Menisitkö mielummin synnyttämään vai juurihoitoon ilman puudutusta?
Itse menisin ehdottomasti mielummin synnyttämään!
Kolme luomusynnytystä ja yksi juurihoito takana
Kommentit (33)
Juurihoitoon. Se tuskin kestää vuorokautta yhteen putkeen...
Toisakseen en välttämättä tahtois vauvaa, siinähän oma laiska elämäni kärsis kovin...
Suurin osa juurihoitokerroista mitä minulle on tehty, ovat olleet ilman puudutusta. Ensimmäisen kerran jälkeen hammas on "kuollut", joten tuntoa siinä ei enää ole.
Neljä synnytystä, joista kaksi luomua ja yksi juurihoito takana. Valitsen juurihoidon.
Synnytys on luonnollinen toiminto. Hammashoito kipuineen ei. Menisin siis synnytykseen jos olisin nainen.
-Mies 28v-
Johan sai tuo alotus mut havahtumaan!
En ole tajunnut miten paha mun hammaslääkärikammo on. 4 synnytystä joissa yritin kivunlievityksenä käyttää ilokaasua mutten oikeen osannut (aika luomuna sit synnytys) ja yksi juurihoito joka päättyi hampaan poistoon. 2 hammasta odottaa poistoa, siis että uskallan mennä hammaslääkäriin.
Synnytys, koska pelkän hammaslääkäreitä yli kaiken
Jos vaihtoehdot olis nää, niin ehkä synnyttämään. Hammaslääkärin voi aina perua. Kesken synnytyksen saattais lääkäri huomata, ettei lapsi mahdu ja pääsisin sektioon ja saisin puudutusta.
Tosin en halua sitä lasta, mutta oletan että tässä mietittiin vain toimenpiteitä, ei seurauksia.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 04:38"]Suurin osa juurihoitokerroista mitä minulle on tehty, ovat olleet ilman puudutusta. Ensimmäisen kerran jälkeen hammas on "kuollut", joten tuntoa siinä ei enää ole.
[/quote]
Mulla on kaksi juurihoitoa mennyt suuremmitta kivuitta mutta kolmannella kerralla sattui niin että jalat elivät ihan omaa elämäänsä ja odotushuoneessa oli varmaan hauskas.
Voi vittu mitä lässytystä. :D
"saa vauvan palkaksi" juu saa, ja vähintään 20 vuodeksi kiittämättömän elätin,, roikkuvat tissit ja pilalle revenneen alapään. :D
3 synnytystä takana ilman kivunlievitystä. Juurihoitoa mieluummin poistattaisin koko hampaan.
Synnyty, se kipu kun porattiin vanha paikka pois ja hampaan juuret näkyviin että päästiin laittamaan se puudutus piikki sinne oli jotain sanoin kuvaamatonta.