Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kouluikäinen ei viitsi mennä vessaan pissalle

Vierailija
11.02.2014 |

Aamullakin herättyään, ei viitsi nousta vaan pissaa allensa, mitä tehdä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sille sellainen miesten muovinen pissapurkki terveystarvikkeiden liikkeestä ja laita sängyn viereen. Jos ei ala käydä pissalla niin psykiatrille kait siitä päätyy vai voisiko olla joku muu vika?

Vierailija
2/7 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole ihan normaalia. Kannatta hakea apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä jossain lääkärillä. Ei oo normaalia. Ymmärrän yökastelun, mutta tuota en.

Vierailija
4/7 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkään Joni ei halua mennä vessaan. Esimerkiksi eilen Joni oli pelaamassa Xboksia ja pyysi minua tuomaan potan, en halunnut tuoda koska olemme sopineet Jonin kanssa, että hän on jo iso-poika ja tekee tarpeensa vessaan niinkuin muutkin 16 vuotiaat. Noh! Joni päätti kapinoida ja virtsasi olohuoneen matolle, nyt ei auta muu kuin viedä matto pesulaan ja koittaa myönnytellä poikaa jottei tämä vain virtsaisi muualle asuntoon.  Ennenkin on ollut vastaavaa ongelmaa Jonin kanssa, ymmärrän kyllä että jos peli on jännässä kohdassa niin ei kerkiä mutta luulisi pojan osaa jo pidätellä.

Terveisin: AP

Vierailija
5/7 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se itse selittää tuon? Että ei jaksa? Ja mitä sinä teet, peset ja siivoat ja vaihdat lakanat? Suututko, huudatko, keskusteletko? Ehkä se hakee jotain huomiota tuolla. Voisit kokeilla ettet sano mitään, mutta lapsi itse osallistuu joka kerta vaatteiden ja lakanoiden pesuun ja vaihtoon, käy itse suihkussa. Jos ei auta, lääkäriin. Ei tuollainen ole normaalia.

Vierailija
6/7 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kirjoittanut tuota joni juttua. 7-vuotias on kyseessä ja varsinkin viikonloppuisin herättyään vaan jää olemaan sänkyyn ja pissaa alle. Muuten iloinen ja touhukas poika. Mieheni ei anna minun puuttua asiaan, koska pissaamisesta ei saa hänen mielestään puhua, pitää vain huomaamattomasti vaihtaa petivaatteet.

Vierailija
7/7 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tuohon pitää puuttua.

Mutta lohdutukseksi, pienenä pissasin usein housuun, en tosin sänkyyn, mutta touhutessa. En vain jaksanut/malttanut mennä vessaan. Liian kiiren, liian kivat leikit. Nytkin istun tässä hirveässä pissahädässä koneella enkä jaksa lähteä vessaan. Että periaatteessa ymmärrän poikaasi :)

Ja käsittääkseni olen ihan normaali, töissä ja kaksi lasta.