Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Johanna Tukiainen on pohjalla VIDEOT

Vierailija
11.02.2014 |

Voivoi miten ihminen ajaa itsensä tuohon tilaan. Ei enään kotia tai paikkaa minne mennä. Ei uskoisi, että tässä on sama nainen;

http://www.hymy.fi/s/mediagallery/wdaa83b88-3522-45f8-b798-a68845d18369.jpg

:(

Videot kun Johanna heitetään baarista kadulle. 

http://tinypic.com/player.php?v=105301v&s=8#.UvnpxPl_t8H

http://tinypic.com/player.php?v=6ib11i&s=8#.UvZ8Ffu2Lcx

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että seiska pitää hänelle blogipaikkaa josta saa rahaa on jo todella kyseenalaista.

Vierailija
22/56 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka noille videoille muka nauraa? Minä ainakin näen tuossa naisen, joka on surusta sekaisin. Hänen siskonsa on kuollut vajaa kaksi kuukautta sitten. Kerrankos surua on alkoholilla lääkitty. Noiden videoiden postaus sitten taas on aivan käsittämätöntä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta 13 linkitstä kannattaa lukea Tuksun isän työpaikkakäyttäytymisestä. Sensuuntaista kuin olen epäillytkin, vaikkei tietysti vielä todista mitään.

Vierailija
24/56 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fuck yeah!

Vierailija
25/56 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teeskentelee. Se kiljuu ja huutaa. Jos kukaan ei huomioi, heittäytyy maahan makaamaan. Jos ei tanssita pillin mukaan, tulee pataan. Kun noita tarinoita on lukenut tarpeeksi pitkään mm. Hymystä, ei kyllä paljon säälintunteet värähdä. Patologinen peenpuhuja.

Vierailija
26/56 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Te piilottelette nimimerkkienne takana, mutta minä olen täällä vielä omilla kasvoillani ja nimelläni. Ja turha vedota siihen, että "mitäs siellä sitten roikut????" kun tämä on työtäni josta minulle maksetaan palkkaa ja lisäksi pidän hyvin paljon kirjoittamisesta sekä esiintymisestä.

- Johanna Tukiainen

http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/NETTIHERJAUKSESTA-TARKEAA-ASIAA-MYOS -MEDIALLE-ITSELLEEN-/1032373

Vierailija
27/56 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo näädätkään ihan päästään terveitä ole.

Vierailija
28/56 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskan sivuilta tekstit on poistettu, mutta ne joita asia ei kiinnosta, eivät mene lukemaan niitä muualtakaan. Välttäkää lukemasta  esim. tuolta http://www.hymy.fi/keskustelu/t1075,1575

Vierailija
29/56 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kaikki, jota luemme tätäkin ketjua, olemme näätiä. Olemme myös AV-mammoja.

Vierailija
30/56 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei naurata enää tässä vaiheessa. Varsinkin kun on juuri menettänyt rakkaan siskonsa. Eipä sitä tapana ole muillekaan sairaille ihmisille naureskella.

Vierailija
31/56 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 11:51"]

Kuka noille videoille muka nauraa? Minä ainakin näen tuossa naisen, joka on surusta sekaisin. Hänen siskonsa on kuollut vajaa kaksi kuukautta sitten. Kerrankos surua on alkoholilla lääkitty. Noiden videoiden postaus sitten taas on aivan käsittämätöntä?

[/quote]

Ihan samaa olin kirjoittamassa, tässä ketjussa on enemmän nyt niitä jotka ovat jo tosi huolissaan kuin mitään "naureskelijoita". Tuksun elämää on eletty julkisuudessa niin pitkään, että alkaa monille olla jo - jos ei nyt läheinen - niin sen verran tuttu että ei enää ole hetkeen naurattanut niin kuin ei muidenkaan tuttujen alamäki naurattaisi.

Mutta sekin on totta, että väkisin ihmistä ei sa autettua. :(

Vierailija
32/56 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä ihan sairasta, että joku näätä mennyt kaveeraamaan ja kirjoittanut raportit ja kuvannut videoita asiasta... Olen näätä hieman itsekin, mutta tuo menee yli! 

Vierailija
33/56 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 12:05"]

Ei nuo näädätkään ihan päästään terveitä ole.

[/quote]

Ei tosiaan ole, jos toisen ihmisen ongelmat ja paha olo on (usein vielä) pitkäaikainen kiinnostuksen kohde ja ilo. Mulle tulee siitä parin (?) vuoden takaisesta BB-Annesta mieleen sellainen perusnäätä. Sehän jopa viestitteli Johannan ex-miehelle.

Vierailija
34/56 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
35/56 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perinteistä kännimenoa. Onko tuo teille jotenkin uutta tai jännää?

Kaikki kapakoissa pyörineet ja töissä sielä olleet näkee tuota käytöstä hyvin usein.

Mitä siis tuohon alkuvideoon pitäisi kommentoida?

Ihan perus kännimenoa (eikä edes suomalaisittan vaan kansainvälistä kännimenoa parhaimmillaan). Aamulla on morkkikset jne. Hieno video alkoholin vaikutuksista :)

Vierailija
36/56 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä ole mitään näätäilyä. Avataan keskustelu, josta ei muuten tule edes suosittu, kuten keskustelusta aijon varjostaa miestäni, kotonani kummittelee, miksi mammat eivät mene töihin, mitä tänään lasissa, mikä teitä peppuseksin vastustajia oikein vaivaa, sikainfluenssa iski jne.

Vierailija
37/56 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 12:24"]

Ihan perinteistä kännimenoa. Onko tuo teille jotenkin uutta tai jännää?

Kaikki kapakoissa pyörineet ja töissä sielä olleet näkee tuota käytöstä hyvin usein.

Mitä siis tuohon alkuvideoon pitäisi kommentoida?

Ihan perus kännimenoa (eikä edes suomalaisittan vaan kansainvälistä kännimenoa parhaimmillaan). Aamulla on morkkikset jne. Hieno video alkoholin vaikutuksista :)

[/quote]

Aivan. Yllättävää että monikin järkyttyi videosta. Samaa käytöstä löytää helposti ihan mistä kapakasta vain siinä valomerkin jälkeen. Eikä edes tarvitse etsiä kuvattavaa.

Tuollaista se on alkoholin vaikutuksen alaisena.

Vierailija
38/56 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin totta. Perusördäämistä. Kännistä ulinaa ja uhittelua baarimikolle.Yrittää saada juomansa ilmaiseksi sikdi, että sisko on kuollut. Julian kuolema on tietysti surullista, koska menett ainoan kaverinsa. mutta tuo känniujellus on peruskauraa jossain juottoloissa.

Tällä hetkeellä voi kuitenkin taas mainiosti, hoivailee elukoita tuttavaperheeessä, saunoo ja lukee lapsille satuja.

Sairas joo, alkoholisti. Samalla tavalla kuin ne alkoholistiukot, joita täällä käsketään kilpaa heittämään pellolle kodista ja joista naureskellaan "sähän varsinaisen helmen olet ottanut, JSSAP" ja "päivääkään en katselisi juovaa miestä". Ei se sen surullisempaa ole naistenkaan kohdalla, harvinaisempaa vain mennä tuolle pubitasolle ja pummaamiseen.

Vierailija
39/56 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 11:51"]Kuka noille videoille muka nauraa? Minä ainakin näen tuossa naisen, joka on surusta sekaisin. Hänen siskonsa on kuollut vajaa kaksi kuukautta sitten. Kerrankos surua on alkoholilla lääkitty. Noiden videoiden postaus sitten taas on aivan käsittämätöntä?

[/quote]

Juuri niin! Täysin käsittämätöntä postata tällaisia videoita. Tosin en ole niitä klikannut mutta voin aavistaa, mitä linkkien takaa löytyy. Todella ala-arvoista. Jos ihmisellä on kaikki hyvin, hänen ei tarvitse ilkkua ja halventaa muita!

Vierailija
40/56 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 12:05"]Ei nuo näädätkään ihan päästään terveitä ole.

[/quote]

No eivät todellakaan!