Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voi olla ok, että minä maksan teinin menoista 600 euroa kk ja isä saman verran kun

Vihainen pikku paskiainen
30.10.2020 |

Mun tulot on alta 2000 euroa ja hänen tulot päälle 5000??
Olemme siis eronneet.
Ja jatkuvasti kuulen moitteita siitä etten maksa mitään. Eikö nämä pitöisi suhteuttaa tuloihin?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No harrastusmaksu on 500 / kk ja siihen vaihtuvia / uusittavia varusteita.

Ruokakustannukset hänen osaltaan myös 500/ kk.

Sitten muut kulut: vakuutus, hygienia, vaatteet jne.

Siinä se

Ruokakustannukset 500e/kk??!!

Mitä ihmettä tämä teini oikein syö?

Meillä on ruokalaskut olleet kuukaudessa noin 1100-1300e silloin kun kaikki oli vielä kotona eli 2 aik+ 6 lasta! Nyt meillä on tällä hetkellä kotosalla kaksi teiniä ja vaihtelevasti 2 täysikäistä ja vanhemmat, ja kauppaan menee noin 1000e/kk.

Vierailija
62/68 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä vanhempien tulee maksaa kulut niin että kumpikin maksaa esimerkiksi 30% palkastaan.

Se, että pienempipalkkainen pakotetaan maksamaan enemmän palkastaan prosentuaalisesti, on minusta riistoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä vanhempien tulee maksaa kulut niin että kumpikin maksaa esimerkiksi 30% palkastaan.

Se, että pienempipalkkainen pakotetaan maksamaan enemmän palkastaan prosentuaalisesti, on minusta riistoa.

Osuus nettopalkasta, korkeintaan. Toisaalta se pentu on 50% molempien mikä puoltaa kulujen jakamista tasan.

Vierailija
64/68 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä taas kateelliset akat riehuu kun Toisen lapsella on varaa harrastaa. Ja omat lapset käy metsäretkellä ja koulun kokkikerhossa.

ei näköjään ole kun pitää tänne tulla märisemään kalliista harrastusmaksuista.

Vierailija
65/68 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit käyttänyt naisten kondomia, et käyttänyt ja nyt kestät seuraamukset kuin nainen.

Vierailija
66/68 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osuus nettopalkasta, korkeintaan. Toisaalta se pentu on 50% molempien mikä puoltaa kulujen jakamista tasan.

No jos kumpikin maksaa 50% palkastaan, niin eikös se ole tasan?

Vierailija
67/68 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu silloin kun menot on kohtuulliset mutta ilmeisesti ap ja lapsi syövät hiukan paremmin jos pelkästään lapsen ruokaan menee 500€ Ei lapsen isää voi laittaa maksamaan tuollaisesta jos ap haluaa joka päivä sisäfilettä.

Meillä ruokakuluihin menee koko perheeltä 1000€ ja meitä on neljä. Ja todellakin syödään hyvän enkä koskaan katso hintaa kaupassa.

Vierailija
68/68 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu silloin kun menot on kohtuulliset mutta ilmeisesti ap ja lapsi syövät hiukan paremmin jos pelkästään lapsen ruokaan menee 500€ Ei lapsen isää voi laittaa maksamaan tuollaisesta jos ap haluaa joka päivä sisäfilettä.

Meillä ruokakuluihin menee koko perheeltä 1000€ ja meitä on neljä. Ja todellakin syödään hyvän enkä koskaan katso hintaa kaupassa.

Jos lapsi syö terveellisemmin koska harrastaa kilpaurheilua, miksi äidin pitäisi maksaa enemmän lapsen ruoasta kuin isän?

En näe tuossa mitään logiikkaa.