Mitkä mahdollisuudet tulla salaa raskaaksi tällä tavalla?
Tiedän että ei ole moraalisesti oikein huijata mies isäksi ja tiedän tehneeni väärin ajattellessanikin tällaista.
Tilanne siis on se että emme yritä vielä saada alulle vauvaa. Ehkäisynä ollaan käytetty keskeytettyä yhdyntää. Vuoden päästä ollaan mietitty että voitaisiin lopetta keskeytetty ja alkaa ihan tosissaan yrittämään perheenlisäystä :)
Mutta kun on mulla tämä hirveä vauvakuume. En malttaisi odottaa. Mieskin oireilee jonkin verran, sanoo usein jos mun menkat ovat vähän myöhässä (ja tiedetään että keskeytetty ei ole mikään maailman vahvin ehkäisymuoto) että jos nyt on vahinko käynyt niin olisi iloinen yllätyksestä. Itse toivon joka kuukausi että keskeytetty yhdyntä olisi epäonnistunut ja menkkoja ei näkyisi..mutta turhaan.
Mulla oli ovulaatio viime perjantain nurkilla ja harrastettiin useampaan otteeseen peppuseksiä, jossa mieheni tuli sisälleni. Tapani mukaan menin nopeasti vessaan ja jostain kumman syystä valutin kaikki siemennesteet käteen ja tungin spermat emättimeen niin syvälle kuin pystyin.
Tiedän kuulostaa ällöttävälle ja iljettävälle ja en ikinä kehtaisi kertoa tällaista tarinaa ääneen edes itselleni.
Mulle tuli perjantai-iltana jo hirveen huono omatunto ja melkein lähdin ostamaan jälkiehkäisyä mutta en sitten kuitenkaan.
Nyt vaan toivon että menkat tulee loppukuusta ajallaan ja en enää kyllä tällaista typeryyttä mene tekemään. En oikeesti ymmärrä mikä mua vaivaa? Miehelleni en todellakaan mene tästä sanomaan mitään, vien hautaan tämän salaisuuden.
Mutta onkohan mitään raskauden mahdollisuutta tässä oikeasti kun en millään lääkeruiskulla suihkuttanut kuitenkaan. Mutta aika syvälle kyllä sormet ylsivät...
Toivon vaan niin paljon että en nyt raskautunut tästä...mutta ei kai se käytännössä ole edes mahdollista?
Onko kukaan raskautunut tällaisella keinolla tai kokeillut jotain yhtä typerää?
Kommentit (90)
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 19:39"]
Voit tulla tuolla tapaa raskaaksi ihan hyvin jos kunnon lastit olet sisääs tunkenut ja vielä tarpeeksi syvälle ja vielä todennäkoisempää että olet saanut tulehduksen emättimeen. Tarkkaile alapään vointia nyt tarkasti ja mene heti lekurille jos ilmenee poikkeavaa valkkaria, hajua, kipuja ym. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, näinhän se on.
Muuten ap miksi ette voi jättää ehkäisyä pois jo tässä vaiheessa? Ei ole sanottua että raskautuisit heti, tod. näköisempää että raskaudut myöhmemin. Onko jokin vaikeuttava syy miksi vauva ei ehdottomasti voisi tulla nyt kun kerta keskeytettyä yhdyntää harrastatte nyt kumminkin?
[/quote]
Ei mitään niin raskauttavaa, kunhan nyt mieheni saisi opiskelunsa kuntoon, hän on kuitenkin saanut ihan vastikään vakityönkin ja itsekin olen työssäkäyvä joten siinä mielessä ei olisi mielestäni kovinkaan paha tilanne. Mutta mies kokee asian vielä aika pelottavaksi ja sanoi että kunhan saa nyt valmistuttua opinnoistaan ensi jouluun mennessä niin tuntuisi paremmalta ajankohdalta.
Itse taas olen tällainen malttamaton hätähousu :(
Tiedän kyllä että sitä ei voi tietää koska raskautuu jos koskaan edes raskautuu mutta voihan sitä niinkin käydä että ekasta kierrosta jo onnistaa. No mutta siihen mulla ei ole kyllä luottua että nyt olisin siunatussa tilassa tällä typerällä tempulla.
-ap-
Eiköhän tuolla tyylillä saa lähinnä virtsatieinfektion.
Hyi helvetti miten sairasta porukkaa täällä on.
Miehenne jättäisi teidät takuuvarmasti jos saisi noista tietää.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 20:01"]
Hyi helvetti miten sairasta porukkaa täällä on.
Miehenne jättäisi teidät takuuvarmasti jos saisi noista tietää.
[/quote]
Tiedän. Itseasiassa pari vuotta sitten mieheni yksi kaveri joka oli tullut isäksi nuorena kertoi että hänen tyttöystävä paljasti lapsen ollessa jo 2 vuotias että pillerit eivät pettäneetkään vaan oli lopettanut niiden syönnin. Muistan kuinka mieheni taivasteli tätä ja sanoi että hänelle se olisi syy avioeroon jos kuulisi jotain tuollaista vaikka lapsi olisikin jo kuinka vanha tahansa ja olipa sitten kuinka rakas perhe. Joten todellakaan en voisi ikinä tätä mokaa kertoa miehelleni, tietäisin että ero tulisi ja luotto olisi mennyt ikuisiksi ajoiksi.
-ap
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 19:36"]
Mä tunnustan vain täällä, nimettömänä, vain tämän yhden kerran. Eli meillä oli myös keskeytetty käytössä, toimi hyvin kauan aikaa. Kerran sitten mies tuli mahalleni ja häipyi sen jälkeen hakemaan mehua tmv. Minä sain jostakin ihme syystä loistoajatuksen uittaa sormiani siinä spermassa ja sitten pyörittelin sormia pimpsan suuaukolla..... Jeps, heti raskauduin :(
[/quote]
Todennäköisempää on että mies ei ehtinyt vetää ajoissa pois vaan osa pääsi jo sisään. Olisit siis tullut raskaaksi vaikket olis tehnyt mitään.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 20:17"]
Mä tunnustan vain täällä, nimettömänä, vain tämän yhden kerran. Eli meillä oli myös keskeytetty käytössä, toimi hyvin kauan aikaa. Kerran sitten mies tuli mahalleni ja häipyi sen jälkeen hakemaan mehua tmv. Minä sain jostakin ihme syystä loistoajatuksen uittaa sormiani siinä spermassa ja sitten pyörittelin sormia pimpsan suuaukolla..... Jeps, heti raskauduin :(
[/quote]
Todennäköisempää on että mies ei ehtinyt vetää ajoissa pois vaan osa pääsi jo sisään. Olisit siis tullut raskaaksi vaikket olis tehnyt mitään.
[/quote]
Mistä moinen todennäköisyys?
Älä huoli ap, et ole ainut, jolla valtava vauvakuume tekee tepposet. Jos nyt olisitkin raskaana, niin tietäisit kuitenkin lapsen olevan haluttu ja jo jollain tasolla toivottu myös miehesi puolelta. :)
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 18:33"]
Älkää vastatko trolleihin, kiitos.
[/quote]
Eihän täällä saisi sitten vastata yli puoliin avauksista.
olen kokeillut samaa tuloksena ei raskautta
sit ku ekan kerran päästettiin sisään niin heti raskaana eka kierrossa
[/quote]
Voi taivas, miten typeriä ihmisiä täällä on. Et sinä raskaaksi siitä tullut, että pyörittelit sormiasi siinä spermassa ja sen jälkeen laitoit ne pimsan suuaukolle, vaan TULIT raskaaksi niistä typeristä keskeytetyistä yhdynnöistä. Kyllähän jokainen vähänkin järkevä tietää, että keskeytetty yhdyntä ei ole luotettava, kun sitä spermaa tulee ennen laukeamistakin. Ei ne kuolleet siittiöt siitä mahasi päältä ole sinua enää hedelmöittöneet. Oletteko jotenkin vajaita vai ettekö ole saanut minkäänlaista seksuaalikasvatusta missään vaiheessa?
Mikä näitä "vauvakuumeisia" vaivaa? Ollaanko ihmisiä vai eläimiä? Ihmisen tulisi pystyä kontrolloimaan ajatuksiaan ja tunnistamaan sekä voittamaan hormonitoiminnan aiheuttamat henkiset häiriötilat.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 23:32"]
Ihailen rohkeuttasi
[/quote]
voi helvetti
ihailen emätintulehdustasi
Hyvä ap,
mulla ja mun miehellä oli melkein vastaavanlainen tilanne viime vuoden lopussa. Kummatkiin salaa haluttiin vauvaa, mutta kummatkin opiskeli ja mies on töissä, ja kelattiin ettei se kuulu nykyiseen elämäntilanteeseen. Otettiin riski ja harrastettiin mun synttärinä (oviulaation aikaan, olin niin vauvakuumeinen, että tarkistin) seksiä ilman kondomia kolme päivää, ja ajateltiin, että jos tulee, niin on tervetullut ja rakastettu, mutta jos ei tule, elämä jatkuu niinkuin ennenkin. Noh, jouluna sitten tein testin, kun menkkoja ei kuulunut viikkoon, ja plussa tuli. Nyt kolmannella kuulla raskaana ja ollaan kummatkin ilosta seitsemännessä taivaassa, ja niin on myös suku ja ystävät :)
Aika mielisairaita ne ihmiset joiden mielestä tuommoinen sekoilu on hyväsyttävää ja normaaliin parisuhteeseen kuuluvaa. Pettureita ja itsekkäitä oman edun tavoittelijoita olette, mokomat lortot.
Onpaha siinäki tervejärkinen ihminen
"Tulee tumma lapsi"
Terv.tummaihonen
[/quote]
Miten sun mies sitten suhtautui raskauteen? Häiritsikö sua tää juttu raskaudessa ja myöhemmin?
En uskonut että olen ainoa ihminen joka on keksinyt jotain yhtä typerää. Vauvakuumeisena kun sitä katselee niitä syöksyjä mahalla ja katkerasti miettii että miksei ne voisi olla sisälläni..
-ap