Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies katselee nuorempien perään

Vierailija
10.02.2014 |

Kävimme viikonloppumatkalla miesystävän kanssa. Hänestä tulikin esiin uusia puolia, jotka jäivät mietityttämään. 

Miesystäväni otti pitkiä katsekontakteja nuoriin naisiin (esim kauniit nuoret tarjoilijat, rumiin ei vilkaissutkaan) ravintoloissa. Kadulla katseli avoimesti kaikkien parkymppisten kauniiden perään, samaa harrasti esim metrossa. Minua tuo alkoi ärsyttämään. En siis tuntenut oloani hyväksi tai turvalliseksi, edes riittävän kauniiksi, kertaakaan ei kehunut. Mikään missi en ole mutta ihan naisellinen pitkä ja hoikka.

Miten pitäisi tulkita miesystävääni??

Luki ulkomaisesta lehdestä erään maan poliitikon naisseikkailuista ja kertoi kuinka yleistä on kun mies muissa maissa ottaa parikymmentä vuotta nuoremman edustusvaimon. 

Meillä on aika pinnallinen ja tuore suhde vielä ja tuollainen herätti ihmetystä minussa. Meillä on ikäeroa vain muutama vuosi. Ja miesystäväni on on kyllä melko nuoren näköinen, tosin muutamia ryppyjä näyttää olevan, itse kyllä huolehdin itsestäni mutten millään näin nelikymppisenä pysty kilpailemaan parikymppiselle ulkonäöllisesti. 

Miten edetä tässä asiassa, mitä tekisit itse?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä mistä olette repineet käsitykset mikä on "normaalia" suhteessa?

"parisuhteessa olevan ...naisen on hallittava omat ..ajatuksensa omassa puolisossaan" koska missään, ikinä, on tunteita ja ajatuksia pakottamalla syntynyt mitään hyvää?

Olen ollut suhteessa, jossa on ollut kamalia riitoja vain juttelusta toisten miesten kanssa. Hyvässä suhteessa molemmat hyväksyvät toisensa ilman, että toista pakotetaan johonkin täysin hatusta vedettyyn sosiaaliseen normiin.

Normiin jolla ei ole muuta perustetta, kuin että satukirjat ja mummo sen oikeaksi julistaneet.

Vierailija
2/58 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy miksi on sun kans eikä vaihda siihen nuorempaan. Ei kyllä kovin fiksua käytöstä mieheltä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoa ja loukkaavaa käytöstä kyllä. :( keskustelun paikka! Rohkeasti vaan kissa pöydälle.

Vierailija
4/58 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en jäis arpomaan. Jos teidän suhde on alussa, ja mies jo noin törkeästi sun seurassasi katselee muita niin laita menemään. Tulee mieleen taanoin yksi tapaus, jossa neliviisikymppinen pari oli salilla samaan aikaan kuhertelemassa, nainen oli tosi rakastuneen oloinen ja mies kyttäsi oikeasti vähän väliä minua, ja epäilemättä kaikkia muitakin nuorempia naisia. Eikä pelkästään kytännyt vaan ihan törkeästi haki katsekontaktia jatkuvasti. Vähän yökötti, ja vähän kävi sääliksi naisen puolesta.

Laita pois jos et sen seurassa viihdy.

Vierailija
5/58 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme pentu. En jatkaisi suhdetta, ei se muuksi muutu. Itsetuntosi vain murentuu suhteen edetessä, jos jo nyt alkuvaiheessa katselee muita. Et voi kilpailla nuoruudessa nuorten naisten kanssa.

Vierailija
6/58 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin epämiellyttävä tilanne kyllä. Ehkä olis parempi etsiä mies jolle olet riittävä kiinnostuksen kohde, ei hyvässä suhteessa tuollaiselle tuijottelulle ole tarvetta. Eli mies VAIHTOON!

Vierailija
7/58 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä keskustelisin asiasta avoimesti, olis mahdollisuus selvittää. Ehkei noin pienestä pakkeja nyt sentään?

Vierailija
8/58 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies etsii uutta naista, heitä pellolle, tuo vain satuttaa sua

Vierailija
9/58 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ystävättären entinen aviomies teki tuollaista, olikin sitten lähtenyt jonkun toistakymmentä vuotta nuoremman sihteerin perään töistä ja muuttivat jopa yhteen. Tosin naikkonen ei ollut kauan viihtynyt sen vanhemman ukon seurassa. Minä kyllä sanoisin heipat tuollaiselle hännystelijälle jos olisin AP.

Vierailija
10/58 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

juokse karkuun kun vieä voit. terveisin kokemusta on ja perhe hajosi.

Vierailija
11/58 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella epäkohtelias!

Toisaalta jos on ollut sinkku pitkään voi olla jäänyt päälle se kyttäys, mut en kattelis. Kutsuisin miehen kahville ja sanoisin suoraan miksi suhdetta en jatka. Et voi tietenkään kieltää mieheltä muiden katselua kun se ei sinällään ole pettämistä. Siksi kannattaa sanoa vain ettei sinun kanssasi tarvitse olla. Ehkä hänkin oppii tuosta ja on edes seuraavalle naiselleen hyvä ja ymmärtää olla kyttäämättä kun nainen on vieressä.

Vierailija
12/58 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, että tuostakin on jonkun pakko tehdä ongelma. Meillä molemmat tsekkailee ja kommentoi muita ihmisiä, enkä näe siinä mitään ihmeellistä. Toisaalta meidän elämämme ei ole mitään lapsiperhehelvettiä josta olisi kiire pois.

Vierailija
13/58 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala itse miehen seurassa katselemaan parikymppisiä miehiä. Niistä aika moni käy kuumana nelikymppisiin naisiin. Itse huomannut usein miten parikymppiset pariskunnat on jossain esim ravintolassa ja mies törkeästi yrittää luoda katseita viereisen pöydän kuumaan puumaan..Ei se iästä ole kiinni, osa miehistä vaan on porsaita eikä muuksi muutu. Kenkää vaan.

Vierailija
14/58 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 16:02"]

Outoa, että tuostakin on jonkun pakko tehdä ongelma. Meillä molemmat tsekkailee ja kommentoi muita ihmisiä, enkä näe siinä mitään ihmeellistä. Toisaalta meidän elämämme ei ole mitään lapsiperhehelvettiä josta olisi kiire pois.

[/quote]

anteeks, nyt ei oikein avautunut mitä tarkoitat?

Vierailija
15/58 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 16:02"]

[/quote]

??

Vierailija
16/58 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa miehistä katsoo nuoria ja kauniita naisia, niin tekee oma miehenkin. So what?

Vierailija
17/58 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 16:45"]Suuri osa miehistä katsoo nuoria ja kauniita naisia, niin tekee oma miehenkin. So what?

[/quote]

Ihan mielenkiinnosta, minkä näköinen itse olet? Tai te muut joiden miehet tiirailee kauniita naisia ja teille se on fine.

Vierailija
18/58 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi 40-kriisi!

Pakene!!!

Pian!!!!!!

Vierailija
19/58 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on..

Vierailija
20/58 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP.

Ei tuollaista tarvitse kenenkään naisen katsoa, parempiakin miehiä on. Ihme häntäheikin vaihkutelman antaa, ja minusta suurin synti on se, että OMAN NAISEN LÄSNÄOLLESSA tekee tuollaista. Mulla on kokemusta vastaavasta ja se loukkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä