Naiset, hoikka mies hot or not?
Jos mies on 183cm pitkä ja painaa 74kg. Miehellä myös lihaksia niin onko hot or not?
Kommentit (27)
Not. Ei viehätä kuivan kesän oravat.
Not. Olen itse hoikka ja miehellä pitää olla enemmän massaa.
Lihava pallovatsainen mies on kauhistus. Yäk.
Jos kasvissyöjä, niin hot. Kaikki tuntemani hoikat miehet on kasvissyöjiä.
Kyllä normaalipainoisuus on aina parempi kuin ylipaino, tuli se sitten lihaksista tai rasvasta.
Mutta ajattelen näin lähinnä terveyden, henkilön itsensä hyvinvoinnin ja maapallon hyvinvoinnin näkökannalta, en aio panna ketään sen vuoksi että on hoikka tai ei ole hoikka.
Ei kiitos.
Ennemmin sellainen harteikas ja vahva, karvainen, partainen, jotain 100kg mies eikä mikään puikulapäinen huonohampainen maratonjuoksija.
N19
Vierailija kirjoitti:
Kyllä normaalipainoisuus on aina parempi kuin ylipaino, tuli se sitten lihaksista tai rasvasta.
Mutta ajattelen näin lähinnä terveyden, henkilön itsensä hyvinvoinnin ja maapallon hyvinvoinnin näkökannalta, en aio panna ketään sen vuoksi että on hoikka tai ei ole hoikka.
Kyllä se sun valvollisuus nyt kuitenkin vaan on panna.
Ihan hot, jos sopii persoonaan. Esim taiteilijat ja muut rentut, hipit. Muuten naah
Vierailija kirjoitti:
Uimarityypit on komeimpia, nam!
eiköhän niilläkin paino huitele ylipainon rajalla on sen verran lihaksia.
Kuvailit juuri miesihanteeni, minusta tuollainen kroppa on ylivoimaisesti hotein. En pidä ns. raamikkaista enkä etenkään läskeistä.
No jos ei ihan kuivan kesän orava ole ja on kuitenkin lihaksia ja pyllyä niin ok. Yleensä tykkään kyllä vähän tukevammasta.
Olen aina ollut hoikka ja tuntuu, että lähes kaikki muut miehet yli 100 kiloisia jässiköitä pallomahoineen. Naiset ilmeisesti tykkää noista jässiköistä?
Jos mies laittaa tinderiin tiedot, 182cm ja 73kg niin karkoittaako se naiset? Nainen haluaa tuntea itsensä pieneksi miehen seurassa?
Miehen pitää olla pitkä ja lihaksikas ja solakka.
En pidä sellaisista tasapaksuista, jotka on kuin kaurasäkkiin olis sitonut solmun jokaiseen kulmaan.
Lyhyet tasapaksut ja lyhytjalkaiset ja lyhytkädelliset, joiden sormetkin on lyhyet ja paksut.
Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ollut hoikka ja tuntuu, että lähes kaikki muut miehet yli 100 kiloisia jässiköitä pallomahoineen. Naiset ilmeisesti tykkää noista jässiköistä?
Onko niillä pallomahoilla sitten enemmän vientiä kuin sinulla?
No minulle aivan liian pieni, mutta älä mieti kyllä löydät sopivan. Minä en halua enää miestä.
Tuo on minun miesihanne. Sellainen juoksija/kuivan kesän orava. Ei siis laihaläski tai laiha, vaan vähän lihaserottuvuutta. Pituutta pitää toki olla. Harmi kun 99,9 % suomalaista miehistä ei näytä tuolta.
N48
Jos hoikka mies on mukava, niin sitten on myös hottis.