Paras koskaan näkemäsi keikka?
Kommentit (492)
Beach Boys Parolannummella 1969.
U2 Tukholmassa ja Madonna Jätkäsaaressa
Minä tykkäsin Robbie Williamsin keikasta Tampereella muutama vuosi sitten, nääs.
Vierailija kirjoitti:
U2 Tukholmassa ja Madonna Jätkäsaaressa
U2 Tukholmassa 1993 oli toisiksi paras. Sikakova.
Vastaan Iron Maiden jäähallissa 1988. Se oli ekstaasia. Yleisö lauloi täysillä mukana.
Havukoskella asuessa nuorison tekemä keikka Valintataloon.
Katseltiin ikkunasta :D
Robbie Williams Wembleylla 2013. Hänellä oli niitä keikkoja siellä neljä peräkkäin. Kävin kolmessa ensimmäisessä ja rakastin kaikkia. Neljänteen en päässyt.
Ei ollut paras eikä huonoin, minä kun en ole juuri live-keikoille eksynyt. Sellainen ihme kuitenkin on päässyt tapahtumaan, että olen kuin 'vahingossa' päässyt Bob Dylanin keikalle. Kolme bändiä stadion-tyyppisellä alueella; viimeisenä esiintyi tämä iki-aikojen idolini, joka ei koskaan lakkaa silmissäni loistamasta. Tekipä aika mitä tahansa, tähtiä se ei pysty noin vain sammuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mokoma, Stamina ja Rytmihäiriö Jyväskylän Tanssisali Lutakossa vuosituhannen vaihteessa. Rytmihäiriön fanit pistivät vielä pystyyn melkoiset mosh pitit, ensimmäiset itse paikan päällä kokemani :D
Rytmihäiriöillä on melkoinen meininki noi pitit läpi keikan.
On outoa aina tää kirjoitti:
Outoa.
Kun kysyy mitä ihmiset yleensä säännöllisesti kuuntelee on vastaus yleensä pop, pop rock, dancepop, ysäridance, hip hop, rap, dance ... sekä hieman rock tai metal.
Sitten kun kysytään parasta bändiä tai biisiä skene onkin 80 % ihmisistä rock tai metal kannalla.
Iso ristiriita tässä.
Miten tuo voi olla edes matemaattisesti mahdollista...Tätä olen aina ihmetellyt.
Rock ja metalli on musiikkilajeina kokonaisvaltaisia ja meininki hyvä ellei paras.
En kuuntele poppia etc enkä käy niiden keikoilla. Mut ei siel varmaan sit tuu sellaista paras keikka fiilistä, mitä muistelis viel vuosikymmenten takaa. Sellainen matikka.
Kingston Wallin klubi-keikat ja freak out club ysärin alussa. Ihan sama mikä keikka, jorattiin monta tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Gunnarit Helsingin jäähallissa 1991 (jälkimmäinen päivä).
Minä en muista kummalla olin. Kuitenkin sillä, jolla Axl kiukutteli vähemmän. En osaa arvioida oliko keikka varsinaisesti hyvä, mutta elämyksenä ainakin mieletön.
Guns n' Roses & Skid Row Helsingin vanha jäähalli 1991. 2 keikkaa peräkkäisinä iltoina, olin siis molemmissa. Toinen oli parempi, en muista kumpi.
Lippuja mentiin jonottamaan edellisenä iltana kun lipunmyynti alkoi 😊 Oi ihana nuoruus ja syvä fanitus.
Enää on vaikea uskoa mitään tapahtumaa minkä takia viettäisi yön kylmillä betonilaatoilla hengaillen sekalaisen porukan kanssa. Silloin se oli siistiä ja sillä sai myös kavereiden kunnioituksen (ehkä siksi että sai puhuttua vanhemmat ympäri, ja yleensä pääsi niitä lippuja jonottamaan).
AC/DC @ Helsingin Olympiastadion, kesäkuu 2009
Hanoi Rocks joskus -80 luvulla pienessä mestassa Littoisten lavalla. Oli varmaan niiden ensimmäinen vuosi.
Jätkät olivat todella mielenkiintoisia "mailmanluokan* rockareita pukeutumiseltaan, musiikiltaan ja lava show vs mikään muu bändi.
Twisted Sister Helsingin Jäähalli 2007
Ehkä joku ravintolakeikka 90-luvulla kun yksi 50-luvun musta lauluyhtye The Platters muistaakseni. Laulutaito (stemmoissa) oli erittäin säväyttävää kuultavaa livenä. En ollut koskaan kuullut sellaista aiemmin. Muuten olen kyllä nähnyt kuuluisia artisteja aika paljon esim. stadioneilla ja monet niistä ihan hyviä, mutta tuossa yhdessä ravintolakeikassa oli jotain todella såväyttävää. Myös jotkut klassisen kitaransoiton keikat ovat olleet säväyttäviä. Kannattaa altistaa itsensä erilaisile keikoille.
Florence + The Machine Berliinissä 2012 <3
Fishbone Nosturissa ja ne molemmat keikat!
Danko Jones Porisperessä joitain vuosia sitten. Olin paikalla vähän niin kuin " katotaan nyt mitä tää on". Onneks katoin.