Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Useamman lapsen äidit.

Vierailija
10.02.2014 |

Mikä sinut yllätti lapsiperhearjessa? Oikeasti yllätti, mihin et osannut varautua ennen lapsia vaikka yritit.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotitöiden määrä yllätti. En ikipäivinä ennen lapsia olisi ymmärtänyt, miten paljon lapset lisäävät kotitöiden määrää. 

Vierailija
22/22 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 lapsen äidin yllätti

että lapset voi olla _niin_ erilaisia. Ekan jälkeen luulin tietäväni kaiken ja hanskaavani kaiken. Ensimmäinen lapsemme on aina ollut todella helppo ja kuvittelin sen johtuvan omasta erinomaisuudestani. (Kyllä, olin varmaan todella ärsyttävän kaikkitietävä). 

Lapsi tuli lisää ja todella jokainen on ollut omanlaisensa persoona. Yksi toimii yhdelle, toinen toiselle. 

Yllättävää on ollut työmäärä mikä paletin pyörittämiseen menee ja miten nopeasti lapset saa asunnon sekaisin ihan huomaamattaan. Siivoavat kyllä myös, mutta pieni kaaos on jatkuvaa. 

Yllättävää on ollut myös miten himskatisti vammaisen erityislapsen kanssa on lääkärikäyntejä, terapioita yms. 

yllättävää on ollut miten ihanaa tää kaikki kuitenkin on! (ei niitä muuten ikinä olisi näin montaa meillä) Meille ei ollut mitenkään itsestään senlvää hankkia lapsia ylipäänsä. Mutta on nää lapset ihan mahtavia.

En olisi ikinä uskonut, että minä urasuuntautunut ihminen olen niin tyytyväisenä kotona. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi