Mikä on häiriintynein elokuva minkä olet nähnyt?
Nyt jotain oikeasti sairaita klippejä ja suosituksia!
Kommentit (80)
Nimetön: Äiti luulee kaapatun tyttärensä kuolleen, vuosia myöhemmin hän alkaa saada soittoja tytöltä. Lopussa tyttö ampuu itsensä äitinsä edessä kysyttyään ensin " rakastatko minua?"
cannibal holocaust, ichi the killer, audition, nymphomaniac.
Kaikki Hostelsit. Ja Funny games.
Human centipede 2 oli kyllä heittämällä häiriintynein leffa jonka olen nähnyt. Kaikkea hirveää on tullut nähtyä, mutta tämä leffa sai ihan puistatusväristyksiä aikaiseksi.
The Neon Demon. Ihan sairas leffa, vaikka Elle Fanning oli jumalaisen kaunis siinä. Se nekrofiliakohtaus oli vastenmielisintä mitä ikinä olen nähnyt.
The happening ihan karmiva. Outo henki ajaa ihmisiä tekemään itsemurhia jotkut hyppäävät katolta ja toisennottavat edelliseltä jääneen aseen ja ampuu itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä, esim. katsellessani Salo or the 120 days of Sodomia minulle tuli lämmin ja rauhoittava olo.
120 nautinnon yötä ja signora Maggin omenamehua suoraan posliinikannusta!
Kuin myöhäisillan jazzia.
Vierailija kirjoitti:
The Cube tai Cube. Aivan karsea. En tykkää kauhusta tai edes scifistä, en muista miksi ihmeessä tämä joskus 20 vuotta sitten vuokrattiin. En muista leffasta juurikaan muuta kuin ne rautalangat... hyi.
No tämä! Mä muistan kans vain ne rautalangat 🤢Aivan himmeä leffa.
Kultainen hansikas. Häiriintynyt komedia oikeasta saksalaisesta sarjamurhaajasta. Naurua ja yökötystä luvassa.
Vierailija kirjoitti:
Taksikuski. Niro pääosassa.
Jonain päivänä sade vielä huuhtelee kadut saastasta. Spot on.
Aivan varmasti heittämällä ketjun hulluin elokuva: Funny games ja nimenomaan vuoden 97 versio. Sairas elokuva ja vieläkin ahdistaa, kun ajattelen elokuvaa. Itse pidän hieman erikoisimmista elokuvista. Esim kellopeliappelsiini ja Breaking the waves ovat lemppareitani, mutta Funny games oli liikaa.
The revenant leffassa oli minusta aika häiritseviä kohtia