Naapurit lähtevät tänään Kossille. Olen hiukan kade.
Tekisi itsekin mieli jonnekin etelään, en ole koskaan käynyt ja naapurit näyttivät ihania kuvia Kossilta. Ja se hotelli, wau.
Kommentit (29)
Ihanan raikas tuulahdus 80-luvun etelän matkailusta <3
Pitäisikin ottaa tavoitteeksi viettää kunnon kasarikesä matkailussa. Reissukohteiksi matkatoimistojen kuvastoista tutut Cattolica, Rimini, Taormina, Rhodos, Mallorca, Benidorm jne.
Vierailija kirjoitti:
Ihanan raikas tuulahdus 80-luvun etelän matkailusta <3
Pitäisikin ottaa tavoitteeksi viettää kunnon kasarikesä matkailussa. Reissukohteiksi matkatoimistojen kuvastoista tutut Cattolica, Rimini, Taormina, Rhodos, Mallorca, Benidorm jne.
Mallorcalaiset eivät halua massaturismia saarelleen joten kandee vältellä sitä.
Hyvin kauan sitten näytettiin tv:ssä dokkari, jossa kreikkalaismiehet elvistelivät sillä, kuinka helppoa britti-, saku-, ruotsi- ja suomimimmeiltäkin oli saada pesää. Parhaimmat kiikkolot panivat heitä useita kertoja päivässäkin. Suihkua väliin ja uutta neitoa iskemään ja tuuppimaan... Ne oli aikoja ne! Taisi olla jollain ikääntyneellä kreikkaukolla ihan tippa linssissä, kun muisteli menneitä... Syystäkin.
Kyllä minäkin olen kateellinen Kossin lomasta, myönnän sen! Naapurin rouva on vielä niin tyylikäs ja kaunis, miehensä toimii insinöörinä ja tienaa tuhansia euroja kuussa.
Käynyt nuoruudessa kolme kertaa ennen kuin siitä tuli nykyisen kaltainen turistirysä. Turhaan olet kateellinen, pelkkä turre-paikka. Porukka menee vain makaamaan altaalle all-include hotelleihin.
Mun vanhemmat lähtivät Nizzaan. Itsekin olen siellä kerran käynyt ja kaunis kaupunki se oli. Voisin lähteä uudelleen. Taskuissa pitää toki olla muutakin kuin reikä.
Kevät ja syksy mukavampaa aikaa matkustaa grekuihin, tähän aikaan kuumaa ja tukalaa.
Olihan niillä Kreikan miehillä silloin aikoinaan naisapajat... Voi herrajumala...!
Ne ajat tuskin enää palaavat.
Ihanaa, lisää tämmöistä! Tuli ihan ensimmäiset omat lomamatkat 80-luvun alussa mieleen. Silloin tehtiin vielä matkatoimiston kautta suurin osa matkoista ja matkustaminen oli hiukan luksusta 😁.
Vierailija kirjoitti:
en lähtisi kesällä etelään täällä luonto kauneimmillaan
No, vähänkös äkkiä nyt sinne luontoon... sitä ihastelemaan ja siitä nautiskelemaan...
Vierailija kirjoitti:
en lähtisi kesällä etelään täällä luonto kauneimmillaan
Me hyttyset täällä odotellaan jo lounasta ;)
Kävin Kosilla tasan 40 vuotta sitten ensimmäisen kerran ja pari vuotta sen jälkeen toistamiseen. Olisipa kiva käydä katsomassa, millaista siellä on nykyään.
Kos:ille?
Minä lähden kossulle.