Tapailemani keski-ikäinen nainen ei tiedä mistä pitää sängyssä. Ollut vuosikymmenet aviossa silti "aloittelija" omien sanojensa mukaan....
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän ei vaan ole kovin seksuaalinen?
Tuokin kertoo paljon, ettei ole harrastanut itsetyydytystä koskaan..Toki joillakin naisilla voi se seksuaalisuus herätäkin sitten keski-iässä uuden miehen kanssa, mutta tähän asti hän on selvästikin ollut todella epäseksuaalinen.
Hän halaa treffeillä, tulee viereen istuessa ja on sanonut haluavansa seksiä mun kanssa, mutta en tiedä miksi mulla on tunne, että on epäsopivaa lähennellä häntä. Jokin estää mua miehenä toimimasta normaalisti. Ja haluan tuntea naisen halun myös. Että siksi mietityttää tää juttu.
Ap
Teillä ei ole seksuaalista kemiaa. Sitä sattuu. Ei kaikkien kumppanitarjokkaiden kanssa olla yhteensopivia, vaikka muuten tultaisiin hyvin juttuun.
Itse en deittaile kuin sellaisia naisia, joiden kanssa olen harrastanut hyvää seksiä.
Ainakin kahdella minun deitilläni on ollut tämä kokemus. He ovat tykänneet minusta ja nauttineet seurastani, mutta sitä halua seksiin ei ole vain tullut. Molemmat miettivät, pitäisikö jatkaa vielä tapailua, mutta minä sanoin ei kiitos. En ole kiinnostunut odottelemaan, josko joku alkaisi nähdä minut potentiaalisena seksikumppanina.
kyllä sellaisia naisia on nähty mutta on pakko laskea m'lliä sisään ettei sitten kylillä puhuta että sekään ei pannut
Jos ei ole saanu kuin munan jyystöä ikinä, niin ei kai halua sitten. Se kun ei sytytä.
Tyypillinen "vanhapiika". Noitahan kasvaa pohjois-ja itäsuomessa (tarkoituksella pienellä).
Näytä hyvä mies ovea ja ota oikea nainen, et pilaa ainutta elämääsi.
Miksi pitäisi tietää? Jos edelllinen mies hoitanut aina kaiken ja tyydyttänyt naisen, niin ei naisen tarvitse itse tietää mitä hlaua ja miten häntä pitää tyydyttää. Toisekseen mitä merkitystä sillä on koska uusi mies joutuu kuitenkin etsimään keinot mitkä naiseen toimii.
Laita nainen kontilleen ja nuole anaalia, sitten tuuppaset b-rappuun, kyllä se siitä lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastakaa normaalia seksiä. Vähitellen voidaan keskustella fantasioita kun luottamus kasvaa.
Mitä on normaali seksi?
Se mitä palstalaiset ei harrasta
Kuulostaa, ettei ole kovin seksuaalinen. Itse olen ollut pitkissä suhteissa ja harrastanut lukumäärällisesti paljon seksiä, vaikka kumppaneita on ollut vähän. Kyllä ne tiedot ja taidot näkyy, jos seksiä harrastaa mielellään.
N46
Ei tule koskaan tietämäänkään! Ei vaan selvästi seksi kiinnosta!
Eikö mihet edes arvaa, mistä naiset voi tykätä? Mites naiset aina rvaa, ekkä se on se kalu mihin pitää tarttua. Auta armias näitä miehiä!
No minä voisin olla tällainen samanlainen nainen, joka ei tiedä mistä pitää sängyssä. Itse kylläkin siitä syystä, että en ole koskaan saanut haluamaani pitkää parisuhdetta, jossa voisi luottamuksen myötä ilolla tutkiskella asiaa ja ottaa selvää mistä pitää ja mistä ei. Minulla on joitain satunnaisia kokemuksia, mutta eihän seksi koskaan ekalla yhteisellä kerralla ole parasta mahdollista. Koen, että tarvitsisin siihen pidempää tutustumista. Itse voi siis vaan yrittää kuvitella mistä kaikesta pitäisin, mutta en tiedä käytännössä olisiko se näin. Sinun tapauksessasi kyseessä on todennäköisesti naisen ex harrastanu umpitylsää lauantaisin peiton alla panemista oma tyydytys edellä. Eli näkisin, että sinulla on mahtava tilaisuus pikku hiljaa yhdessä nautiskellen kokeilla mistä nainen tykkään. Eli ota ilo irti, äläkä tee asiasta mörköä, jos nainen ei osaa sanottaa tässä vaiheessa mistä pitää.
Nainen tietää kokemuksesta että suhteen muodostumisvaiheessa pitää näytellä halukasta. Jos jatkat suhdetta tulet huomaamaan miksi nainen kokee olevansa seksin suhteen "aloittelija".
On omakohtaista kokemusta.
- Oli mennyt nuorena naimisiin ekan vanhemman sulhasensa kanssa.
- Lapsia,osa aikuisia
- kaikesta päätellen oli ollut yksipuolisesti 'patjana' ja kaikenlainen muu leikkiminen pl. blow-job oli täysin vierasta ja avioelämä kaiketi hyvin, hyvin yksipuolista.. .
- Eronsa jälkeen olin 'eka' hänelle useampaan vuoteen.
- Kun ihastuminen ja veto oli molemmin puolista 'oppitunit' olivat ikimuistoisia.
Ei kaikkia naisia seksi kiinnosta. Vaihtoon, jos ap kiinnostaa aktiivinen seksielämä.
Voi hyvinkin pitää läheisyydestä, mutta ilman seksuaalista vetovoimaa sekin ajan kanssa tuntuu häviävän :( Jäjelle jää mies joka "ruinaa" ja nainen, joka kokee ettei riitä ja välttelee lopulta kaikkea läheisyyttä, ettei tarvitse kieltäytyä seksistä. Hänelle sopii puoliso, joka ei myöskään kaipaa niitä asioita.