Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko muista sinkuista elämä tyhjältä ilman kumppania?

Vierailija
30.10.2020 |

Olen tainnut tehdä itselleni kärpäsestä härkäsen tämän kumppanittomuuden kanssa

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei tunnu, kun olen aseksuaali ja aika erakkoluonne. Mutta ymmärrän silti hyvin että monella tuntuu ja kai se on vain luonnollista, ihminen on kuitenkin jossain määrin "laumaeläin" meitä erikoisempia poikkeuksia lukuun ottamatta ja parinmuodostus ja lisääntymnenkin on aika perustarpeita.

Ja vaikka tosiaan itse olen erilainen niin pidän outona tätä nykyään vallalla olevaa ajattelua, että olisi joku vika jos kaipaa muita ihmisiä ja puolisoa.

Parinmuodostus ei ole perustarve, naiminen sen sijaan on. 

Vierailija
22/49 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha sanoa kun en koskaan ole ollut parisuhteessa.

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei tunnu, kun olen aseksuaali ja aika erakkoluonne. Mutta ymmärrän silti hyvin että monella tuntuu ja kai se on vain luonnollista, ihminen on kuitenkin jossain määrin "laumaeläin" meitä erikoisempia poikkeuksia lukuun ottamatta ja parinmuodostus ja lisääntymnenkin on aika perustarpeita.

Ja vaikka tosiaan itse olen erilainen niin pidän outona tätä nykyään vallalla olevaa ajattelua, että olisi joku vika jos kaipaa muita ihmisiä ja puolisoa.

Naiminen ei ole perustarve, syöminen ja juominen sen sijaan ovat.

Vierailija
24/49 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan. Olen eronnut sinkku eikä elämä tunnut yhtään tyhjältä, päinvaistoin. 

Aluksi se onkin vapauttavaa ja olo on helpottunut, kun pääsee honosta suhteesta eroon. Mutta ennustan nyt, että kohta sinäkin olet deittimarkkinoilla parisuhdetta etsimässä.

Neljä vuotta ollut sinkkuna eikä kiinnosta deittimarkkinat yhtään. 

Vierailija
25/49 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kyllä tunnu. Hetkittäin elämä toki tuntuu merkityksettömältä ja yksitoikkoiselta, mutta se ei johdu sinkkuudesta, ja nuo tuntemuksen menevät ohi. Koen olevani tosi onnekas, kun elän yltäkylläisyyden ja hyvinvoinnin keskellä ja minulla on mahdollisuuksia valita sekä päättää omasta kohtalostani. 

Vierailija
26/49 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa yksinäisistä sortuu unelmakumppaniajatteluun. Ajatelkaa todellisuutta riitoineen ja ongelmineen, niin ei tunnu enää yksinäiseltä. AV on mahtava palsta, lakkaa heti tekemästä kumppania mieli :p

Vierailija
27/49 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan. Olen eronnut sinkku eikä elämä tunnut yhtään tyhjältä, päinvaistoin. 

Onko sulla kavereita vai viihdytkö ihan yksin?

On kavereita ja viihdyn yksin. En ole nyt tavannut ketään kavereita puoleen vuoteen, mutta olen kuitenkin ollut heihin yhteydessä muutoin. 

Vierailija
28/49 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, sehän olisi työlästä.

Vierailija
29/49 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuntunut tyhjältä, mutta kosketusta, läheisyyttä ja seksiä kohtaan oli voimakas kaipuu, perustarpeita kun ovat.

Siksipä en olekaan enää sinkku.

Vierailija
30/49 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut sinkkuna niin pitkään, että en oikein jaksa enää iloita sen hyvistä puolista. Pärjään yksin, mutta olisi kiva, jos elämä olisi joskus muutakin kuin pärjäämistä. Kaipaan kumppania jakamaan asioita, olemaan se

tärkeä ihminen minulle. Haluan rakastaa ja saada vastarakkautta.

Hetken aikaa luulin löytäneeni sellaisen ihmisen, vastinkappaleen. Paluu sinkkuuteen oli karu, kun oli saanut vähän aikaa kokea miltä tuntuu kun ei ole aina yksin.

Vierailija
31/49 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se vähän on. Tuntuu samalta kuin olisi ihan hirveä nälkä ja jano. 

Siis kropassa asti tuntuu naimisen puute. 

Vierailija
32/49 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aluksi se onkin vapauttavaa ja olo on helpottunut, kun pääsee honosta suhteesta eroon. Mutta ennustan nyt, että kohta sinäkin olet deittimarkkinoilla parisuhdetta etsimässä.

niin deittimarkkinat. Miten hyvä parisuhde?

Vierailija
33/49 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän elämästäni, mutta kumppanin puute sattuu ja tuntuu tyhjänä tilana.

Vierailija
34/49 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan! Olen todella introvertti ja hieman epäsosiaalinen muutenkin, joten on ihan parasta kun ei ole heti miestä ja lapsia rinkumassa huomiota ynnä muuta heti kun tulen kotiin!

Vierailija
35/49 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Elämä on niin ihanaa yksin, ei kukaan kyttää, määräile, nalkuta, mangu, vongu tai vonkaa. Mitään parempaa en tiedä kuin oman vapauden!

Vierailija
36/49 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se vähän on. Tuntuu samalta kuin olisi ihan hirveä nälkä ja jano. 

Siis kropassa asti tuntuu naimisen puute. 

Naimattomuuteen (siis panemattomuuteen) ei kuole, toisin kuin syömättömyyteen tai juomattomuuteen.

Vierailija
37/49 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin deittimarkkinat. Miten hyvä parisuhde?

Ei kiinnosta. Oma tupa ja oma lupa. En ikinä enää muuta kenenkään kanssa yhteen. 

Vierailija
38/49 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu. Olen tosin ikisinkku eli en ole ikinä seurustellut, joten ehkä en osaa kaivata jotain mitä ei ole koskaan ollutkaan?

Minulla on hyviä ystäviä ja seksiä saan aina välillä, mutta seksiä voisin toki ottaa lisääkin ja ystävien kanssa enemmän kaikkia ihania illanistujaisia ja juhlia.

Kaipaan siis elämääni lisää sosiaalisuutta, juhlia ja mukavia illanviettoja, en miestä.

T: supersosiaalinen sinkkunainen

Vierailija
39/49 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin tuntuu. Olen ollut niin kauan yksin etten nää sinkkuudessa yhtään mitään hyviä puolia. Kaipaan enemmän kuin mitään muuta läheisyyttä, kumppanuutta ja seuraa kaikenlaiseen touhuumiseen. Tää yksinäisyys on kamalaa. Kaverit, jotka viettää luonnollisesti suurimman osan ajastaan perheen tai puolisojensa kanssa, eivät todellakaan korvaa sitä, että olisi oma kumppani. Häilyn suorastaan mielenterveyden rajamailla tämän asian kanssa, nytkin itkettää taas aika kovin kun aloin ajatella asiaa tämän keskustelun myötä. 

Vierailija
40/49 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole sinkku. Mä olen yksinäinen. Sinkuilla on yhdenlainen elämä, yksinäisellä on toisenlainen.

Ja kyllä, tämä on melko tyhjää. Hetket yksin ovat varmasti kivoja. Suhteiden välissä saa olla itsekseen ja toteuttaa elämäänsä niin kuin haluaa. Mulla tuo hetkin on ollut koko elämä. Se ei ole sinkkuutta. Se on kaukana siitä. Mä olen lähes joka paikassa yksin. Menen yksin kaikkialle. Olen yksin, kun sattuu ja olen yksin, kun olen onnellinen. Sinkkuus on yleensä valinta ja se edustaa tietynlaista elämää. Yksinäisyys vain on. Se syö ihmisen sisältä pikkuhiljaa ja varastaa tunteet kunnes jäljellä on vain tyhjä kuori.