Mitä Fredrerik kirjoitti Pekosesta?
Tätä tietoa ei liene löydy ilman kirjan lukemista. Käsitin, että olisivat festareilla tavanneet ja mitään kummempaa ei tapahtunut.
Kommentit (380)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko ollut vain joku sanan näköinen. En usko, että tahallaan valehtelevat, kumpikaan.
"Kirjassa mies muistelee tavanneensa Pekosen musiikkifestivaaleilla tämän ollessa vielä ensimmäisen kauden kansanedustaja."
Ai ei tuntisi kansanedustajaa? Jos olisi joku tavis niin voisi sekoittaakin ihmisen.
En minä ainakaan pystyisi tunnistamaan kaikkia Suomen kansanedustajia. Ministerit kyllä mutta en rivikansanedustajia. Oman vaalipiirini edustajat ja enemmän julkisuudessa olleet edustajat tiedän mutta en kyllä pysty muita edes nimeämään. Heitä on kuitenkin se 200. Oma veikkaukseni on että kyseessä oli joku ministerin näköinen nainen jonka Frederik on myöhemmin omasta mielestään "tunnistanut" Pekoseksi.
En mäkään kansanedustajia tunnistaisi, mutta kaikki Suomen koomikot kylläkin. Ja Pekonenhan on ihan identtinen Akun kanssa.
Eikö tuolla ketjun alkupäässä joku arvellut, että se olikin Aku - Marja Tyrni-peruukki päässä?
Niin varmasti onkin, mutta kun Reetu ei voi myöntää, että olisi suudellut miestä. Pitää mieluummin kiinni valheesta.
Koska ne perkeleen festarit on ollu kun en muista kuin koski rokin 1971 .
Asioilla on aina kaksi totuutta. Kirja hankitaan isänpäivälahjaksi
Minä se olin. Homomies, vaalea peruukki ja tekotissit. Suutelin Reetua kiihkeesti ja sanoin, että olis mulla pekoniakin tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko ollut vain joku sanan näköinen. En usko, että tahallaan valehtelevat, kumpikaan.
"Kirjassa mies muistelee tavanneensa Pekosen musiikkifestivaaleilla tämän ollessa vielä ensimmäisen kauden kansanedustaja."
Ai ei tuntisi kansanedustajaa? Jos olisi joku tavis niin voisi sekoittaakin ihmisen.
Tunnistatko itse muuten kaikki kansanedustajat? Itse voin rehellisesti sanoa että en todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toffo kirjoitti:
"Sosiaali- ja terveysministeri Aino-Kaisa Pekonen puolestaan kompuroi kerran Koski Tl -festareilla lavalle ja antoi minulle pitkän ja kostean kielisuudelman. Tämä tapahtui kesken Volga, Volga -laulun, joka villitsi yleisön muutenkin tehokkaasti. Pekonen oli..."
Näinkö siinä kirjassa lukee?
Jos tämä ei ole totta, Pekosella on kyllä oikeus suuttua. Hän on avioliitossa ja lapsia on. FRederik taas mainostaa kijaansa ja onhan nämä mainoslauseet jo nähty.
`seksiä saunan lauteilla?
´Ei laadulla väliö..eikä totuudella. Mutta jos lause Pekosesta on valhe, mua inhottaa tämä ukko entistäkin enemmän.
Kyllä lukee ja lainaus selvästi perustuu y**laudalla olevaan valokuvaan kirjan sivusta.
Teksti jatkuu:
"Pekonen oli tuolloin ensimmäisen kauden kansanedustaja, mutta tunnistin hänet näyttelijä Aku Hirviniemen siskoksi, koska yhdennäköisyys oli niin ilmeinen ilman silmälaseja. Minulla on helvetin hyvä kasvomuisti."
Eli Reetu on suudellut joskus vuosia sitten pikaisesti jotain Aku Hirviniemen näköistä naista, jolla ei ollut silmälaseja?
Siihen on vain yksi selitys, että Frederik muistaisi Pekosen elävästi, ja muistan sen nuoruudestani kun menestys vastakkaisen sukupuolen kanssa oli lievästi sanoen heikkoa.
Kun joku ensi kertaa koskaan tai ensimmäistä kertaa vaikka viiteen vuoteen suutelee sinua, on se niin iso juttu, että se ihminen ja tilanne jää elävästi mieleen. Tämä myös kertoo siitä, että Frederikillä on nyt vanhemmalla iällä ollut surullisen harvoin fyysistä kontaktia vastakkaisen sukupuolen kanssa.
Okei, kerron mitä todennäköisesti on tapahtunut.
Uskon, että joku vaalea naisoletettu on noussut sen kesän keikoilla lavalle ja ehkä jopa pussannut Reetua. Frederik oli silloin Muutos 2011 puoleen jäsen, joten todennäköisempää olisi ollut, että lavalle olisi noussut Hallis valkoisessa peruukissa kuin arkkivihollispuolueen tunnettu edustaja. On kuitenkin kiinnostavampaa kertoa, että kyseessä oli nykyinen ministeri kuin paikallinen pubiruusu. Ainahan voi erehtyä, mutta kirja saa joka tapauksessa ilmaista mainosta.
Pekonen pelkää änestäjiensä reaktioita kun on mennyt Miestä nuoleskelemaan.
Ihana Meiju kommentoi hyvin. Frederik puhuu mitä sattuu ja on ihan pimpelipom.
Äijä on ollut aina ruma kuin synti eikä osaa laulaa. Sitä pitää kompensoida härskeillä jutuilla ja jotkut naiset lähtevät vitsiin mukaan. Sokeakin näkee ettei Pekonen ole sitä tyyppiä joka juoksee lääppimässä rumia vanhoja kääpiä.
Olin keran Reetun keikalla Tikkurilassa, niin äijä veti sellaisen keikkasetin että oksat pois! Moni kloppi katseli kateellisena ko keikkaa. Naiset heitteli töhnäsiä aluspöksyjään lavalle osuen jotkut Reetun naamaan, siitähän kansa vain riemastui.
Mutta onhan Pekonen voinu antaa vaikka Ahtisaarelle,mutta ei ole ollu ministeri sillon. Siinä on se juttu. Tapahtunu ennen ministerinä oloa.
Minä uskon jutun olevan totta. Kyseessähän saattaa olla vaikka Pekosen vedonlyönti kavereidensa kanssa. Miksi se meni tuon kiistämään?
Mitäs sen väliä, AinoKaisa? Veljes Aku kielisuutelee miehiä Keihäsmatkoissa.
Ja venäläisethän pussaa tervehdykseksi?
Kummallista hienostelua ja kainostelua nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko Frederikin julkkis-BB:stä? Hänhän oli siinä aika höppänän oloinen, ujo ja hiljainen vanha pappa. Varmaankin lähinnä toiveajattelua suurin osa kirjan tapahtumista. Tai kuten Meiju Hesarissa sanoo, "ihan pimpelipom".
Vähän kunnioitusta hei! Meijultakin aika loukkaava kommentti.
Kyseessä 75-vuotias mies, käy kahdeksatta kymmenettä. 40-luvulla syntyneenä ylittänyt keskimääräisen eliniän odotteensa! Ikätovereistaan valtaosa on jo haudassa. Eli on kyllä aivan uskomattoman hyvässä vedossa! Kroppa timmi, ajatus ja juttu kulkee! Ja tuollainen elämä taustalla. Tehkää perässä!
Mitä sanookaan Meiju, jos Reetu vastaavasti kommentoi Meijun muhkuroita julkisuudessa?
Onko tämä nyt politiikkaa Pekosen puolelta? Tykkää sittenkin salaa persumiehistä ja machoista.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä nyt politiikkaa Pekosen puolelta? Tykkää sittenkin salaa persumiehistä ja machoista.
Niinhän ne siellä vihervasemmistopuolella tuppaa suurin osa tykkäämään. Ovat kyllä yhdessä kaikenmaailman soijapoikien tai rekkalepakoiden kanssa mutta salaa unelmoivat aidosta perussuomalaisesta tosimiehestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan pystyisi tunnistamaan kaikkia Suomen kansanedustajia. Ministerit kyllä mutta en rivikansanedustajia. Oman vaalipiirini edustajat ja enemmän julkisuudessa olleet edustajat tiedän mutta en kyllä pysty muita edes nimeämään. Heitä on kuitenkin se 200. Oma veikkaukseni on että kyseessä oli joku ministerin näköinen nainen jonka Frederik on myöhemmin omasta mielestään "tunnistanut" Pekoseksi.
En mäkään kansanedustajia tunnistaisi, mutta kaikki Suomen koomikot kylläkin. Ja Pekonenhan on ihan identtinen Akun kanssa.
Eikö tuolla ketjun alkupäässä joku arvellut, että se olikin Aku - Marja Tyrni-peruukki päässä?
Nyt kun itsekin vasta kuulin tästä sukulaisuudesta, niin yhdennäköisyys on kyllä huima! Pekosen ollessa se selvästi sievempi ja naisellisempi versio, mutta ovat ihanalla tavalla niin toistensa näköisiä sisaruksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohistelen, mitä siinä kirjassa sanottiin Meiju Suvaksesta?
Kun Frederik meinas, että suuttumaan tulee ainakin Tapani Kansa, Meiju Suvas jne.
Mietin vaan, että 70-80 luvulla Meiju oli aika nuori.
No eihän Reetukaan siihen aikaan mikään papparainen ollut. Tosin 70-luvulla he tuskin ovat vielä toisiaan tunteneet. Meijuhan ei tainnut tuntea Reetua ennen vuotta 1981, jolloin Jori Sivonen pyysi häntä Frederikille säveltämänsä Titanic kappaleen taustakuoroon euroviisukarsintoihin. Sen jälkeen Meiju esiintyi parina kesänä Reetun kesäkiertueella. Vuonna 1981 Meiju oli 22 vuotias ja Reetu 36 vuotias.
Kohtuullisen nimekäs kööri Reetulla, tosin tuolloinhan noista ainut tunnettu oli nykyään tuntemattomin, eli Satun Pentikäisen sisko ja missi Tuire Pentikäinen.
Onhan se Reetu ollut nuorena ihan komea. Tosin kaikki ketjun Reetun haukkujat olisivat varmaan ennemmin valinneet tuon haastattelijamiehen...
Ja on vieläkin ihmeen hyvin säilynyt kun vertaa moniin muihin saman ikäluokan miehiin. Mun mieskin tunnistaa Reetun nuorekkuuden. Kai se seksielämän aktiivisuus pitää nuorekkaana sanoo mieheni.
Jotenkin uskon, että pussaus on totta. Ei tuollaista uskalla julki muuten laittaa. Ja AK P olis päässyt vähemmällä nyt kun ei olis kommentoinut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohistelen, mitä siinä kirjassa sanottiin Meiju Suvaksesta?
Kun Frederik meinas, että suuttumaan tulee ainakin Tapani Kansa, Meiju Suvas jne.
Mietin vaan, että 70-80 luvulla Meiju oli aika nuori.
No eihän Reetukaan siihen aikaan mikään papparainen ollut. Tosin 70-luvulla he tuskin ovat vielä toisiaan tunteneet. Meijuhan ei tainnut tuntea Reetua ennen vuotta 1981, jolloin Jori Sivonen pyysi häntä Frederikille säveltämänsä Titanic kappaleen taustakuoroon euroviisukarsintoihin. Sen jälkeen Meiju esiintyi parina kesänä Reetun kesäkiertueella. Vuonna 1981 Meiju oli 22 vuotias ja Reetu 36 vuotias.
Kohtuullisen nimekäs kööri Reetulla, tosin tuolloinhan noista ainut tunnettu oli nykyään tuntemattomin, eli Satun Pentikäisen sisko ja missi Tuire Pentikäinen.
Onhan se Reetu ollut nuorena ihan komea. Tosin kaikki ketjun Reetun haukkujat olisivat varmaan ennemmin valinneet tuon haastattelijamiehen...
Ja on vieläkin ihmeen hyvin säilynyt kun vertaa moniin muihin saman ikäluokan miehiin. Mun mieskin tunnistaa Reetun nuorekkuuden. Kai se seksielämän aktiivisuus pitää nuorekkaana sanoo mieheni.
Jotenkin uskon, että pussaus on totta. Ei tuollaista uskalla julki muuten laittaa. Ja AK P olis päässyt vähemmällä nyt kun ei olis kommentoinut mitään.
No ei kyllä ole hyvin säilynyt. Sen lisäksi Frederikin muisti pätkii vähän joka asian suhteen. Just luin netistä, miten Reetu väitti, että kiertueella Tapani Kansan ja Dannyn kanssa heillä oli riitaa. Tapani Kansa sanoi, että ei siellä sellaista tapahtunut, mitä Frederik väitti. Taitaa koko muistelmat olla pelkkää mielikuvitusta.