Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä mahdollisuudet tulla salaa raskaaksi tällä tavalla?

Vierailija
10.02.2014 |

Tiedän että ei ole moraalisesti oikein huijata mies isäksi ja tiedän tehneeni väärin ajattellessanikin tällaista.

Tilanne siis on se että emme yritä vielä saada alulle vauvaa. Ehkäisynä ollaan käytetty keskeytettyä yhdyntää. Vuoden päästä ollaan mietitty että voitaisiin lopetta keskeytetty ja alkaa ihan tosissaan yrittämään perheenlisäystä :)

Mutta kun on mulla tämä hirveä vauvakuume. En malttaisi odottaa. Mieskin oireilee jonkin verran, sanoo usein jos mun menkat ovat vähän myöhässä (ja tiedetään että keskeytetty ei ole mikään maailman vahvin ehkäisymuoto) että jos nyt on vahinko käynyt niin olisi iloinen yllätyksestä. Itse toivon joka kuukausi että keskeytetty yhdyntä olisi epäonnistunut ja menkkoja ei näkyisi..mutta turhaan.

Mulla oli ovulaatio viime perjantain nurkilla ja harrastettiin useampaan otteeseen peppuseksiä, jossa mieheni tuli sisälleni. Tapani mukaan menin nopeasti vessaan ja jostain kumman syystä valutin kaikki siemennesteet käteen ja tungin spermat emättimeen niin syvälle kuin pystyin.

Tiedän kuulostaa ällöttävälle ja iljettävälle ja en ikinä kehtaisi kertoa tällaista tarinaa ääneen edes itselleni.

Mulle tuli perjantai-iltana jo hirveen huono omatunto ja melkein lähdin ostamaan jälkiehkäisyä mutta en sitten kuitenkaan.

Nyt vaan toivon että menkat tulee loppukuusta ajallaan ja en enää kyllä tällaista typeryyttä mene tekemään. En oikeesti ymmärrä mikä mua vaivaa? Miehelleni en todellakaan mene tästä sanomaan mitään, vien hautaan tämän salaisuuden.

Mutta onkohan mitään raskauden mahdollisuutta tässä oikeasti kun en millään lääkeruiskulla suihkuttanut kuitenkaan. Mutta aika syvälle kyllä sormet ylsivät...

Toivon vaan niin paljon että en nyt raskautunut tästä...mutta ei kai se käytännössä ole edes mahdollista?

Onko kukaan raskautunut tällaisella keinolla tai kokeillut jotain yhtä typerää?

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tuostakin voi tulla raskaaksi.

Sori ap, mutta en voi olla miettimättä, minkälainen "kaunis" muisto sinulle jää lapsen alullepanemisesta, jos onkin tärpännyt.. Mamma äheltämässä vessassa kouralla tavaraa perseestä pimpsalooraan, voi herttileijaa.

Lapset järkyttyvät aina kuullessaan, miten vauvoja oikeasti tehdään, miten äidin ja isänkin on pitänyt tehdä niin, mutta tätä tapaa älä kerro ikinä ;D

Vierailija
22/90 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullee tumma vauva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mitä väliä, jos kumppanisi haluaa myös vauvan, vain että se pepusta emättimeen laittaminen voi johtaa vakavaan emättimen tulehdukseen, se voi vaikeuttaa raskaaksi tulemista, tai jos tulehdus sitten kohtuun niin ajattele mikä lääkitys ja pitkät seuraamukset, pepussa on sellaisia mikrobeja jotka ei sovellu ollenkaan emättimelle, toivottavasti tulette raskaaksi pian, mutta suojele niitä elimiäsi älä ikinä salli penistä tai niitä mällejä emättimen sisään jos ensin oli pepussa, myös miksi peppuseksiä jos olisi luonnollinen juttu niin peppu kostuisi itsestään mutta se on nyt teidän asia,  toivottavasti vauva tulee pian, kaikkea hyvää ja hyvää Ystävänpäivää!!!

Vierailija
24/90 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen myös, että tempauksesi saldoksi saat korkeintaan emätintulehduksen...

Vierailija
25/90 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonta "ei lasta eikä paskaa" sai juuri uuden merkityksen. :D

Vierailija
26/90 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kummatkin toivotte salaa vahinkoa niin miksi ette hyvät aikuiset ihmiset keskustele asiasta ja lopeta ne keskeytetyt yhdynnät.

Yksi siittösolu voi hedelmöittää munasolun, mutta yhdessä siemensyöksyssä niitä on miljoonia ja se ei ole todellakaan sanottua että yksikään niistä löytäisi munasoluun asti. Miehen simensyöksy auttaa ns. spruuttaamaan ne spermat kohtuun ja sinne oikeaan paikkaan mutta sormin et sinne kovin helposti pääse. Teoriassa siis mahdollista raskautua sormin, mutta käytännössä aika mahdotonta.

Suosittelisin lopettamaan myös pepun bakteereiden siirtämisen emättimeen tulehdusvaarojen takia. Toivottavasti nyt selviät säikähdyksellä ja otat opiksesi. 

Vierailija
27/90 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen on saatetttu alulleen niin että mies tuli suuseksin loputtua suuhuni, en koskaan nielaissut ja yleensä juoksi heti vessaan sylkemään spermat lavuaarin. Vauvakuumeisena sitten vedin spermat ruiskuun ja ruiskutin emättimeen ja raskauduin. Mekin harrastimme silloin keskeytettyä yhdyntää ja mies luulee vielä tänäkin päivänä että kahdeksan vuotta sitten kävi vahinko. Tällaiset salaisuudet on parempi viedä hautaan asti. 

Vierailija
28/90 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kaverini tunnusti, että oli ollut niin kova vauvakuume, että hän oli monesti suihinoton jälkeen sen sperman tunkenut emättimeensä. Ei tullut siitä raskaaksi kuitenkaan vaikka kuulemman useamman kuukauden tuota duunasi. Itseäni hävetti hänen puolestaan ja nämä tällaiset tavat yrittää tulla raskaaksi tuntuvat jotenkin niin absurdeilta.

Pepusta ei mitään pitäisi tunkea emättimeen - oikeassa ovat ne jotka täällä ovat varoittaneet tulehduksista! VTI, emätin- ja jopa kohtutulehdus ovat mahdollisia seuraamuksia. Kaikilla noilla voi olla ikävät seuraukset ellei apua hae ajoissa.

Vierailija
29/90 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette vain sovi, että teette vauvan nyt? Jos mies epäröi, kerro että sinulla on vauvakuume ja haluaisit nyt. Vakava keskustelu.

Vierailija
30/90 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä miksi te teette elämänne niin monimutkaiseksi, ap. Kun te molemmat haluatte lapsen nyt, niin lopettakaa se keskeytetyn yhdynnän käyttö! 

Vierailija
31/90 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastauksista. 
Tiedän kyllä että kun on harrastettu peppuseksiä nin ei pitäisi mennä enää emättimeen mutta onpa sellaistakin sattunut joskus eikä ole tullut tulehdusta mutta jotenkin ajattelin että kun nämä spermat mitä laitoin emättimeen tulivat ihan tuosta peräaukon suulta, ei mitenkään syvältä että voisiko tämä jo aiheuttaa tulehduksen.

Nyt kauhistuttaa. Lopetan kyllä nämä jutut nyt tähän. Edes vuoden odottelu ei tunnu pahalta enää. Toivon vaan niin kovin etten olis nyt raskaana JA ettei olisi tullut mitään tulehduksia!! Miten osaa ihminen toimia näin typerästi?

Mitenköhän nopeaa ne oireet sitten voi huomata ja millaisia oireita emätintulehduksesta tulee?

Mulla on ollut monta vuotta sitten hiivatulehdus (antibiotteja vedin samalla) ja sen osaisin kyllä huomata.

-ap-

Vierailija
32/90 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk!

Vierailija
33/90 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epänormaali haju ("silakka") ainakin kertoo mahdollisesta tulehduksesta.

Vierailija
34/90 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ymmarran sua ap. Itse en koskaan tekisi mitaan tuollaista mutta keskeytettya yhdyntaa vauvakuumeisena kokeneena voin sanoa etta tuollaiset ajatukset voi surrata paassa. Kun joka yhdynnan paatteeksi nakee ne spermat juuri siella missa niiden ei toivoisi olevan, se tuntuu pahalta. Kun laitatin kierukan niin olotkin helpottuivat. Mutta jos tosiaan vuoden paasta aiotte alkaa yrityksen niin ei kannata sita kierukkaa laittaa.

Mahdollisuudet raskauteen tuolla tavalla ovat haviavan pienet, melkoine MacGyver sielta olisi tulossa jos noissa mahdollisuuksissa sikiaisi mutta mahdollisuudet ematintulehdukseen ovat suuret. Kai on aitisi jo pienena opettanut etta vessa pyyhkitaan edesta taaksepain, ei koskaan toisin pain. 

Senkin ma ymmarran etta sen paatoksen tekeminen etta ehkaisy jatetaan ja aletaan tosissaan yrittamaan vauvaa on tosi pelottava askel monelle. Itseni mukaan lukien tiedan monta naista ja miesta jotka ovat kertoneet etta toivovat vahinkoraskautta koska silloin ei tarvitsi tehda sita paatosta..

Vierailija
35/90 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ymmarran sua ap. Itse en koskaan tekisi mitaan tuollaista mutta keskeytettya yhdyntaa vauvakuumeisena kokeneena voin sanoa etta tuollaiset ajatukset voi surrata paassa. Kun joka yhdynnan paatteeksi nakee ne spermat juuri siella missa niiden ei toivoisi olevan, se tuntuu pahalta. Kun laitatin kierukan niin olotkin helpottuivat. Mutta jos tosiaan vuoden paasta aiotte alkaa yrityksen niin ei kannata sita kierukkaa laittaa.

Mahdollisuudet raskauteen tuolla tavalla ovat haviavan pienet, melkoine MacGyver sielta olisi tulossa jos noissa mahdollisuuksissa sikiaisi mutta mahdollisuudet ematintulehdukseen ovat suuret. Kai on aitisi jo pienena opettanut etta vessa pyyhkitaan edesta taaksepain, ei koskaan toisin pain. 

Senkin ma ymmarran etta sen paatoksen tekeminen etta ehkaisy jatetaan ja aletaan tosissaan yrittamaan vauvaa on tosi pelottava askel monelle. Itseni mukaan lukien tiedan monta naista ja miesta jotka ovat kertoneet etta toivovat vahinkoraskautta koska silloin ei tarvitsi tehda sita paatosta..

Vierailija
36/90 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos leikitään, että ap on tosissaan, niin ei voi muuta sanoa, kuin kyllä naisetkin osaavat olla sairaita. Toivon ihan oikeasti, että lapsi ei saa alkuaan noin...

Vierailija
37/90 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 14:14"]Tiedän että ei ole moraalisesti oikein huijata mies isäksi ja tiedän tehneeni väärin ajattellessanikin tällaista.

Tilanne siis on se että emme yritä vielä saada alulle vauvaa. Ehkäisynä ollaan käytetty keskeytettyä yhdyntää. Vuoden päästä ollaan mietitty että voitaisiin lopetta keskeytetty ja alkaa ihan tosissaan yrittämään perheenlisäystä :)

Mutta kun on mulla tämä hirveä vauvakuume. En malttaisi odottaa. Mieskin oireilee jonkin verran, sanoo usein jos mun menkat ovat vähän myöhässä (ja tiedetään että keskeytetty ei ole mikään maailman vahvin ehkäisymuoto) että jos nyt on vahinko käynyt niin olisi iloinen yllätyksestä. Itse toivon joka kuukausi että keskeytetty yhdyntä olisi epäonnistunut ja menkkoja ei näkyisi..mutta turhaan.

Mulla oli ovulaatio viime perjantain nurkilla ja harrastettiin useampaan otteeseen peppuseksiä, jossa mieheni tuli sisälleni. Tapani mukaan menin nopeasti vessaan ja jostain kumman syystä valutin kaikki siemennesteet käteen ja tungin spermat emättimeen niin syvälle kuin pystyin.

Tiedän kuulostaa ällöttävälle ja iljettävälle ja en ikinä kehtaisi kertoa tällaista tarinaa ääneen edes itselleni.

Mulle tuli perjantai-iltana jo hirveen huono omatunto ja melkein lähdin ostamaan jälkiehkäisyä mutta en sitten kuitenkaan.

Nyt vaan toivon että menkat tulee loppukuusta ajallaan ja en enää kyllä tällaista typeryyttä mene tekemään. En oikeesti ymmärrä mikä mua vaivaa? Miehelleni en todellakaan mene tästä sanomaan mitään, vien hautaan tämän salaisuuden.

Mutta onkohan mitään raskauden mahdollisuutta tässä oikeasti kun en millään lääkeruiskulla suihkuttanut kuitenkaan. Mutta aika syvälle kyllä sormet ylsivät...

Toivon vaan niin paljon että en nyt raskautunut tästä...mutta ei kai se käytännössä ole edes mahdollista?

[/quote]

tuo on kyllä väärin. Mutta tee kortsuihin nuppineulalla reikiö, "unohda e-pillerit". Toisaalta lasta ei saa niin vaan. Meillä kesti vuoden ennen kuin vaimo tuli raskaaksi, kaikki pillerit oli lopetettu kauan ennen lapsenteon yrittämistä. Eli se lapsi joko tulee, tai ei tule, se on vähän niin kuin tuuria että miten ja milloin munasolut ja siittiöt kohtaa ja munasolut hedelmöittyy.

Vierailija
38/90 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa lienee suurempi mahdollisuus saada joku tulehdus kuin tulla raskaaksi. Ja tulehduksen myötä se mahdollisesti alkava raskauskin kyllä keskeytyy heti alkuunsa.

Vierailija
39/90 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 14:14"]Tiedän että ei ole moraalisesti oikein huijata mies isäksi ja tiedän tehneeni väärin ajattellessanikin tällaista.

[/quote]

Tämä on kyllä paskin provo täällä ikinä. Ei kukaan voi olla noin tyhmä! Tämähän totaalisesti vitsillä laitettu tänne. Tai sitten kyseisellä henkilöllä on jäänyt käymättä ihmisenbiologia tunnit ja seksivalistustunnit kokonaan. 2014 vuonna ei voi noin tynnyrissä kasvaneita ihmisiä olla!

Vierailija
40/90 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tämä on kyllä paskin provo täällä ikinä. Ei kukaan voi olla noin tyhmä! Tämähän totaalisesti vitsillä laitettu tänne. Tai sitten kyseisellä henkilöllä on jäänyt käymättä ihmisenbiologia tunnit ja seksivalistustunnit kokonaan. 2014 vuonna ei voi noin tynnyrissä kasvaneita ihmisiä olla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi