Mitkä mahdollisuudet tulla salaa raskaaksi tällä tavalla?
Tiedän että ei ole moraalisesti oikein huijata mies isäksi ja tiedän tehneeni väärin ajattellessanikin tällaista.
Tilanne siis on se että emme yritä vielä saada alulle vauvaa. Ehkäisynä ollaan käytetty keskeytettyä yhdyntää. Vuoden päästä ollaan mietitty että voitaisiin lopetta keskeytetty ja alkaa ihan tosissaan yrittämään perheenlisäystä :)
Mutta kun on mulla tämä hirveä vauvakuume. En malttaisi odottaa. Mieskin oireilee jonkin verran, sanoo usein jos mun menkat ovat vähän myöhässä (ja tiedetään että keskeytetty ei ole mikään maailman vahvin ehkäisymuoto) että jos nyt on vahinko käynyt niin olisi iloinen yllätyksestä. Itse toivon joka kuukausi että keskeytetty yhdyntä olisi epäonnistunut ja menkkoja ei näkyisi..mutta turhaan.
Mulla oli ovulaatio viime perjantain nurkilla ja harrastettiin useampaan otteeseen peppuseksiä, jossa mieheni tuli sisälleni. Tapani mukaan menin nopeasti vessaan ja jostain kumman syystä valutin kaikki siemennesteet käteen ja tungin spermat emättimeen niin syvälle kuin pystyin.
Tiedän kuulostaa ällöttävälle ja iljettävälle ja en ikinä kehtaisi kertoa tällaista tarinaa ääneen edes itselleni.
Mulle tuli perjantai-iltana jo hirveen huono omatunto ja melkein lähdin ostamaan jälkiehkäisyä mutta en sitten kuitenkaan.
Nyt vaan toivon että menkat tulee loppukuusta ajallaan ja en enää kyllä tällaista typeryyttä mene tekemään. En oikeesti ymmärrä mikä mua vaivaa? Miehelleni en todellakaan mene tästä sanomaan mitään, vien hautaan tämän salaisuuden.
Mutta onkohan mitään raskauden mahdollisuutta tässä oikeasti kun en millään lääkeruiskulla suihkuttanut kuitenkaan. Mutta aika syvälle kyllä sormet ylsivät...
Toivon vaan niin paljon että en nyt raskautunut tästä...mutta ei kai se käytännössä ole edes mahdollista?
Onko kukaan raskautunut tällaisella keinolla tai kokeillut jotain yhtä typerää?
Kommentit (90)
Ookko miettinyt, että jos tulit raskaaksi niin tuleva lapsesi on kirjaimellisesti perseestä :D:D:D:D Sori mut oli pakko kun oli kerrankin niin hauska juttu.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 15:55"]
Ookko miettinyt, että jos tulit raskaaksi niin tuleva lapsesi on kirjaimellisesti perseestä :D:D:D:D Sori mut oli pakko kun oli kerrankin niin hauska juttu.
[/quote]
no en ole vielä näin hauskoja vitsejä mitettinyt.
Ensimmäiseksi ollut mielessä että kuinka perseestä olisi jos tulisin raskaaksi nÄin kierolla tavalla, en voisi koskaan paljastaa tätä salaisuutta ja se jo itsessään tuntuisi ihan kamalalle.
Mutta eikös ne siittiösolut kuole kuitenkin aika nopeasti ilmassa ja jos en edes mitään apuvälinettä käyttänyt vaan ihan lyhyitä nakkisormiani niin eiköhän se raskaus ole aika poissuljettu, niinkuin moni jo sanoikin?
-ap-
Kyllä tuohon tyyliin on maailmalla raskaaksi tultu.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 16:14"]
Kyllä tuohon tyyliin on maailmalla raskaaksi tultu.
[/quote]
Tunnetko jonkun, kävikö itsellesi noin vai mistä tiedät?
Itse raskauduin niin että mies sai siemensyöksyn ja antoi siementen valua muovikuppiin josta itse keräsin ne muovisella lääkeruiskulla ja ruiskutin vaginan suulle ja vielä masturboin itselle orgasmin ja kerrasta raskauduin.
Tosin jouduimme tekemään näin terveydellisistä syistä, en jaksa nyt selittää enempää ja mieheni siis oli ihan 100 %sti mukana tässä että mistään kieroilusta ei ollut kyse.
Sillä ruiskulla saa mukailtua sitä samaa painetta mitä tulee siemensyöksyssä jotta ne siittiöt pääsisi mahdollisimman pitkälle.
Yritin tulla raskaaksi sillä, että nappasin spermat mahan päältä emättimeen. Meilläkin oli keskeytetty yhdyntä käytössä. Mutta enpä tullut raskaaksi ja syy oli ilmeisesti siinä, että sperma tarvii vauhtia, jotta pääsee emättimen happaman seinämän ohi.
Miestä kohtaan tuo ei ollut kovin väärin, koska hän vaan pelkäsi vauva-asiaa. 2-3 kk jälkeen tuosta hän suostui alottamaan yritykset. Toisella yrityskerralla tulinkin raskaaksi, eli lähes heti kun sai vaan spermat vauhdilla sisään :).
Nyt ollaan molemmat onnellisia odottajia, mutta pitää kyl sanoa, että on kyllä mukavempi näin kun vauva saanut alkunsa "rehellisesti".
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 16:46"]
Yritin tulla raskaaksi sillä, että nappasin spermat mahan päältä emättimeen. Meilläkin oli keskeytetty yhdyntä käytössä. Mutta enpä tullut raskaaksi ja syy oli ilmeisesti siinä, että sperma tarvii vauhtia, jotta pääsee emättimen happaman seinämän ohi.
Miestä kohtaan tuo ei ollut kovin väärin, koska hän vaan pelkäsi vauva-asiaa. 2-3 kk jälkeen tuosta hän suostui alottamaan yritykset. Toisella yrityskerralla tulinkin raskaaksi, eli lähes heti kun sai vaan spermat vauhdilla sisään :).
Nyt ollaan molemmat onnellisia odottajia, mutta pitää kyl sanoa, että on kyllä mukavempi näin kun vauva saanut alkunsa "rehellisesti".
[/quote]
Helpottavaa kuulla :) Itsekin niin mieluulla odottaisin rehellisesti vauvaa.
Kuitenkin olen vielä sen ikäinen (24 vuotta) et vuoden odotus ei varmaankaan vaikuttaisi hedelmällisyyteeni huomattavasti tässä vaiheessa.
Nyt vain toivon vain ja ainoastaan että en tulisi raskaaksi tuosta tyhmästä päähänpistosta, en saisi mitään tulehdusta ja meille suotaisiin vauva sitten kun on sen aika :)
-ap-
olet ällöttävä ap
toivottavasti et tule koskaan raskaaksi!
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 18:10"]
olet ällöttävä ap
toivottavasti et tule koskaan raskaaksi!
[/quote]
no kiitos :D
-ap
Anteeksi. Mutta mua nauratti tuo kertomus...
Tuli mieleen joku juoppohullunpäiväkirjojen tyylinen kirja, kertoen vain pakonomaisesti raskaaksi haluavasta naisesta..
Älkää vastatko trolleihin, kiitos.
Mikäli haluat saada vauvan niin juotapa hieman miehelle viinaa. Katso mikä on hedelmällisin aika tulla raskaaksi ja sitten painaa kun yleinen syyttäjä. Keskeytetty yhdyntä ei tosin ole luotettava ehkäisy. Onnea vauvan hankintaan. Miehiltä ei kannata kysellä milloin, sitä aikaa saa odottaa .
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 18:38"]
Mikäli haluat saada vauvan niin juotapa hieman miehelle viinaa. Katso mikä on hedelmällisin aika tulla raskaaksi ja sitten painaa kun yleinen syyttäjä. Keskeytetty yhdyntä ei tosin ole luotettava ehkäisy. Onnea vauvan hankintaan. Miehiltä ei kannata kysellä milloin, sitä aikaa saa odottaa .
[/quote]Itse kieroilin hieman. Minä halusin vauvan ja mieskin halusi alussa mutta ei enää ollut innostunut. Ajattelin että tulos tai ulos. Sain vauvvan aikanaan ja mieskin hyväksyi ajan kuluessa.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 16:29"]
Itse raskauduin niin että mies sai siemensyöksyn ja antoi siementen valua muovikuppiin josta itse keräsin ne muovisella lääkeruiskulla ja ruiskutin vaginan suulle ja vielä masturboin itselle orgasmin ja kerrasta raskauduin.
Tosin jouduimme tekemään näin terveydellisistä syistä, en jaksa nyt selittää enempää ja mieheni siis oli ihan 100 %sti mukana tässä että mistään kieroilusta ei ollut kyse.
Sillä ruiskulla saa mukailtua sitä samaa painetta mitä tulee siemensyöksyssä jotta ne siittiöt pääsisi mahdollisimman pitkälle.
[/quote] Lähetyssaarnaajan asennossa tulee myös oikein hyvin raskaaksi , nostaa jalat vielä kattoa kohti tai ilmaa kohti jos ei satu olemaan sisätiloissa. Jää siihen joksikin aikaa, ei pidä kiirehtiä suihkuun.
Kyllä tosta touhusta ansaitsisitkin tulehduksen jos toisenkin! Kai ymmärrät hävetä silmät päästäsi???!!!
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 18:38"]
[/quote]
Kiitos vain tästä. Mutta nyt on päällä sen paha morkkis tästä mitä tein pe että päätin että kieroilut saa riittää. Meillä kuitenkin kun ollaan puhuttu että vuoden päästä olisi hyvä aika aloittaa vauvatekopuuhat :)
Ja muutenkin meillä ei ainakaan tuo toimisi. Jos mies on juonut ihan hiukan eli ei ole edes huppelissa ihan vaan yksi tai kaksi kaljaa niin mies tulee usein aika himokkaalle päälle mutta muistaa kyllä tulla ulos ajoissa JOKA kerta. Ja jos on hiukankaan enemmän alkoholia veressä niin silloin ei onnistu seksi, ei siis saa erektiota pysymään.
-ap-
Mä tunnustan vain täällä, nimettömänä, vain tämän yhden kerran. Eli meillä oli myös keskeytetty käytössä, toimi hyvin kauan aikaa. Kerran sitten mies tuli mahalleni ja häipyi sen jälkeen hakemaan mehua tmv. Minä sain jostakin ihme syystä loistoajatuksen uittaa sormiani siinä spermassa ja sitten pyörittelin sormia pimpsan suuaukolla..... Jeps, heti raskauduin :(
Voit tulla tuolla tapaa raskaaksi ihan hyvin jos kunnon lastit olet sisääs tunkenut ja vielä tarpeeksi syvälle ja vielä todennäkoisempää että olet saanut tulehduksen emättimeen. Tarkkaile alapään vointia nyt tarkasti ja mene heti lekurille jos ilmenee poikkeavaa valkkaria, hajua, kipuja ym. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, näinhän se on.
Muuten ap miksi ette voi jättää ehkäisyä pois jo tässä vaiheessa? Ei ole sanottua että raskautuisit heti, tod. näköisempää että raskaudut myöhmemin. Onko jokin vaikeuttava syy miksi vauva ei ehdottomasti voisi tulla nyt kun kerta keskeytettyä yhdyntää harrastatte nyt kumminkin?
Sanoin jo että en ymmärrä mikä muhun meni kun ne siemennesteet laitoinkin emättimeen, typerä päähänpisto mutta sinä joka väitit minun tulevan Porvoosta niin oletko itse koskaan kärsinyt pahasta vauvakuumeesta? Sitten kun olet niin tule sen jälkeen kertomaan mielipiteesi.
Ja kyllä olen 2000 luvulla seksivalistuksetkin koulussa saanut mutta siellä ei puhuttu ikävä kyllä ollenkaan siitä että voiko pepusta kerättyä spermaa viedä emättimeen ja raskautua, niinpä. Tiedän miten sairaalta kuulostan ja sairaita juttuja tämä koko palsta on täynnä joten uskaltauduin minäkin ripittäytymään. Tulin kyllä jo järkiini ja nyt vain toivon ettei tästä yhdestä kerrasta nyt tule mitään tulehdusta eikä raskautta.
-ap-