Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ärsyttää tällaiset lapsen luokkakaverit
10.02.2014 |
jotka jatkuvalla nälvimisellä tekee sen, että jotain tiettyä vaatetta ei haluta enää käyttää.
Esim. meidän poika tykkää DC:n vaatteista, mutta ei niitä hänellä vielä liikoja ole. Jo senkään takia, että koot ovat esim. huppareissa vielä tähän asti olleet reiluja. Hänellä on yksi hattu, lippis, koulureppu sekä kengät DC:ltä.
Nyt yksi kaveri nälvii miten kaikki täytyy olla DC:tä ja sinne jäi hattu pitämättä vaikka lapsi itse tykkäisi hattua käyttää. Ei vaan jaksa kuunnella sitä nälvimistä.
Miten saisi lapsen itsetunnonkin niin vahvaksi, ettei välittäisi näistä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
No tarviiko lapsen olla korvista varpaisiin DC:n vaatteissa? Voi nuo kaikki omistaa, mutta kyllä se välillä vähän koomiselta näyttää jos joku on pukeutunut kauttaaltaan yhteen ja samaan merkkiin. Esim. minulla oli lukiossa yksi mies puolinen kaveri jonka joku täti ilmeisesti oli töissä Pumalla, ja tällähän oli sitten kaikki sitä pumaa. En tosin alkanut siitä nälvimään, edes lempeällä tavalla, aikuisia kun ollaan (tai ainkin itse koin itseni 17-vuotiaana sen verta vanhaksi että kiusaaminen on typerää).
Poikasi kaveri on ilmeisesti kateellinen kun kokee tarpeekseen nälviä, ja pojallesi voisi opettaa todellakin sitä itsetuntoa että ei kaikessa tarvitse kavereiden sanomisien mukaan mennä