Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kateellinen kun kaikki ihailee puolisoani

Vierailija
21.10.2024 |

Mieheni menestyy ja saa siitä kiitosta ja kunniaa muiltakin. Olen tullut kateelliseksi ja katkeraksi tästä. Nytkin hän sai uuden tosi hyvän työpaikan ja kohta valmistuu jatko-opinnoista. Meillä on kaksi pientä lasta ja hoidan heidät lähes täysin yksin. Mulla on aika pienipalkkainen työ missä en viihdy ja työpäivän jälkeen haen lapset ja hoidan koko illan heitä ja kotitöitä. Mies lepää työpäivän jälkeen ja suunnittelee jo seuraavia haasteita mitä lähtisi tavoittelemaan tai mitä ostaisi itselleen hyvällä palkalla. Viikonloput harrastaa tai opiskelee eikä yhtään tykkää jos häiritään ja ehdotetaan jotain yhteistä tekemistä. Kyllä se oliskin helppoa keskittyä vaan itseensä :( kaikki tuttavat puhuu miten mieheni sitten onnistuu kaikessa mitä yrittää, aina on mielenkiintoista työtä jne. No joo o, ei vaan omaa perhettään jaksa hoitaa millään tavalla. 

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kumma. Moni nainen nimenomaan haluaa miehen, jotka mahdollisimman moni muukin haluaa.

Vierailija
2/43 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehesi vaikuttaa aika itsekkäältä tyypiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, miehesi onnistuminen otetaan sun selkänahasta, joten ei yhtään ihmetytä, että nyppii. Oletko puhunut miehesi kanssa, että lapset ovat yhteisiä ja että hänen kuuluu tehdä myös osuutensa? 

Vierailija
4/43 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän tuon mahdollistat, valita peilille.

Vierailija
5/43 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aiot asialle AP tehdä? 

riittää kun kerrot tämän palstalla? 

Osaatteko keskustella keskenänne? 

Vierailija
6/43 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus pilaa elämäsi. Sanonpahan vaan.

Vierailija
7/43 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika diili äijällä, sinä maksat ja hoidat perheen ja hän tekee mitä tykkää, kuinkahan monta rakastajaa on kyljessä mitä veikkaat?

Onks jotain ylärajaa missä itsekunnioitus alkais löytymään, 10, 20 30 rakastajaa?

Mielenkiintoisen elämän olet valinnut.

Vierailija
8/43 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan AP Nyt teini? 

Vierailija
9/43 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään jaksaisi tuollaista katkeraa ja kateellista ihmistä. 

Vierailija
10/43 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun on valmistunut niistä jatko-opinnoista, niin on sinun vuorosi. Haet opiskelemaan ja ilmoitat, että nyt on miehesi vuoro ottaa enemmän vastuuta lapsista sun vuoro edistää uraasi. 

Vierailija
11/43 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen? Taitaa olla miehesi käyttämä sana, sinä olet hyväksi käytetty, olet kotiäiti ilman mitään sen duunin suomia etuja, miehesi käyttää sinua äitinään, aika kieroa.

Vierailija
12/43 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, miehesi onnistuminen otetaan sun selkänahasta, joten ei yhtään ihmetytä, että nyppii. Oletko puhunut miehesi kanssa, että lapset ovat yhteisiä ja että hänen kuuluu tehdä myös osuutensa? 

Jos ei miehellä yhtään raksuta, väännä hänelle mitä viikko-viikko-systeemi tarkoittaa. Johan loppuu omat menot joka toisella viikolla.

Vierailija
13/43 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota itseäsi niskasta kiinni. Jaa lasten kanssa vietettävä aika miehesi 50/50. Hanki kivoja harrastuksia ja ala opiskella (miehen piikkiin, samoin kun hän on hoidattanut lapset sinun piikkiin).

Älä valita asiasta, muuta vaan käytäntöä huomaamattaa ja hyvässä hengessä. Tarvittaessa neuvottele tiukasti.

Vierailija
14/43 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei miehellä yhtään raksuta, väännä hänelle mitä viikko-viikko-systeemi tarkoittaa. Johan loppuu omat menot joka toisella viikolla.

Saan aina saman vastauksen kun puhun miehelle lasten hoidosta. No kun ei sulle kelpaa mikään, en kuitenkaan osaa tehdä oikein niin kun sä haluat. Ja ollaan umpikujassa, ei suostu puhumaan mistään muusta kuin että minä olen esteenä sille ettei voi olla lasten kanssa. Minä voin käsi sydämellä vannoa ettei se ole totta. Lapset on 2- ja 4-vuotiaita, mies ei ole esimerkiksi kertaakaan vienyt heitä yksin ulkoilemaan. Ei yhtä ainoaa kertaa. Mutta kun sellaista pyytäisin, ei voi lähteä kun ei kuitenkaan osaa pukea heitä jne. Minä olen syyllinen ja hirviö kun pilaan illan riitelyllä, kun kehtaan pyytää miestä tekemään lasten kanssa jotain ja hän joutuu puolustautumaan. Ap 

Vierailija
15/43 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo vaikuta siltä että ottaisi viikko-viikko-systeemillä lapset. Luultavasti jättää täysin sinun vastuulle ja menee ulkomaille pakoon lapsiruokkomaksuja.

Vierailija
16/43 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä tekosyiden keksimiseltä, mieheltä  siis. Täytyy sun vaan sitten lähteä siitä harrastamaan ja jättää mies siksi aikaa lasten kanssa. Sehän on suuri luottamuksen osoitus, joten miehen on turha väittää, ettei kuitenkaan muka osaisi pukea jne. Muutenhan et uskaltaisi jättää heitä keskenään. Pysy tiukkana ja menet, kuten miehesikin tekee!

Vierailija
17/43 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä mieheltä alkaako hän ottaa isomman vastuun perheestä ja kodista kun sinä alat esim opiskella, vai maksaako hän mieluummin isomman osan perheen elatuksesta että voit keskittyä perheeseen (tai esim opiskella käymättä töissä, jolloin ehdit hoitaa perheasioita myös).

Vierailija
18/43 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saan aina saman vastauksen kun puhun miehelle lasten hoidosta. No kun ei sulle kelpaa mikään, en kuitenkaan osaa tehdä oikein niin kun sä haluat. Ja ollaan umpikujassa, ei suostu puhumaan mistään muusta kuin että minä olen esteenä sille ettei voi olla lasten kanssa. Minä voin käsi sydämellä vannoa ettei se ole totta. Lapset on 2- ja 4-vuotiaita, mies ei ole esimerkiksi kertaakaan vienyt heitä yksin ulkoilemaan. Ei yhtä ainoaa kertaa. Mutta kun sellaista pyytäisin, ei voi l

Sanot sille, että älä höpsi, takuulla noin hyvin menestyvä mies osaa pari lasta pukea ja hoitaa, alkakaa mennä nyt vaan. Ja et sitten myös puutu jos on vääränlaiset vaatteet, antaa huomata itse. 

Vierailija
19/43 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavia nämä liitot. Vankiloita.

Vierailija
20/43 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saan aina saman vastauksen kun puhun miehelle lasten hoidosta. No kun ei sulle kelpaa mikään, en kuitenkaan osaa tehdä oikein niin kun sä haluat. Ja ollaan umpikujassa, ei suostu puhumaan mistään muusta kuin että minä olen esteenä sille ettei voi olla lasten kanssa. Minä voin käsi sydämellä vannoa ettei se ole totta. Lapset on 2- ja 4-vuotiaita, mies ei ole esimerkiksi kertaakaan vienyt heitä yksin ulkoilemaan. Ei yhtä ain

Älä vaan astu siihen ansaan, että kritisoisit miehesi tekemisiä lasten kanssa, olkoon heillä sitten mitkä ulkoiluvaatteet tahansa, olkoon mikä välipala tahansa. Anna tehdä ja mene itse tuulettumaan. Älä kysele jälkeenpäin tarkkaan mitä tekivät jne, eihän hänkään (tai tuskin kukaan mies) kysele teidän ulkoiluista, välipaloista ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme