Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hevosnaisissa paljon lapsettomia?

Vierailija
11.02.2014 |

Tyttäreni alkoi vuokraamaan erästä hevosta tuossa syksyllä ja tästä johtuen olen itsekin ollut paljon tallilla kun tyttöä sinne kuskaan viikottain. Olen tietenkin jutellut ja tutustunut aikuisiin, joilla on hevonen samalla tallilla ja melkein kaikki taitavat olla lapsettomia. Eikä siellä ole edes mitään teinejä vaan ihan 30-40 vuotiaita. Onkohan lapsettomuus yleistäkin hevospiireissä.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lapseton, ollut lapsettomuushoidoissa koska lasta ei ole kuulunut luomusti ja nyt 26-vuotiaana aloin ratsastamaan kun alkoi kaverin kautta kiinnostamaan. :) Eipä tässä raskauden vaaraakaan taida olla, joten saan harrastaa rauhassa, pelkäämättä hevosen liikkeitä ja tippumisia.

Lapsettomuudestakohan se johtuukin, että aloin hevostelemaan.. :D Ehkä kelpaan nyt hevosnaiseksi.

Vierailija
22/32 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki oman kaveripiirini hevosihmiset (naiset) ovat itse asiassa lapsettomia. Mutta, he ovat kaikki myös hyvin kontrollihakuisia, vähän sellaisia tietyllä lailla rempseitä mutta eivät kovin rentoja.  Eivät oikein kestä sellaista pienen ihmisen keskeneräisyyttä ja höttöenergiaa tulematta nopeasti ärsyyntyneiksi käskyttäjiksi.

Mutta, eihän kaikilla tarvitse lapsia olla, ja jos eläinten kanssa touhuaminen tekee onnelliseksi, niin sehän on vaan hyvä se. Se on kuitenkin vähän eri maailma, joka ei ulkopuoliselle oikein avaudu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa hevosnaisista on  lesboja! joten en veis tyttöäni sinne

Vierailija
24/32 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallilta haiseva nainen ei ehkä ole hirveästi miesten mieleen.

Tyttäreni on hurahtanut hevosiin ja epäilen vahvasti että jää lapsettomaksi.

Vierailija
25/32 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin itse nuorempana ratsastusta ja kyseinen asia on lähinnä päinvastoin, jos oma talli tms.löytyy näiltä. Taisi olla varhaisimpiani kosketuksiani ns. wt:hen tällöin tämä tallilla pyöriminen. Lapset (6kpl) olivat likaisia ja juoksivat minne sattuivat, itse imin hevosen tissiä yhdessä näiden kanssa ja uin juottoaltaissa. Nenäkarkkien kaivamiskilpailut ym. siinä sivussa.  Äitini pisti tälle stopin, kun olin about 10v. mutta tosiaan se talli oli täynnä lapsia, hevosia, koiria ja kissoja, pidin siitä valtavasti pienenä. Tallit ja ratsastus on ns. ylemmän luokan harraste, mutta alemman elämätapa ja aika hauska sellainen. Tallilta kaikki huonot tavatkin tarttui, esim. kiroilu, äänekäs piereskely ja rivot jutut niiltä vanhemmilta miehiltä siellä. Mutta parempi se sieltä oppia kuin jostain huumeporukoista. Näillähän on rahaa, muttei tapoja välttämättä. Mutta kiva siellä oli sikailla lapsena.

Vierailija
26/32 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus ja ratsastus ei sovi oikein hyvin yhteen. Ratsastusta voi harrastaa kilpatasollakin melko vanhaksi. Joten jos treenaa ratsastusta vakavissaan, niin raskauteen ei ole aikaa ja kilpauran jälkeen on jo myöhäistä hankkia lapsia, toisin kuin jossain muussa urheilulajissa, useimmissa lajeissa lapsia ehtii hankkimaan vielä kun jää urheilulajista "eläkkeelle".

Mutta voin kyllä myös todeta tuon että yllättävän usein hevosharrastajat ovat lapsettomia.

Vierailija
27/32 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi poika, niin pistäisin sen harrastamaan esteratsastusta. Tallilla pyörivät tytöt ovat usein upeakroppaisia ja usein varakkaista perheistä ;)

Vierailija
28/32 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevosharrastajista ja ratsastuskouluista en tiedä, mutta tuskin se lastenhankintahaluihin vaikuttaa enempää kuin mikään muukaan harrastus.

Hevosalan ammattilaisissa taas en tunne juurikaan lapsettomia. Hyvä fyysinen kunto ja paljon raitista ilmaa vaikuttaa varmasti siihen, että lapsettomuutta ei esiinny samassa suhteessa kuin konttorirotilla, ja maalainen, tavallinen elämäntyyli ei taida niitä "veloja" juuri houkutella.

Vierailija
29/32 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko perheellisille ihan oikeasti niin maailmaa mullistavaa huomata, että kaikille se elämän päätarkoitus ei olekkaan puskea mahdollisimman paljon jälkikasvua ulos ja elää sitten heidän varjonaan?

Vierailija
30/32 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta hevosnaamaisissa naisissa varmaan on :D

Löyhästi aiheeseen liittyen: Miksi joidenkin naisten naama näyttää hevosmaiselta? Onko heidän äitinsä olleet hevosnaisia?

Vierailija
31/32 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 21:02"]

Jos minulla olisi poika, niin pistäisin sen harrastamaan esteratsastusta. Tallilla pyörivät tytöt ovat usein upeakroppaisia ja usein varakkaista perheistä ;)

[/quote]

Niin haluaisit, että poikasi saisi hyväkroppaisen ja rikkaan tytön, ihan sama millainen luonne on, vaikka tyhjäpää tai kauhea bitch..? vittu että oot muuten tyhmä... 

Vierailija
32/32 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri on täysin hevosten pauloissa vielä aikuisenakin, eikä halua lapsia. Ei kuulemma olisi aikaa hevostelulle, jos pitäisi lapsia kasvattaa. Osti juuri kolmannen hevosen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan