuluisaa puskuria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Mutta kyllä tuosta nyt enemmän taitaa jäädä käteen kuin 2600? Ehkä 2800-2900 e. Siitä sitten säästöön 1600 kuukaudessa niin sen on melkein 20000 vuodessa sitä kuuluisaa puskuria.
Mä säästäisin 2000 e. Musta on tullut todella pihi kun sain tietää että mulla sairaus joka ehkä jossain vaiheessa tekee musta työkyvtttömän.