Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisitkö mielummin synnyttämään vai juurihoitoon ilman puudutusta?

Vierailija
09.02.2014 |

Itse menisin ehdottomasti mielummin synnyttämään!

Kolme luomusynnytystä ja yksi juurihoito takana

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyty, se kipu kun porattiin vanha paikka pois ja hampaan juuret näkyviin että päästiin laittamaan se puudutus piikki sinne oli jotain sanoin kuvaamatonta.

Vierailija
22/33 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys!!! ihan ehdottomasti!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurihoitoon. Se tuskin kestää vuorokautta yhteen putkeen...

Toisakseen en välttämättä tahtois vauvaa, siinähän oma laiska elämäni kärsis kovin...

Vierailija
24/33 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa juurihoitokerroista mitä minulle on tehty, ovat olleet ilman puudutusta. Ensimmäisen kerran jälkeen hammas on "kuollut", joten tuntoa siinä ei enää ole.

Vierailija
25/33 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä synnytystä, joista kaksi luomua ja yksi juurihoito takana. Valitsen juurihoidon.

Vierailija
26/33 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys on luonnollinen toiminto. Hammashoito kipuineen ei. Menisin siis synnytykseen jos olisin nainen.

-Mies 28v-

Vierailija
27/33 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan sai tuo alotus mut havahtumaan!

En ole tajunnut miten paha mun hammaslääkärikammo on. 4 synnytystä joissa yritin kivunlievityksenä käyttää ilokaasua mutten oikeen osannut (aika luomuna sit synnytys) ja yksi juurihoito joka päättyi hampaan poistoon. 2 hammasta odottaa poistoa, siis että uskallan mennä hammaslääkäriin.

Vierailija
28/33 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys, koska pelkän hammaslääkäreitä yli kaiken

Vierailija
29/33 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaihtoehdot olis nää, niin ehkä synnyttämään. Hammaslääkärin voi aina perua. Kesken synnytyksen saattais lääkäri huomata, ettei lapsi mahdu ja pääsisin sektioon ja saisin puudutusta.

Tosin en halua sitä lasta, mutta oletan että tässä mietittiin vain toimenpiteitä, ei seurauksia.

Vierailija
30/33 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 04:38"]Suurin osa juurihoitokerroista mitä minulle on tehty, ovat olleet ilman puudutusta. Ensimmäisen kerran jälkeen hammas on "kuollut", joten tuntoa siinä ei enää ole.

[/quote]

Mulla on kaksi juurihoitoa mennyt suuremmitta kivuitta mutta kolmannella kerralla sattui niin että jalat elivät ihan omaa elämäänsä ja odotushuoneessa oli varmaan hauskas.

Vierailija
31/33 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu mitä lässytystä. :D

"saa vauvan palkaksi" juu saa, ja vähintään 20 vuodeksi kiittämättömän elätin,, roikkuvat tissit ja pilalle revenneen alapään. :D

Vierailija
32/33 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyttämään. Ei sattunut.

Vierailija
33/33 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 synnytystä takana ilman kivunlievitystä. Juurihoitoa mieluummin poistattaisin koko hampaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä