Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

°O°o°O° Tiistain HELMInauha °O°o°O°

25.07.2006 |

Huomenta helmikuiset :)

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka neuvola käynti on takana. Sydänääniä ei kuulunut (niin kuin arvasin), laskettuaika siirtyi päivää aikaisemmaksi 19.2. ja raskausviikkoihinkin tuli 1 päivä lisää.

Mutta se järkyttävin uutinen on mun lihominen. +10kg jo nyt tässä vaiheessa!!!!

Syy on siinä, että kuvotuksen ja yökkäilyn takia on syötävä vähän väliä, eikä mitkään kevyet välipalat vielä sitä oloa pois, täytyy olla kunnon tavaraa...

Masentaa, että kun en ole nyt edes syönyt mitään karkkia ja muita herkkuja tai rasvaisia juttuja ja SILTI painoa tullut noin paljon....

Meidän kunta tarjoo kuin tarjookin np-ultran, mutta sen sijaan ovat sitten karsineet neuvolalääkärikäyntejä. Eli eka lääkäri on vasta joskus viikoilla 24 kuulemma. Eka ultra on 15.8. ja seuraava neuvola käynti vasta 30.8. Ja rakenneultra on sitten myös aikanaa.

LINDEXILLÄ ON MAMMA VAATTEITA -70% alessa. Ostin vinon pinon vaatetta sieltä (farkut ja puseroita 5kpl ja rahaa meni vain 50e).

Helteisin terveisin masentunut lihava kedelig rv 10+1

ei olla vielä uudelle tulokkaalle keksitty tekonimeäkään..... ehkä tuleva isoveli sellaisen tässä ajan saatossa keksii.

Vierailija
22/30 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enka kylla tassa valissakaan tehnyt toita vaan katselin aitiysjuhlavaatteita netissa. Meilla on tulossa haat & parit muutkin juhlat loppusyksylla/joulun aikaan, ja mietin etta pitaisko mun jo taalta ostaa jotain kun siella Suomessa kaikki tuntuu valittavan valikoiman suppeutta. Noissa haissa oon vielapa kaaso, ja juhlat on ihan smokki- tai frakkibileita, joten ihan peruspuuvillamekolla ei voi menna. Tiedatteko, onko Suomessa mitaan systeemia mista sais ostaa/tilata/vuokrata vaikka kaytettyja aitiysjuhlavaatteita? Kun tuntuu vahan hassulta maksaa maltaita...vaikka onneks on sentaan sit useammat juhlat ettei ihan kertakayttoiseksi jaa.

Huoh, kiva kuulla Pomelo etta tata lorvikatarria on liikkeella muuallakin. Voi pistaa bakteerin piikkiin ;)

Nyt en muista tuon edellisen kirjoittajan nikkia, mutta alas nyt masennu tuosta painonnoususta! Kunhan pahoinvoinnit menee ohi, niin etkohan saa taas palattua terveellisempaan ruokavalioon. Ja jos pahoinvointien valissa ehdit ja jaksat liikkua, niin hyva.

Jaahas. Mitas sita sit seuraavaks keksis.

LaiskaMakkara

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

etta lahden pois taalta laiskottelemasta. Kayn vahan kaupoilla ja sit kotiin. Oikeutan taman mielessani siten, etta jos kavelen enka ota bussia, niin tulee ainakin vahan kuntoiltua...etta jos se vahan kompensois tata toissa laiskottelua.

Toivotaan etta tama laiskottelukohtaus menee pian ohi, tai tulee meikalaisen viimeisista Englannin viikoista aika tukalat - pakkohan nama hommat on elokuun loppuun mennessa hoitaa!

Makkara taas

Vierailija
24/30 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätinpäs minäkin kirjoittaa tänne jotain. On tuo aika ollut niin kortilla ettei oo ehtinyt kuin esittäytymässä käydä.

Täällä odotellaan toista tulevaksi (esikoinen poika 6/05). Viikkoja on nyt täynnä 11+3. Kaikki on mennyt tähän asti yhtä hyvin kuin viimeksikin. Kerran on käyty neuvolassa ja niskapoimu-ultrakin on takana. Ultrassa kaikki ok.

Vierailija
25/30 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskotus-bekteeri on täälläkin. =/ Kaupungissa käytiin, otti reissu voimille, vaikka ei paljoa muuta tehty kuin oltiin puistossa ja käytiin hesessä. Nyt oonkin sit ihan finaalissa, pääsispä päiväunille.. mut ei, muksut on tietty innoissaan lämpimästä ilmasta, eikä niitä saa edes sisälle. Tuo helle taas tekee varmasti olon viel laiskemmaks.

Eilen tuli paljastettua ekalle ihmiselle tää meidän salaisuus. Tai oikeestaan hän arvas, sanoi vaan, et kaipa meille kohta kolmas tulee, enkä voinut sitä sit kieltääkään. =) Voi olla, et sunnuntaina paljastan muillekin sukulaisille, kun tulevat neitimme 2v synttäreille. Harmittaa vaan kun se np-ultra on vasta 3.8. ja synttärit siis 30.7. ni ois kuitenkin kiva saada varmistus ultrasta ennen kertomista, että kaikki on ok.

Pahoinvointia ei oikeastaan enää ole, mitä nyt jotkin hajut ja ruoat laittaa yököttämään, mut ei pahempaa. Laiskotus tosiaan nyt pahin. Ja huomenna pitäis ilmeisesti lähteä zoolandiaan! Voi ei, mennään viel äitini kanssa, joka ei siis vielä raskaudestani tiedä.. Mahtaa ihmetellä, että olenpa rapakunnossa, kun pitää istuskella vähän väliä jne..

Mulla on kyllä masu jo niin iso, et tuntuu ihan hassulta, jos ei muut sitä huomaa. Tänään kaupungilla satuin vilkaisemaan näyteikkunaa kun kävelimme sen ohi, ja näin peilikuvani (kauhistuksekseni!) - kyllä näytti kuva leveältä! Olen(ko) levinnyt muualtakin kuin masusta. =( Ennen on tullut vaan masu, ei muuta. Eilen teki mieli illalla suklaata, ja mietin, et viittiskö ottaa. Sit päätin mennä vaa' an kautta, katsoa, et kuinka paljon on tullut painoa. Kilo oli tippunut! Tosi kumma juttu, syön välillä 5(!) lämmintä ateriaa päivässä! Eikä kaikki suupalat ole ihan terveellisimpiä.. No, ei tietty yhtään haittaa, jos painoa tulisikin vähän vähempi. Esikoisesta tuli 15kg (tokasta en enää muista, varmaan aika samoissa).

Äippävaatteita oon yrittänyt katella. Lindexillä oli tosiaan -70% tanko, mut ei ollut mun tyylisiä. H&M:lta tilasin muutamia, toivottavasti tulevat pian. Alkaa ahdistaa normaalit pöksyt. Onnex mulla on stretch housuja, ni antaa vähän periks. Masutuubinkin tilasin, sellaisesta ei minulla ole aiempaa kokemusta. Onko kellään kokemuksia? Onko ollut hyödyllinen kapistus?

Tuli taas omanapaista löpinää, mutta..

Minni rv10+0 (oho, enpä ollut ajatellutkaan - täys kymppi tosiaan tänään! =)

Vierailija
26/30 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkään ei mitään ihmeellistä; töissä käydään leikkimässä työntekoa, mahaa kasvatetaan ja syödään ja nukutaan..=) (ja yritetään pakata muuttoa varten)

On noita äitiysvaatteita tosiaan rajallisesti kaupoissa myytävänä..Ainakaan minä en ole huomannut että esim. Stokkalla tai Sokoksella sellaisia myytäisiin (Treella ainakaan) eli jää vaan tuo Lindex (en ole kertaakaan ostanut Lindexilta vaatteita " normaalielämässä" - ei kai iske minuun) ja H&M ja niissäkin valikoima on suppeaa, ja tietty muutamat nettikaupat mutta kokoarvailu on vaikeaa...Eli saman ainoan hameen kanssa käyn töissä mihin vielä mahdun..Menin huutamaan Bebesin masutuubin Huutonetistä - mutta eipä kapistuksella ainakaan vielä mitään tee..

Hyviä oloja kaikille!

Limppari + Nakkendaal 12 + 2 ? (mä menin ihan sekaisin laskuissa niin piti tarkistaa tuosta laskurista...)

Vierailija
27/30 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muilla on ihan samoja mietteitä kun mulla;

Onko masussa kaikki ok, kun ei mitään tunnu vaikka oon koko päivän siivonnu ja siirrelly kaikkea painavaa.. yleensä maha kovettuu ja alkaa painaa kun tekee jotain vähänkin rasittavampaa..nyt ei mitään!

(taidan olla aika vauhko tän asian suhteen, ainakin siihen asti kun pääsen sinne ultraan)

ja sitten toi ä-raha-asia.. Oon ihan pihalla noista kelan jutuista, enkä tuu varmaan koskaan ymmärtäänkään niitä, joten olis kiva jos joku selventäis suomen kielellä minkä mukaan mulle maksetaan ä-rahaa, kun olin vuoden -05 melkein kokonaan töissä ja -06 alusta oon ollu työttömänä..

-04 vuosi on hukassa..r-dementia!!

Jotain muutakin vielä oli, mutta ajatus katkes, joten palaan asiaan, kun muistuu mieleen..

m&v rv-10+4

Vierailija
28/30 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/b]Zandels[b] tervetuloa joukkoon!

Mulla on aivan sama tilanne kuin monella muulla: raskausoireet ovat kadonneet. Eniten kuitenkin ihmettelen, miksi olen silti niiin rauhallinen asian suhteen. Jotenkin se ihan alun levottomuus ja Kääk!-jotain-on-varmasti-pielessä -ajattelu on hävinnyt. Hyvä niin.

Tai no, yksi oire on yhä seuranani, sillä iltavatsani on valtava pömppä.

Söin tänään kylässä kotitekoista pizzaa ja huomasin siinä olevan homejuustoa. En kehdannut lykätä palaa sivuun ja söin koko helahoidon. Nyt mieleen iskeytyy uusi Kääk-ajattelu: homejuustohan on raskaana ollessa kiellettyä! Miten ehdottomia nuo ohjeet ovat? Onko siis verrattavissa esim. kertakänniin tuo homeen mussuttelu? Kääk!

Kääk,

medve rv 9+5

Vierailija
29/30 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös tuota homejuustoakin saa syödä jos se on kuumennettu? Ihania nuo kääk-huudahdukset muuten :)

...Ja nyt alkoi täällä tekemään mieli kotitekoista pitsaa, homejuustollapa tietenkin....

Makkara

Vierailija
30/30 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tultiin illalla esikoisen 1v1kk kanssa sairaalasta jossa vietimme yön tarkkailussa. Maanantai päivällä olimme pihalla leikkimässä kun tyttö yhtäkkiä kiljaisi kauheasti ja kaatui maahan selälleen. Menin hänen luokseen ja hän ei reagoinut minuun mitenkään, huomasin että hänen kaulansa on turvonnut aivan muodottomaksi, kuin olisi sikotauti! En saa tyttöön minkäänlaista kontaktia, hän hengittä erittäin raskaasti huohottaen. Soitan ambulanssin! Hoitajat sanovat että on joku allerginen reaktio, näkevät sen saman tien. Ambulanssissa matkalla sairaalaan he huomaavat kaulalla kaksi punaista pistettä, joko ampiainen tai mehiläinen pistänyt! Minä olin aivan shokissa!!!

Matkalla tyttö tuli tajuihinsa mutta hänen kaula oli niin turvonnut että ei lähtenyt ääntäkään.

Tajuttomuutta ei pystytty sairaalassa selittämään, kuvissa ei käytetty koska siihen pitäisi nukuttaa ja uutta tiedotonta tilaa ei lääkäri lapselle halunnut!

Yön olimme siellä tarkkailussa ja tyttö sai lääkettä, yö meni hyvin tytön osalta!

Minä taas aloin kärsiä pahoinvointia, se haju siellä sairaalassa sai olon aivan sekaisin ja varmaan helpotus että mitään vakavampaa ei ole käynyt.

Nyt pitää lähteä nukkumaan kun ei oikein uni tullut silmään sairaalassa kun vahdin tyttöä itsekin kuin haukka.

Mies teki vielä tuplavuoroa töissä, eikä päässyt sairaalle, työntekijöistä pulaa. Soitteli kuitenkin vähän väliä ja kyseli kuulumisia.

Tällaista meillä! :(

terveisin 05(07) ja mustikka 12+4