Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies katselee nuorempien perään

Vierailija
10.02.2014 |

Kävimme viikonloppumatkalla miesystävän kanssa. Hänestä tulikin esiin uusia puolia, jotka jäivät mietityttämään. 

Miesystäväni otti pitkiä katsekontakteja nuoriin naisiin (esim kauniit nuoret tarjoilijat, rumiin ei vilkaissutkaan) ravintoloissa. Kadulla katseli avoimesti kaikkien parkymppisten kauniiden perään, samaa harrasti esim metrossa. Minua tuo alkoi ärsyttämään. En siis tuntenut oloani hyväksi tai turvalliseksi, edes riittävän kauniiksi, kertaakaan ei kehunut. Mikään missi en ole mutta ihan naisellinen pitkä ja hoikka.

Miten pitäisi tulkita miesystävääni??

Luki ulkomaisesta lehdestä erään maan poliitikon naisseikkailuista ja kertoi kuinka yleistä on kun mies muissa maissa ottaa parikymmentä vuotta nuoremman edustusvaimon. 

Meillä on aika pinnallinen ja tuore suhde vielä ja tuollainen herätti ihmetystä minussa. Meillä on ikäeroa vain muutama vuosi. Ja miesystäväni on on kyllä melko nuoren näköinen, tosin muutamia ryppyjä näyttää olevan, itse kyllä huolehdin itsestäni mutten millään näin nelikymppisenä pysty kilpailemaan parikymppiselle ulkonäöllisesti. 

Miten edetä tässä asiassa, mitä tekisit itse?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuhlaat aikaasi tuollaiseen? Sen verran pitää kunnioitusta löytyä, ettei tiiraile muita naisia.

Vierailija
42/58 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on tällä palstalla heikkoitsetuntoisia naisia, kun ei saa miehetkään katsella nuoria ja kauniita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin onnellinen mun avioliitosta näiden tiukkapipojen postien jälkeen.

Oon 37 vaimo 35. Kaksi lasta, yhdessä oltu 14 vuotta. Romantiikkaa, kahdenkeskistä aikaa, hyvää seksiä on. 

Ap:n mies joutuu elämään todella ahdistavassa suhteessa, toivottavasti hän tajuaa joko selvittää asiat tai lähteä. Itse en jäisi moiseen suhteeseen hetkeksikään eikä varmaan vaimokaan. 

Tietysti miehesi silmää miellyttää ulkomaiset nuoret naiset. Lähtökohtaisesti suurin osa miehistä tuntee vetoa naisiin. Ei miestäsi varmaan kiinnosta naisten ikä, mutta tosiasia on, että nuoremmat naiset nyt yleensä on kauniimpia kuin keski-ikäiset. Todennäköisesti miehesi tuntee myös seksuaalista vetoa nuoriin naisiin. Koska mies.

Ja naiset ovat samanlaisia. Kyllä tervettä naistakin kiinnostaa nuori komea mies. Biologiaa, nääs.

Tietysti on kohteliasta keskittyä avecin jutun kuuntelemiseen, mutta se on puhdas etikettikysymys eikä mikään verinen loukkaus jos miehesi katsoo tarjoilijattaren tissejä.

Ap:n epävarmuus ja mustasukkaisuus särkee suhteen jos joku. Mä ja vaimo tehdään samaa kuin joku tossa edelläkin kertoi, eli ihan avoimesti katsellaan ja puhutaan toisista eri sukupuolen tyypeistä. Viimeksi esim vaimo ravintolassa heitti että "kato, kohta kävelee ohi sellanen nainen jolla on ihanneperse". 

Ei se et ollaan naimisissa ja rakastetaan toisiamme tarkoita, ettei haluja olisi muita kohtaan. Jos joku väittäi ettei ole, pettää itseään. Tietysti vaimo esim asioi hyvännäköisen parikybäsen jätkän kanssa eri tavalla kuin vanhan naisen. Onko se multa pois jotenkin? Ei.

Jos ollaan yhdessä yökerhossa tietty ollaan toistemme aveceja ja olisi epäkohteliasta flirttailla koko ajan muiden kanssa. Yksin jos on oltu liikenteessä niin lähinnä innoissaan kerrotaan toisillemme mitä huomiota on saatu. Sehän vaan on kivaa. Ei tää elämä ole niin vakavaa.

Ap on suhteessa outo, joka on jostain keksinyt että afganistanilainen parisuhdemalli on normaalia. 

Vierailija
44/58 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 16:04"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 16:02"]

Outoa, että tuostakin on jonkun pakko tehdä ongelma. Meillä molemmat tsekkailee ja kommentoi muita ihmisiä, enkä näe siinä mitään ihmeellistä. Toisaalta meidän elämämme ei ole mitään lapsiperhehelvettiä josta olisi kiire pois.

[/quote]

anteeks, nyt ei oikein avautunut mitä tarkoitat?

[/quote]

En ole tuo kirjoittaja, mutta meillä on sama tilanne. Jos avokki bongaa hyvän perseen, vinkkaa hän sen minulle ja päinvastoin. Yleensä naisia, mutta joskus myös miehiä.

Vierailija
45/58 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 19:24"]

Luuleeks äijä saavansa parikybäsen? Hah. Aika moukkamaista, mitä se tosta hyötyy? t. 20v

[/quote]

Ei. Mutta jos näkee jotain kaunista, niin eikö sitä saa katsoa ja arvostaa? Miksi missikisat? Miksei burkhia?

t. 36v

Vierailija
46/58 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa miesten olla miehiä. Siinä se mammojen oma elämäkin helpottuisi.

Vierailija
47/58 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

En ole tuo kirjoittaja, mutta meillä on sama tilanne. Jos avokki bongaa hyvän perseen, vinkkaa hän sen minulle ja päinvastoin. Yleensä naisia, mutta joskus myös miehiä.

[/quote]

Vaimo (30v) on tunnustanut että kyllähän 20-v miesten kropat on paljon parempia kuin 30-v. Ja niin ne munkin mielestä on. Vaimo on todella hot edelleen ja tiedän, että tykkää saada huomiota nuorilta miehiltä. Tietysti tykkää. En haluaisi olla kahlitun lahnan kanssa naimisissa. Tiedän, että on pussaillut baarissa miesten kanssa. Seksuaalisuuden kahlitseminen ja toisen rajoittaminen ei ole rakkautta vaan omistushalua ja sellainen suhde joka siihen perustuu, päättyy huonosti.

AP: Älä vaan kiellä miestäsi. Ei pääty hyvin. Kerro miltä sinusta tuntuu. Et voi muuta kuin puhua omasta puolestasi

Vierailija
48/58 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jokin muslimimaa olisi sinulle parempi, ap.

Vierailija
49/58 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varma että puhut exästäni, mutta sitten kerroit tuosta ulkomaisesta lehdestä, jollaisen lukemiseen exän rahkeet eivät riittäisi.

Vierailija
50/58 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 20:18"]

Oon 37 vaimo 35. Kaksi lasta, yhdessä oltu 14 vuotta. Romantiikkaa, kahdenkeskistä aikaa, hyvää seksiä on. 

Ap:n mies joutuu elämään todella ahdistavassa suhteessa, toivottavasti hän tajuaa joko selvittää asiat tai lähteä. Itse en jäisi moiseen suhteeseen hetkeksikään eikä varmaan vaimokaan. 

Tietysti miehesi silmää miellyttää ulkomaiset nuoret naiset. Lähtökohtaisesti suurin osa miehistä tuntee vetoa naisiin. Ei miestäsi varmaan kiinnosta naisten ikä, mutta tosiasia on, että nuoremmat naiset nyt yleensä on kauniimpia kuin keski-ikäiset. Todennäköisesti miehesi tuntee myös seksuaalista vetoa nuoriin naisiin. Koska mies.

Ja naiset ovat samanlaisia. Kyllä tervettä naistakin kiinnostaa nuori komea mies. Biologiaa, nääs.

Tietysti on kohteliasta keskittyä avecin jutun kuuntelemiseen, mutta se on puhdas etikettikysymys eikä mikään verinen loukkaus jos miehesi katsoo tarjoilijattaren tissejä.

Ap:n epävarmuus ja mustasukkaisuus särkee suhteen jos joku. Mä ja vaimo tehdään samaa kuin joku tossa edelläkin kertoi, eli ihan avoimesti katsellaan ja puhutaan toisista eri sukupuolen tyypeistä. Viimeksi esim vaimo ravintolassa heitti että "kato, kohta kävelee ohi sellanen nainen jolla on ihanneperse". 

Ei se et ollaan naimisissa ja rakastetaan toisiamme tarkoita, ettei haluja olisi muita kohtaan. Jos joku väittäi ettei ole, pettää itseään. Tietysti vaimo esim asioi hyvännäköisen parikybäsen jätkän kanssa eri tavalla kuin vanhan naisen. Onko se multa pois jotenkin? Ei.

Jos ollaan yhdessä yökerhossa tietty ollaan toistemme aveceja ja olisi epäkohteliasta flirttailla koko ajan muiden kanssa. Yksin jos on oltu liikenteessä niin lähinnä innoissaan kerrotaan toisillemme mitä huomiota on saatu. Sehän vaan on kivaa. Ei tää elämä ole niin vakavaa.

Ap on suhteessa outo, joka on jostain keksinyt että afganistanilainen parisuhdemalli on normaalia. 

[/quote]

Siis oikeasti, voiko noin naiivia miestä olla olemassa. Olet kyllä ymmärtänyt muutaman asian vähän toisin kuin ns normaalisti pidetään hyväksyttynä. Ei todellakaan mitään haluja ole yleisesti muita kohtaan kun aidosta tunteesta kysymys. Se olet sinä jonka pitäisi muuttaa muslimimaahan, sen verran outo on ajatusmaailmasi. Ja enpä usko että vaimosi näkee asian miten näet sen itse.

Vierailija
51/58 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehes on sika! Eihän tuolla nyt voi laput silmillä kulkea, mutta avoin toisten naisten tuijottelu on typerää.

Mä olen itse parikymppinen nainen ja alkaa itseäkin ärsyttää, jos naisensa kanssa liikkeellä oleva ukko kyttäilee mua avoimesti. Se on vaan röyhkeää käytöstä.

Vierailija
52/58 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin vanhanaikainen että mielestäni parisuhteessa olevan miehen ja naisen on hallittava omat silmänsä ja ajatuksensa omassa puolisossaan. Ymmärrän kyllä että biologisessa mielessä ihmisen on "luonnollista" katsella kauniita näkymiä, mutta ihmisellä on myös moraali. Kaikki nautinto ei välttämättä ole hyväksi. Silmien pois kääntäminen seksikkäästä vieraasta on rakkauden teko omaa puolisoaan kohtaan. Tiedän ettei suurin osa ihmisistä ajattele näin, mutta näin elän itse.

Vierailija
53/58 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 20:18"]

[/quote]

Sinä mies 36 v. olet WT, joten kirjoituksesi arvosisältö on puhtaat nolla.

Vierailija
54/58 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apeen kannattaisi yrittää vähän kiinteytyä tai sitten muuten laitattaa paikkoja kuntoon. Nuorekkaat vaatteet ja meikki vois myös toimia. Semmoinen hutsahtava wt look toimii aina.

Vierailija
55/58 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 14:32"]

Kävimme viikonloppumatkalla miesystävän kanssa. Hänestä tulikin esiin uusia puolia, jotka jäivät mietityttämään. 

Miesystäväni otti pitkiä katsekontakteja nuoriin naisiin (esim kauniit nuoret tarjoilijat, rumiin ei vilkaissutkaan) ravintoloissa. Kadulla katseli avoimesti kaikkien parkymppisten kauniiden perään, samaa harrasti esim metrossa. Minua tuo alkoi ärsyttämään. En siis tuntenut oloani hyväksi tai turvalliseksi, edes riittävän kauniiksi, kertaakaan ei kehunut. Mikään missi en ole mutta ihan naisellinen pitkä ja hoikka.

Luki ulkomaisesta lehdestä erään maan poliitikon naisseikkailuista ja kertoi kuinka yleistä on kun mies muissa maissa ottaa parikymmentä vuotta nuoremman edustusvaimon. 

Meillä on aika pinnallinen ja tuore suhde vielä ja tuollainen herätti ihmetystä minussa. Meillä on ikäeroa vain muutama vuosi. Ja miesystäväni on on kyllä melko nuoren näköinen, tosin muutamia ryppyjä näyttää olevan, itse kyllä huolehdin itsestäni mutten millään näin nelikymppisenä pysty kilpailemaan parikymppiselle ulkonäöllisesti. 

[/quote]

Miehelläsi on nk. hyvä naismaku ja jotain sellaista sinusta selvästi puuttuu, kun pitää muita katsella.

Lemppaa se ja ota joku vähän enemmän oman tasoisesi mies.

Vierailija
56/58 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 21:46"]

[/quote]

Miehelläsi on nk. hyvä naismaku ja jotain sellaista sinusta selvästi puuttuu, kun pitää muita katsella.

[/quote]

jakelet ohjeita tietämättä kenenkin tasosta, kertoo älykkyydestäsi, ei pahalla;)

Vierailija
57/58 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 21:46"]

[/quote]

[/quote]

jakelet ohjeita tietämättä kenenkin tasosta, kertoo älykkyydestäsi, ei pahalla;)

Vierailija
58/58 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 21:40"]

Olen niin vanhanaikainen että mielestäni parisuhteessa olevan miehen ja naisen on hallittava omat silmänsä ja ajatuksensa omassa puolisossaan. Ymmärrän kyllä että biologisessa mielessä ihmisen on "luonnollista" katsella kauniita näkymiä, mutta ihmisellä on myös moraali. Kaikki nautinto ei välttämättä ole hyväksi. Silmien pois kääntäminen seksikkäästä vieraasta on rakkauden teko omaa puolisoaan kohtaan. Tiedän ettei suurin osa ihmisistä ajattele näin, mutta näin elän itse.

[/quote]

Tismalleen samaa mieltä! hyvin sanottu!

Olen 42-vuotias nainen, ja minulla on 45-vuotias mies. Miehellä on outo tapa vilkuilla muita naisia - erityisesti nuorempia, mutta yleensäkin kauniita naisia. On ottanut myös kuvia kännykällä nuorista naisista takaapäin ja lähetellyt näitä kaverilleen (ei ole mulle tietenkään kertonut asiasta, mutta puhelimesta kerran näin kun oli tällaisen viestin kaverilleen lähettänyt). Jopa poikansa synttäreillä HopLopissa oli ottanut nuoresta naisesta takaapäin kuvan ja laittanut viestin aiheeksi "Tällaiset näkymät täällä HopLopissa"...tms.

Ja tämä ei ollut ainoa kuva, minkä on lähettänyt. Ottanut naisista kuvia kaupoissa ym.

Ja joskus vaikka kun ollaan syömässä yhdessä, mies saattaa tuijottaa naapuripöydän naisia piiitkään.

Juuri mietin, mitä miehen kanssa pitäisi tehdä. En todellakaan tykkää tuollaisesta käytöksestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän