Jumalan rakkaus muutti minut
Kun kohtasin Herran henkilökohtaisesti 1991, niin koin Hänen rakkautensa joka muutti minut. Hän armahti minut syntisen ja osoitti rakkautensa. Hänestä tuli minunkin syntisen Vapahtaja. Hän näytti minulle, että Hän rakastaa minua. Näin Hänet ja koin Hänen Pyhyytensä ja Rakkautensa
Koin ,että olen syntinen, mutta Hän osoitti minulle myös armonsa, että Hän rakastaa minua. Hän on tullut syntisiä pelastamaan. Hän on tullut sairaita parantamaan.
Tämä kohtaaminen Herran kanssa muutti minut lopullisesti.
Hän kutsuu sinuakin tykönsä pelastukseen.
Turvaa Herraan Jeesukseen Kristukseen , niin sinä pelastut.
Kommentit (15)
Hienoa herra/rouva mielisairas, olisikohan jo aika hankkia hoitoa noiden vakavien harhojen takia?
Sama kävi minulle :) Mutta näin se on, että jos sitä ei itse ole kokenut, ei voi ymmärtää täysin.
Hienoa herra/rouva mielisairas, olisikohan jo aika hankkia hoitoa noiden vakavien harhojen takia?
Millä tavalla muutuit? Tuliko sinusta ystävällisempi ja oikeudenmukaisempi vai millainen muutos on kyseessä?
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 03:06"]
[/quote]
Voi hyvä tavaton! Näin törkeää suhtautumista ja epäasiallista kielenkäyttöä kuulee tällä palstalla yhä useammin (ilmeisesti) ei-kristittyjen suusta. Miksi? Miksi et voi ihan vain KUNNIOITTAA eri tavoin ajattelevien kokemuksia ja ajatuksia, vaikka et pstyisi niitä ymmärtämään? Kysy tätä itseltäsi, jos suinkin pystyt. Terve nöyryys suhteessa siihen, että jos Jumala sittenkin on olemassa, on paras asenne, joka ihmisellä voi olla. Jos et ole ylpeä ja sulkeutunut, vaan terveesti nöyrä ja avoin, silloin et sulje itse itseäsi Kristuksen Rakkauden ja pelastuksen ulkopuolelle. http://www.sinuntahtesi.com/rakkaus.html
Kyllä minulle kävi samoin ja oivalsin,ettei kaikki mitä täällä maan päällä on niin ei välttämättä ihan kaikki universumissa koska on paljon muuta mitä tavallisin silmän näe,on muita maailmoja on enkeleitä on Herra joka tietää meidän teot ja.virhet tai ei ne ehkä virhet ole vaan epätoivossa tehdytpäätökset ja ratkaissut. Jumala on lempeä ja jos me vaan haluaisimme elää hänen kanssa ja hänen rinnalla osoitta Paholaiselle vastarinta niin Hän auttaisi meitä koska olen varma ettei kukaan halua kärsiä. Todistukseni se että kuinka epätoivoisesti me yritetään lievittä tuskamme ja parantaa olomme tavaralla hienoilla vaatteilla herkullisella ruoalla...Eli me yritetään helpottaa ja kaunista elämämme jollakiin tavalla ja siitä huolimatta tunsimme syvästi sydämmessä -suru,viha,kateus, miksi olemme koko aika haluamme jotain,miksi pelkämme pysähtyä kuunnella itseämme-ehkä pelätään omatunnon ääntä? Vaikka jos me vaan kääntyimme Hänen puolelle niin Hän ojentaisi meille kättä ja saataisi puhtaalle kauniille polulle-siihen missä me ollaan oikeästi halutaan kävellä ja sen päämäärä on Rakkaus-Valo ja Todellinen Onnea.
Jaa, kiitos tiedosta. Menisitko uskis-foorumille keskustelemaan, keskustelu voisi olla sinulle hedelmällisempää. Mitä ihmettä edes haet täältä?
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 08:21"]
[/quote]
Voi hyvä tavaton! Näin törkeää suhtautumista ja epäasiallista kielenkäyttöä kuulee tällä palstalla yhä useammin (ilmeisesti) ei-kristittyjen suusta. Miksi? Miksi et voi ihan vain KUNNIOITTAA eri tavoin ajattelevien kokemuksia ja ajatuksia, vaikka et pstyisi niitä ymmärtämään? Kysy tätä itseltäsi, jos suinkin pystyt. Terve nöyryys suhteessa siihen, että jos Jumala sittenkin on olemassa, on paras asenne, joka ihmisellä voi olla. Jos et ole ylpeä ja sulkeutunut, vaan terveesti nöyrä ja avoin, silloin et sulje itse itseäsi Kristuksen Rakkauden ja pelastuksen ulkopuolelle. http://www.sinuntahtesi.com/rakkaus.html
[/quote]
Miksi sinä et voi kunnioittaa sitä, että joku ei usko eikä turvaa mihinkään jeesukseen elämässään?
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 11:20"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 08:21"]
[/quote]
[/quote]
Miksi sinä et voi kunnioittaa sitä, että joku ei usko eikä turvaa mihinkään jeesukseen elämässään?
[/quote]
Tämmösenä tapauskovaisena joka maksaa kirkollisveronsa ja käy kirkossa häissä ja hautajaisissa, sanoisin että kumpikin sortti vois olla vaan ihan hiljaa.
Toinen tuputtaa uskontoaan, toinen pilkkaa. Molemmat tekevät tyhmästi.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 11:20"]
Ennen olit ärsyttävä, nykyisin olet suorastaan sietämätön?
[/quote]
Siis kukakohan?
Kiitos tiedosta.