Paljonko teillä on seksiä viikossa?
Kuinka usein viikossa teillä on seksiä? Kuinka pitkään olette olleet yhdessä?
Meillä on yleensä 3-4 x vko. Kohta 3 vuotta yhdessä.
Kommentit (83)
Ei ole viikottain seksiä vaan hyvällä tuurilla kerran kuukaudessa. Pisin tauko ollut melkein puoli vuotta. Yhdessä ollaan oltu viisi vuotta.
Eipä hellyyttäkään ole enää kauheasti, miestä kun tuntuu kiinnostavan tietokone enemmän kuin minä =(
Riippuu viikosta. Keskimäärin noin 3-7 kertaa, joinakin päivinä useamman kerran sitten joku päivä saattaa jäädä väliin.
Hyvällä säkällä kerran kuussa. Yhdessä 1,5 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 01:44"]Aina kun haluan eli vedän ämmää rajusti perseeseen 5 krt päivässä. Siinä sivussa myös sen äitiä joka on myös nyrkillä tapettava huora.[/quote]
höpöhöpö. teinit nukkumaan, huomenna on koulupäivä.
2-5 kertaa viikossa ja nytkin ihan normaalisti kun olen raskaana. Hellyttää meillä on oikeastaan koko ajan. Yhdessä ollaan oltu vähän yli 2 vuotta josta puolitoista vuotta naimisissa 😍
Käsi käy joka päivä. Muuta seksiä ei ole koskaan ollutkaan, kun en naisille kelpaa.
Nyt ei yli kahteen viikkoon ole ollut. Sitä ennen yleensä 1-2 kertaa viikossa. Parisuhdeongelmia...
Ei ole. Ei tarvi siitäkään stressata koska olisi, kun tietää etukäteen ettei ole ikinä, kun on kuulemma vastenmielistä.
Max. 1 krt/kk. Mies ei halua, en ole tyytyväinen. Alkuaikoina 1 krt/vko. Yhdessä 2 vuotta. Kaikki muut osa-alueet suhteessa ok, halailua ja pussailua ym. päivittäin.
Viimeksi tammikuussa..ja vähenee kokoajan. Yhdessä 14vuotta, vaimoa ei haluta/huvita paitsi silloin kun lapset tehtiin(6kpl)..
Yhdessä ollaan oltu 25 vuotta. Alkuaikoina oltiin joka päivä. Nykyisin ainakin kerran viikossa mutta yleisemmin 2-4 krt.
Meillä suhdetta takana nelisen vuotta, yksi lapsikin ja seksiä noin 1-3krt kuussa tällä hetkellä...
Seksiä meillä 0.5 kertaa viikossa yhdessä eli kerran joka toinen viikko. Siihen runkut väh. 1 kertaa viikossa päälle ettei putket ruostu umpeen ja eturauhanen saa tarvitsemaansa liikuntaa.
0 krt viikossa, kuukaudessa, vuodessa. Ei läheisyyttä, eikä oikeastaan rakkauttakaan. Ihan liian kauan yhdessä. N. viimeiset 7 vuotta olisi voinut ihan hyvin jättää väliin.
Kerran vuodessa. Mies ei halua. 4v oltu
N28
Nyt keskimäärin 3 x viikossa, yhdessä ollaan oltu reilut 10 vuotta. Lasten vauva-aikaan oli ehkä n. 1 - 3 x kk. Nyt lapset kuitenkin jo vähän isompia. Välillä voi olla viikon parin taukoja, välillä taas heiluu peitto n. 5 x viikossa. Ihan jees, en valita.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 00:26"]
Ihan mielenkiinnosta ois kiva tietää, että onko vähän seksiä harrastavilla pareilla silti kuitenkin jonkinlaista hellyyttä/rakkautta suhteessa?
[/quote]
On joo läheisyyttä ja hellyyttä ja rakkautta. Mutta ei miehen ja naisen välistä siltä osin, mitä tulee seksihommiin ja erogeenisiin paikkoihin. Miehet rakastavat sillä luuttomalla sykkivällä lihaksella jalkojen välissä, naiset ei tajua tätä juttua. Mä en ole yhtään pettäjätyyppi enkä naistenmies, mutta ei vaan pysty hajoomaan kotiin, jossa mä en ole mies, vaan pelkkä kumppani.