Voiko lihava mies kiihottaa?
Miehiä jotka pitää pulleita naisia kiihottavana on paljonkin, mutta löytyykö naisia joita kiihottaa lihavat miehet?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Linkatussa kuvassa ehdottomasti vasen > oikea. Olen hoikka nainen. Ne jotka tuosta oikeanpuoleisesta tykkää, on niitä jotka on itsekin rehevämpiä ja joilla on pakkomielle siihen, että mies on heitä isompi. Näin kärjistettynä.
Monilla pienillä naisilla on isompi mies.
Kokemus valitettavasti osoittaa että ei naiset oikeasti innostu lihavasta miehestä. Olen ollut lihava ja hoikka. Hoikkana ollessa sain naisten huomiota selvästi enemmän.
Mistä löytää naisia jotka innostuu paksusta miehestä?
Itsevarmuus, hyvät käytöstavat, keskustelutaidot mm. ovat niitä ominaisuuksia, jotka ensisijaisesti sytyttävät. Jotain toki itselle toisen kasvoissa täytyy olla, että viehättyy, normmalista puhtaudesta ja siisteydestä puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kokemus valitettavasti osoittaa että ei naiset oikeasti innostu lihavasta miehestä. Olen ollut lihava ja hoikka. Hoikkana ollessa sain naisten huomiota selvästi enemmän.
Mistä löytää naisia jotka innostuu paksusta miehestä?
Mikä nyt sit on "lihava"?
Mä olen XS/S-kokoinen nainen ja pieni ylipaino miehessä ei haittaa, se on kuumaa. Enkä puhu mistään lihaksista, vaan ihan rehellisestä läskistä. Viehätyn kait siitä kontrastista kun itse tuntee olonsa pikkuruiseksi ison miehen alla?
Nykyisellä on n 30 kiloa ylipainoa (omien sanojensa mukaan, ei mua kiinnosta muiden painot) ja kuumana mä hänet näen. Exäkin oli suunnilleen saman verran ylipainoinen ja olin kimpussa jatkuvasti.
Mutta se ei ole enää kiihottavaa kun terveys alkaa kärsimään, ei jaksa mitään ja hikipisaroita tippuu päälle pannessa ja meinaa itse tukehtua painon alle.
Eli, koko ei haittaa kunhan jaksaa painaa?
Oon itse erittäin halukas nainen ja mun suhteissa näiden ylipainoisten kanssa mies on ollut se, ketä ei enää kiinnosta eikä jaksa.
Ja liittyy hän se muihinkin asioihin, kuten tuleeko riitaa elintavoista kun itse tykkään pitää itseni kunnossa ja syön terveellisesti ja liikun.
Toki poikkeuksiakin on, mutta yleistilanne on se että lihaksikas, normaalipainoinen ja pitkä mies on naisten suuren enemmistön makuun, siis ulkoisten ominaisuuksiensa osalta. Käyttäytyminen, itsevarmuus, johtava asema ja lompakon paksuus ovat sitten niitä ulkonäön ulkopuolisia tekijöitä jotka nostavat miehen asemaa naismarkkinoilla. Kuitenkin jos ulkonäkö ei miellytä naisen silmää, niin yleensä sitä toista mahdollisuutta ei tule, nainen on (yleensä tiedostamattaan) jo päätöksensä tehnyt ja peli on siltä osin pelattu. Ensivaikutelman painoarvo on erittäin voimakas, voisi sanoa jopa että kohtuuttoman voimakas, ja se ensivaikutelma tulee ihan muutaman ensimmäisen sekunnin kuluessa siitä kun nainen miehen näkee, ja totta kai myös toisinpäinkin.
+90% naisista haluaa itselleen itsensä pituisen tai pidemmän miehen, vaikka mahdollisesti muuta väittävätkin. Viittaan tässä yllä kirjoittamaani ensivaikutelma-osaan, jos mies on lyhyempi kuin nainen, peli on yleensä pelattu ennen kuin ensimmäistäkään sanaa heidän välillään on ehditty vaihtaa. Korostan että iso osa näistä päätöksistä on tiedostamattomia, ihmisten käyttäytymisessä on vielä paljon asioita jota ei vielä tiedetä, vaikka on näitä paljon tutkittukin.
Stereotyyppiset ulkonäköihanteet eivät ole syntyneet tyhjästä, kyllä ne paljolti perustuvat siihen mitä valtaosa ihmisistä pitää viehättävinä. Naisilla nuoruuteen ja hedelmällisyyteen kuuluvat, ja siitä viestivät pystyt rinnat, kiinteä, muodokas pylly, symmetriset selvästi feminiiniset piirteet kasvoissa, kyllä te tiedätte. Miehillä niin ikään hyvään kuntoon ja sukukypsyyteen viittaavat pituus, harteikkuus, selkeästi maskuliininen ruumiinrakenne, symmetriset maskuliiniset kasvonpiirteet, tuttua juttua nämäkin.
Ennenkuin alkaa se tavallinen "Niin mutta meilläpä..." huuto, niin muistutan että nämä ovat yleistyksiä, kuten alussa totesin niin pätevät +90 prosenttiin ihmisistä. -10 prosenttia ihmisistä on iso joukko sekin, mutta enemmistö on enemmistö.
Jos oltaisiin tavattu villissä menneisyydessäni, olisin vienyt ja sinä vikissyt. Kun olin nuorempi, monet nuoret miehet oli aika tanakoita. Niinpä omakin maku kehittyi rotevien miesten katseluun.
Pituudella ei ole ikinä ollut mitään väliä, se on mikä sattuu olemaan.