Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka iso dildo?

Vierailija
30.10.2020 |

No rouvat! Kuinka iso dildo teillä on käytössä? Onko koolla väliä dildottaessa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vibra on suunnilleen samankokoinen kuin mun miehellä. Mittasin sen joskus huvikseen, oli muistaakseni n.16 cm pitkä ja 13 cm ympärys.

Vierailija
2/7 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michalis dildo. Lienee aika keksivertoa kooltaan. Varsin hyväntuntunen se ainakin mulle on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on melko pieni Lelo Ina wave 11cm ø3,6cm + klitoris kiihotin 5,5cm, mutta siinä onkin sitten paljon toimintoja ja oli ihan sika kallis (180€). Enemmän tykkään tästä kuin edellisestä 20cm ja noin ø5cm pelkästään värisevästä dildostani.

Vierailija
4/7 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kans sellainen kauko-ohjattava vibraattori minkä voi laittaa myös pikkareihin. Monta eri ohjelmaa. On enemmän pisaramallinen. Kikkelin malliset ei kiinnosta, kun haluaa mieluummin oikeaa lihaa sisäänsä, jos tekee mieli munaa. Välillä näiden yhdistelmä on extraa.

Vierailija
5/7 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla kans sellainen kauko-ohjattava vibraattori minkä voi laittaa myös pikkareihin. Monta eri ohjelmaa. On enemmän pisaramallinen. Kikkelin malliset ei kiinnosta, kun haluaa mieluummin oikeaa lihaa sisäänsä, jos tekee mieli munaa. Välillä näiden yhdistelmä on extraa.

Niiiiiin komppaansua :)

Vierailija
6/7 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 cm pituus, 2,5 cm halkaisija. Ei surise. Riittävä tarkoitukseensa, ei voita oikeaa.

Vierailija
7/7 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.hotlips.fi/miehille/tuote/real-one-jellydildo-mylord/3179/

Tuo on meidän rouvalla. 18,5 cm ympärys. Voi herranen aika sitä huudon määrää...