Miksi Moskovassa ja yleensäkin Venäjällä on niin paljon katukoiria
Kommentit (32)
Rahan puute ja välinpitämättömyys. Koirat ulos jos ei ole varaa ruokkia.
no miksiköhän? siellä on muutenkin suurin osa asioista päin helvettiä.
En ees halua katsoa noita videoita. Pahaa tekee kun koirat ovat kodittomia.
Katso edes tuo minun, se on huvittava
terv no 2
No siellähän on katulapsiakin. En tiedä onko enää niin paljon kuin aikaisemmin, mutta onko se nyt ihme että maassa jossa ei huolehdita edes ihmisistä, ei huolehdita eläimistä.
Koska koiraa ei pidetä niinkään lemmikkinä vaan esim.vahtina ym ja heivataan kadulle jos ei sovi käyttötarkoitukseensa/ei ole varaa enää pitää ym.Ja toki ne kulkukoirat sitten lisääntyvät keskenään koko ajan.
Noista koiralaumoista tulee vielä SUURi ongelma. Villiintyvät ja ovat pahempia kuin sudet.
Onko Venäjällä, esim. Moskovassa ja Pietarissa, vielä nykypäivänä katulapsia? Siis muita kuin teinejä, jotka ovat karanneet kotoa tai heitetty ulos ja liimakoukussa. Onko oikeasti pieniä lapsia? Eihän siellä kylmässä selviä.
ulkomaillahan ylipäätään on paljon kulkukoiria varsinkin etelämmässä. Juurikin tuon vahtikoirahomman takia ja sitten koira heivataan jos ei olekaan varaa pitää sitä tai sitten koira itse karkaa ja kaduilla sotten lisääntyvät keskenään.
Mutta esimerkiksi Kreikassa suurimmalla osalla kulkukoirista on ihan hyvät oltavat, kun ei ole talvea ja lihakauppiaat/torimyyjät ja muutkin ihmiset heiträä ruokaa. Itselle kyllä teki pahaa katsella niitä vaikka ihan hyvässä kunnossa olivatkin, kun koiraihminen olen itse ja teki mieli kaikki kerätä kainaloon ja viedä lentokoneessa kotiin..
haha:D mutta oikeasti. Muistakaa myös se, että jos joku harkitsee raahaavansa venäjältä koiran tänne kun säälitte niitä niin paljon niin muistakaa myös se, että suomessa on myös paljon kodittomia koiria. Ei katukoiria mutta kodittomia kissoja ja koiria löytyy todella paljon.
Jos mä pystyisin mä pelastaisin kaikki maailman kodittomat eläimet. Olen todella eläinrakas ihminen. Pelastetaan eka suomen kodittomat eläimet ja sitten vasta mietitään muita eläimiä:D
Mä en tiedä onko Moskovassa ja Pietarissa katulapsia kun se on vähän sellasta rikkaampaa aluetta.
Venäjän tilannetta seuranneena nyt muutaman vuoden jo kun kihloissa venäläistaustaisen miehen kanssa ja siellä kyllä suurin osa asioista päin helvettiä.
50 miljardia ne meni laittamaan johonkin saatanan urheilukisoihin vaikka siellä olisi rahalla muutakin tekemistä. Mutta putin ei ajattele kun omaa itseään ja rahaa.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 14:00"]
haha:D mutta oikeasti. Muistakaa myös se, että jos joku harkitsee raahaavansa venäjältä koiran tänne kun säälitte niitä niin paljon niin muistakaa myös se, että suomessa on myös paljon kodittomia koiria. Ei katukoiria mutta kodittomia kissoja ja koiria löytyy todella paljon.
Jos mä pystyisin mä pelastaisin kaikki maailman kodittomat eläimet. Olen todella eläinrakas ihminen. Pelastetaan eka suomen kodittomat eläimet ja sitten vasta mietitään muita eläimiä:D
[/quote]
Jos ulkomailta tulevien sairauksienkin takia.
http://www.kodinvaihtajat.com/?page_id=19
No koska kukaan ei syö niitä! Duh
Mutta siellä on siis todella paljon köyhiä alueita kun ei ole varaa mihinkään. On todella paljon kadulla asuvaa porukkaa ja se ongelma siellä juuri onkin kun ei ole varmaa mihinkään niin sitten sekannutaan ties mihin.
Viimeisempänä erimerkkinä on tämä krokotiili huume mikä lähti venäjältä.
Krokotiiliä pystyy valmistamaan muutamalla eurolla ja on sitten sellaista myrkkyä, että väärin käytettynä syövyttää ja tappaa muutamassa kuukaudessa.
Surullista mutta totta. Niihin ne lapset siellä sekaantuu kun ei ole muutakaan. Sairaaloissa olisi paljon parannettavaa ja lapsille voisi antaa kodin ja tulevaisuuden mutta kun mihinkään ei panosteta siellä.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 13:58"]
Onko Venäjällä, esim. Moskovassa ja Pietarissa, vielä nykypäivänä katulapsia? Siis muita kuin teinejä, jotka ovat karanneet kotoa tai heitetty ulos ja liimakoukussa. Onko oikeasti pieniä lapsia? Eihän siellä kylmässä selviä.
[/quote]
Katso tästä:
aloin melkeen pillittää kun näin ton viimisen videoin. Eikä asialle edes voida tehdä mitään vaikka kuinka haluas.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 14:16"]
aloin melkeen pillittää kun näin ton viimisen videoin. Eikä asialle edes voida tehdä mitään vaikka kuinka haluas.
[/quote]
Samoin, eikä noi koiravideotkaan naurattaneet.
Onko Suomessa katukoiria? Kulkukissojahan meillä on vaikka taitaa nekin talvi tappaa.