Paras koskaan näkemäsi keikka?
Kommentit (492)
U2 Wien 2001. Sisähalli. 12 000 katsojaa, kova meininki jo ennen keikkaa.
Huippu hyvä miksaus ja aivan loistavat paikat fanikatsomossa.
Setlist:
Elevation
Beautiful Day
Until the End of the World
New Year's Day
Kite
Gone
New York
I Will Follow / Silver and Gold (snippet)
Sunday Bloody Sunday
Stuck in a Moment You Can't Get Out Of
In a Little While
Stay (Faraway, So Close!)
Bad / 40 (snippet)
Psalm 116 (snippet) / Where the Streets Have No Name
Mysterious Ways / Sexual Healing (snippet)
encore(s):
Bullet the Blue Sky
With or Without You
One / Hear Us Coming (snippet)
Wake Up Dead Man
Walk On
U2 Olympiastadionilla 1997, kyseessä Pop Mart kiertue. Nuoruuteni haave nähdä U2 livenä toteutui.
Alkuperäinen Nightwish Tallinnassa Von Krahlissa joskus 2000-luvun alkupuolella.
22 Pistepirkko 1990-luvun alkupuolella Helsingin Uudella Ylioppilastalolla. Hikinen ja intensiivinen keikka, porukkaa tunki sisään ovista ja ikkunoista (3. krs).
Sen pienen paikallisfestarin nimikin unohtunut, oli v. -85 kai. Paikallisia tai muutoin vielä tuntemattomia neverhöörd-bändejä. Hellesää. Sitten lavalle kapusi bändi, joka aloitti tiukan setin ja ainakin minulta loksahti leuka melkein polviin asti. Freukkarit. Kun nämä lauloivat että "Texasiin, Texasiin, sinne pääse mä miksi en", niin tiesi että porukasta kuullaan vielä.
Vierailija kirjoitti:
Neil Young konsertti. Lokakuun 25/26 2014, the Pridge School San Mateo, Kaliforniassa, häämatkallamme.
Tämä on kova!
Nylon Beatin jäähyväiskeikat Hotelli Vantaa
Vierailija kirjoitti:
Neil Young konsertti. Lokakuun 25/26 2014, the Pridge School San Mateo, Kaliforniassa, häämatkallamme.
Voi oon kade! Mulla ehkö Daven keikka jossain pienessä kuppilassa Helsingin Kalliossa: mies ja kitara. Ja parasta keikkaseuraa... Dave on Suomen Neil Young :)
Rory Gallagher Provinssi -85.
Albert King Oulun Pyrinnöllä olikohan -79.
RIP
Se on ollut joku Sielun veljien keikka. En osaa sanoa, mikä.
Olin 20, kun matkustin Japaniin katsomaan silloista lempibändiä. Olin aiemmin jo nähnyt kyseisen bändin livenä, mutta tuo keikka Tokiossa oli ehdottomasti paras. Vastaavanlaista kokemusta ei välttämättä tule.
Tiktak Tammerfesteillä 2019 oli huippu. Jossain vaiheessa iltaa vettä tuli kuin saavista, mutta vähän ennen tiktakin esiintymistä sade loppui. Hyvin sai itsensä kuivateltua, kun bailasi biisien tahdissa. Tulipahan myös lapsuuden lempibändi nähtyä aikuisiällä.
Vierailija kirjoitti:
Hanoi Rocks 80 luvun alussa tawastialla. Aivan käsittämätön energia lähti bändistä, vaikka olen nähnyt tuhansia konsertteja, niin mikään bändi ei ole päässyt samalle tasolle.
Ole hiljaa. Et varmasti ole nähnyt TUHANSIA konsertteja. :D
Slipknot lämppärinä american head charge Hartwall Areenalla 2002.
N42
Carcass Jalometallissa kymmenisen vuotta sitten
🇺🇦🇮🇱
John Banisterin viulukonsertti
30.12.1672