Mitkä mahdollisuudet tulla salaa raskaaksi tällä tavalla?
Tiedän että ei ole moraalisesti oikein huijata mies isäksi ja tiedän tehneeni väärin ajattellessanikin tällaista.
Tilanne siis on se että emme yritä vielä saada alulle vauvaa. Ehkäisynä ollaan käytetty keskeytettyä yhdyntää. Vuoden päästä ollaan mietitty että voitaisiin lopetta keskeytetty ja alkaa ihan tosissaan yrittämään perheenlisäystä :)
Mutta kun on mulla tämä hirveä vauvakuume. En malttaisi odottaa. Mieskin oireilee jonkin verran, sanoo usein jos mun menkat ovat vähän myöhässä (ja tiedetään että keskeytetty ei ole mikään maailman vahvin ehkäisymuoto) että jos nyt on vahinko käynyt niin olisi iloinen yllätyksestä. Itse toivon joka kuukausi että keskeytetty yhdyntä olisi epäonnistunut ja menkkoja ei näkyisi..mutta turhaan.
Mulla oli ovulaatio viime perjantain nurkilla ja harrastettiin useampaan otteeseen peppuseksiä, jossa mieheni tuli sisälleni. Tapani mukaan menin nopeasti vessaan ja jostain kumman syystä valutin kaikki siemennesteet käteen ja tungin spermat emättimeen niin syvälle kuin pystyin.
Tiedän kuulostaa ällöttävälle ja iljettävälle ja en ikinä kehtaisi kertoa tällaista tarinaa ääneen edes itselleni.
Mulle tuli perjantai-iltana jo hirveen huono omatunto ja melkein lähdin ostamaan jälkiehkäisyä mutta en sitten kuitenkaan.
Nyt vaan toivon että menkat tulee loppukuusta ajallaan ja en enää kyllä tällaista typeryyttä mene tekemään. En oikeesti ymmärrä mikä mua vaivaa? Miehelleni en todellakaan mene tästä sanomaan mitään, vien hautaan tämän salaisuuden.
Mutta onkohan mitään raskauden mahdollisuutta tässä oikeasti kun en millään lääkeruiskulla suihkuttanut kuitenkaan. Mutta aika syvälle kyllä sormet ylsivät...
Toivon vaan niin paljon että en nyt raskautunut tästä...mutta ei kai se käytännössä ole edes mahdollista?
Onko kukaan raskautunut tällaisella keinolla tai kokeillut jotain yhtä typerää?
Kommentit (90)
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 14:29"]
Tottakai tuostakin voi tulla raskaaksi.
Sori ap, mutta en voi olla miettimättä, minkälainen "kaunis" muisto sinulle jää lapsen alullepanemisesta, jos onkin tärpännyt.. Mamma äheltämässä vessassa kouralla tavaraa perseestä pimpsalooraan, voi herttileijaa.
Lapset järkyttyvät aina kuullessaan, miten vauvoja oikeasti tehdään, miten äidin ja isänkin on pitänyt tehdä niin, mutta tätä tapaa älä kerro ikinä ;D
[/quote]
"Kyllä, haikara toi sinut. Sillä oli vetoketjullinen nahkahuppu päässään ja gag-pallo suussaan."
Voiko nainen tulla raskaaksi kun otti suihin ja lastit kädelle. Hieroi sen jälkeen emättimeen...
Tämä oli siis yhden illan juttu ja ei oltu yhdynnässä..
Vierailija kirjoitti:
Onpa tarina, mutta vastaanpa kuitenkin. Tottakait raskaus on mahdollinen, mutta muo kiinnostaa se tarina, mitä sä kerrot miehellesi, että miten sä olet tullut peppuseksistä raskaaksi.
Sen tason porukkaa aloittaja lienee ystävineen että ei se ihmettele sitä yhtään.
Siittiöt kuolee heti ilmassa. Et ole raskaana. ja olet todella NOLO, hyi sua. Jos oisin miehesi niin jättäisin sut.
Vierailija kirjoitti:
etsin tämän vanhan ketjun käsiini, täällä siis ap.
En tullut raskaaksi enkä myöskää saanut tulehdusta tuota typerästä tempusta ja marraskuussa jätimme keskeytetyt yhdynnät historiaan ja tulinkin raskaaksi ekasta yrityskierroksesta :) Nyt saadaankin odotella vauvan saapumista ensi kesänä :)
ap
Hyhhyh :D
Olet aika tyypillinen nainen "in heat"..noin käy kaikille naisille jossain vaiheessa elämää.
mies51v
Vierailija kirjoitti:
Sanonta "ei lasta eikä paskaa" sai juuri uuden merkityksen. :D
Tällä tekniikalla ”sekä lapsi että pska”
Halusin nuorena lapsen , yhdessä haluttiin . Olin edell.kevään ylioppilas ja 19 vuotias.Kaikki meni hyvin ja menimme naimisiin. Eläkää itsellenne.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 14:35"]
Tullee tumma vauva.
[/quote]
joka on homoseksuaali